نرخ مهاجرت به عمان-کمک مهاجرت

عمان، علاقه زیادی به جذب ورزشکاران حرفه‌ای از سرتاسر دنیا دارد تا شاید از این طریق بتواند سطح فنی ورزش خود آر تا حد قابل‌قبولی بهبود ببخشد. درصورتی‌که فرزند، خارج از عمان متولد شود ولی والدین وی عمانی باشد، تابعیت فرزند عمانی خواهد شد. کشورهای مختلف برای تابعیت فرزندان متولد شده به دو صورت عمل می‌کنند.

موسسات کاریابی در کشور عمان

میتونید فرم مشاوره پر بفرمایید تا کارشناسامون دقیق تر راهنماییتون کنند. نرخ بیکاری یک کشور، بیان کننده وضعیت اقتصادی آن کشور می باشد و برای همین قبل از مهاجرت به هر کشوری لازم است که نسبت به نرخ بیکاری آن کشور تحقیق و بررسی انجام دهید. همچنین افراد مجرد می توانند فرزندی را به عنوان فرزند خوانده بپذیرند.

پیشنهاد شغلی به کارمند (جاب آفر عمان)

عمان به دلیل موقعیت استراتژیک و اقتصادی برای بازرگانان و صنعتگران اهمیت زیادی دارد. ویزای بازدید شش ماه از تاریخ صدور اعتبار دارد و اقامت در عمان به یک ماه محدود می شود، به استثنای ویزای ملاقات خانواده که اجازه اقامت تا سه ماه را می دهد. شرکت با قوانین عمان سازی که حداکثر سهمیه کارکنان خارجی در آن بخش به دست نیامده است، مطابقت دارد. متاسفانه در حال حاضر آفری در این خصوص برای کشور عمان نداریم .

  • اگر صاحب کار نیز قصد داشته باشد تا برای متقاضی غیر عمانی یک پیشنهاد شغلی بفرستد ابتدا باید از داره کار و اداره پلیس کشور عمان تایید دعوت نامه شغلی بگیرد و سپس اقدام به استخدام فرد کند.
  • ما در این مقاله سعی کرده ایم تمام موارد مهم در مورد کار در کشور عمان در سال 2020 را بدانید در اختیاز شما قرار دهیم.
  • متقاضیان مهاجرت کاری به عمان باید موارد مختلفی را قبل از اقدام به مهاجرت در نظر بگیرند.
  • البته ناگفته نماند که صنعت نفت نیز، درآمد قابل توجهی برای کشور عمان به ارمغان می آورد و همچنین جز صنعت ماهیگیری، صنعت نفت و کشاورزی نیز، در این کشور رونق قابل توجهی دارد.
  • دوست گرامی برای کشور عمان شما می توانید با ویزای توریستی وارد این کشور شده و به دنبال کار مورد نظر خود باشید و سپس ویزای توریستی خود را به کاری تبدیل نمایید موسسه ما خدماتی در این زمینه ندارد.

ویزای تحقیقات علمی این ویزا همان ویزای بازدیدی است و برای خارجی‌هایی که جهت تحقیقات علمی وارد عمان می‌شوند صادر می‌شود. این ویزا را می توان در تمامی بنادر مجله خبری مهاجرت ورودی عمان یا از نمایندگی های دیپلماتیک و دفاتر نمایندگی تجاری عمان دریافت کرد. این ویزاها نیازی به تایید اداره کل گذرنامه و اقامت در مسقط ندارند.

تحصیل در این مقطع تحصیلی تقریبا 5 ساله بوده و به صورت تمام وقت، نیمه وقت و یا آموزش از راه دور صورت می‌گیرد و هزینه تحصیل آن نیز بین 1000 تا 2500 دلار است. چنانچه در زمینه پزشکی فعال هستید و قصد دارید به عمان مهاجرت کنید، در ابتدا باید در آزمون PROMETRIC قبول شوید و سپس مصاحبه VIVA با وزارت بهداشت عمان را با موفقیت پشت سر بگذارید. © تمام حقوق محفوظ است – این وب سایت توسط موسسه مشاوره ای MIE از موسسه ملک پور خریداری شده است. کلیه محتوا و مطالب درج شده در این وب سایت مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد. دوست عزیز شرایط سنی شما باید برای روش های سرمایه گذاری و روش های زیرمجموعه بررسی شود.

راحت ترین روش مهاجرت به عمان