روش های مهاجرت به عمان️شرایط اقامت در عمان + هزینه ها-کمک مهاجرت

در این ویزا فرد متقاضی قبل از ورود به خاک عمان، شغل مورد نظر را پیدا کرده است و با استفاده از ویزا توریستی به فرد فرصتی داده می شود تا برای بستن قرارداد به عمان سفر کند. عمان نیز مانند هر کشور دیگری، داری انواع مختلفی از ویزاهای کاری می باشد که اخذ هر یک از آن ها شرایط مجله خبری مهاجرت به خصوصی دارد که در ادامه به بررسی کلی هر یک می پردازیم. البته نا گفته نماند که علاوه بر نرخ بیکاری، شغل های مورد نیاز کشوری که قصد مهاجرت به آن را دارید نیز اهمیت زیادی دارد. خدمات بهداشتیکشور عمان، دارای کیفیت خوبی می باشد و به طور کلی در دسترس عموم مردم قرار دارد.

  • در اقامت از طریق تحصیل نیز متقاضی بعد از گرفتن مدرک تحصیلی ، در صورت یافتن شغل میتواند اقامت موقت دریافت کند و این اقامت در صورت تمایل کارفرما می‌تواند تمدید شود.
  • از دیگر شرایط استخدام متقاضی کار در عمان، داشتن سن بین 21 تا 60 و تسلط به زبان انگلیسی و می‌باشد و داشتن حداقل مدرک لیسانس و داشتن حداقل ۳ سال تجربه کاری مرتبط با رشته تحصیلی می‌باشد.
  • در آخرین مرحله متقاضی مورد مصاحبه وزارت بهداشت عمان قرار خواهد گرفت که بعد از موفقیت در آزمون مصاحبه ویزای کار برای ایشان صادر میشود.
  • این شرایط همانند کشور ترکیه می باشد، با این تفاوت که قبل از دریافت بلیط سفر خود و ورود به کشور عمان، درخواست خود را باید ثبت کنید.
  • به‌منظور آگاهی یافتن از جزئیات مهاجرت و همچنین حمایت تیمی متخصص برای گذری مطمئن و بی‌دغدغه از مسیر مهاجرت پرستار به عمان وکلا…

بر این اساس مه‌ترین مدرک در این مورد، مدرکی است که توانایی و تمکن مالی فرد را ثابت کند. برای این مورد باید مراحلی طی شود که در بالا به آن اشاره شده است. پس از ورود فرد سرمایه‌دار به عمان، در صورتی که کار وی به درستی انجام شود می‌تواند ویزای خود را تمدید کرده و کار مورد نظر را در این کشور تداوم دهد. اخذ ویزا جهت مهاجرت به عمان، مرحله‌ای از مهاجرت به این کشور است. بر این اساس، بر حسب نوع مهاجرتی که قرار است انجام دهید باید مدارک مربوط به آن را برای سفر به این کشور فراهم کنید. برای این مورد باید مدارک مورد نیاز خود را آماده کرده و آنها را به سفارت عمان تحویل دهید.

نزدیکی به کشور ایران

متقاضیان مهاجرت کاری به عمان، پس از ورود به عمان باید به اداره کار و اداره پلیس عمان مراجعه کرده و اقامت کاری دریافت کنند. متقاضیان برای این کار تنها یک ماه فرصت دارند و باید تعدادی از مدارک خود را ارائه دهند. برخی از مهم‌ترین مدارک شامل دعوت‌نامه همکاری ارسال شده از شرکت مورد نظر، گواهی سلامت جسمی و روانی به همراه اسناد هویتی مانند شناسنامه می‌شود. مهاجرت به عمان از روش سرمایه‌گذاری از دیگر روش های مهاجرت به این کشور به حساب میاید ؛ این نوع از مهاجرت با سه روش سرمایه‌گذاری از راه خرید ملک و ثبت شرکت و سپرده‌گذاری در بانک‌های این کشور برای متقاضیان مقدور میباشد . اما همچنین خوب است که بدانید بهترین روش ، مهاجرت به عمان ، سرمایه‌گذاری از راه ثبت شرکت میباشد .

از طرفی حقوقی که در این کشور برای کارگران پرداخته می‌شود نسبت به کشورهای اروپایی و آمریکایی کمتر است. علت این امر، پایینتر بودن کیفیت زندگی در عمان نسبت به دیگر کشورهای اروپایی است. اگر قصد مهاجرت به کشور عمان را دارید باید بدانید که شرایط اخذ اقامت و پاسپورت این ‌کشور چندان آسان نیست و باید از راهنمایی‌های وکیل ماهر به امور مهاجرت کمک بگیرید.

وکیل ملکی

پس از استخدام، هزینه های اسکان، صدور اقامت، غذا، سرویس ایاب ذهاب محل اقامت تا محل کار و در بسیاری موارد بلیط رفت و برگشت به وطن توسط کارفرما پرداخت می گردد. عمان از کشورهای حاشیه خلیج فارس است که در سال های اخیر هم در صنعت گردشگری و هم در صنایع دیگر روند رو به رشدی داشته است. در کنار گردشگری این کشور مقصد خوبی برای تحصیل و کار کردن است، از این رو جدیدا ایرانیان زیادی تقاضایمهاجرت به عمان را داشته اند و هر روز به تعداد آنها افزوده می شود.