شرایط مهاجرت به استرالیا ️ 6 مسیر شگفت انگیز اخذ اقامت استرالیا 2023️-کمک مهاجرت

این ویزا را در کوتاه‌ترین زمان می‌توانید اخذ کنید و همراه خانواده اقامت استرالیا رادریافت کنید. ممکن است افرادی به‌دنبال سفر به این کشور با ویزای توریستی و پس از آن درخواست دادن برای پناهدگی و اخذ اقامت استرالیا باشد که بسیار خطرناک است. از دیگر عوامل مهم برای اخذ ویزای کار استرالیا در نظر گرفتن میزان و نرخ بیکاری در این کشور می باشد، که نمودار زیر می تواند اطلاعات جامعی در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهد. استرالیا یکی از محبوب ترین کشور ها در بین علاقه مندان به مهاجرت است. از دلایل مهاجرت به این کشور می توان شرایط آب و هوایی آن، انگلیسی زبان بودن مردمان آن، اقتصاد و فرهنگ قوی آن و از همه مهم تر مهاجر پذیر بودن آن را نام برد. استرالیا ششمین کشور پهناور جهان است و حدود 26 میلیون نفر جمعیت دارد.

فرصت استثنایی برای مهاجرت به استرالیا تا انتهای اسفند ماه

کشور استرالیا به واسطه داشتن آب و هوای مطبوع، انگلیسی زبان بودن مردم و داشتن اقتصادی قدرتمند، به یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای جهان تبدیل شده است. البته این امر چندان ساده نیست و این کشور سخت‌گیری‌های زیادی در این مورد انجام می‌دهد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. اما پیش از این موضوع، باید با انواع ویزای استرالیا آشنا شویم و شرایط هر کدام را بررسی کنیم. افرادی که در ابتدای مسیر مهاجرت هستند معمولا اولین سوالی که به ذهنشان می‌رسد این است که چطور و از کجا باید شروع کنند؟ پاسخ به این سوال به نوع مهاجرت و شرایط متقاضی بستگی دارد. به‌عنوان مثال، مهاجرت از طریق ویزای کار، سرمایه‌گذاری، ازدواج یا تحصیلی می‌تواند مسیر متفاوتی داشته باشد.

مشاورین موسسه MIE با استفاده از اطلاعات به روز سایت های معتبر استرالیا و با کمک و مشورت وکلای متبحر و محلی این کشور، سعی کرده اند در مقاله به صورت ساده و خلاصه قوانین جدید اقامت استرالیا را خدمت شما دوستان گرامی شرح دهند. هزینه مهاجرت به استرالیا ، چگونگی دریافت اقامت و پاسپورت این کشور، در این مقاله مورد تحلیل قرار گرفت. کشور استرالیا به دلیل پیشرفت های گسترده ای که در زمینه صنعت و علوم و فنون و همچنین به دلیل بالا بودن کیفیت نظام آموزشی و سطح رفاه اجتماعی هدف بسیاری از متقاضیان می باشد. چنانچه شما عزیزان قصد دارید استرالیا را به عنوان کشور مقصد انتخاب کنید، پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی با وکلای ماهر و مجرب در امر مهاجرا مشورت نمایید تا ریسک کار را به حداقل برسانید.

۲- مهاجرت از طریق تولد

داشتن یکی از انواع ویزای دائم کشور استرالیا که باید حداقل یک سال از دریافت آن گذشته باشد. مهاجرت، در عین لذت‌ها و شادی‌ها؛ سختی ها، مشکلات، موانع، استرس و نگرانی‌های خود را دارد. مجله خبری مهاجرت هم با توجه به شرایط موجود و سخت‌گیری‌های دولت این کشور، با دشواری‌ها و پیچیدگی‌هایی همراه است.

از هزینه تحصیل که بگذریم، برای گذران زندگی سالانه به ۲۰ هزار دلار نیاز دارید. اما خب برخورداری از حقوق کاری مناسب را می‌توان از امتیازات مهاجرت به استرالیا دانست. در حقیقت شما با داشتن ویزای تحصیلی مجاز هستید که به صورت نیمه وقت کار کنید.

آمار ایرانیان در استرالیا

به این صورت که اگر به بیمارستان‌های دولتی مراجعه کنید می‌توانید خدمات پزشکی را به صورت رایگان دریافت کنید. در صورتی که ۶۰ امتیاز داشته باشید، ۵ امتیاز اسپانسر ایالتی در ویزای ۱۹۰ به شما اعطا می‌کند. بنابراین توصیه ما این است که قبل از هر اقدامی ابتدا درباره وکیل تحقیق کنید، با وی یک جلسه حداقل یک ساعته برای مشاوره داشته باشید و درنهایت تاکید کنید که شخص وکیل امور شما را انجام دهد.

  • اگرچه هر دو کشور انواع روش‌های مهاجرتی همچون مهاجرت تحصیلی، کاری، سرمایه‌گذاری و خانوادگی را ارائه می‌دهند، اما هر کدام شرایط و ضوابط مختلفی داشته که موجب می‌شود متقاضیان متفاوتی را به خود جذب کنند.
  • البته باید به این موضوع اشاره داشت که کسب این ویزا بر اساس امتیاز بندی می باشد و به محض آنکه متقاضیان بتوانند امتیازات لازم را به دست آورند و بتوانند اسپانسر دریافت کنند وارد نوبت دهی جهت دریافت دعوتنامه خواهند شد.
  • تنها در این صورت می‌ارزد که شخص برای حفظ جان خود برای مدت طولانی در کم‍پ‌های مخصوص پناهجویان، با کمترین امکانات بهداشتی و رفاهی سر کند.
  • دریافت اقامت استرالیا به صورت دائم برای متخصصین و افراد ماهری که حداقل ۲ سال برای یک اسپانسر کاری تایید شده در استرالیا کار کرده باشند امکان پذیر است.

همچنین کودک تنها تا پیش از 18 سال امکان درخواست برای اخذ تابعیت کشور استرالیا را دارا بوده و پس از آن این امکان برای او سلب می‌گردد. در صورتی که والدین از دنیا بروند و فرد دیگری سرپرستی کودک را بر عهده بگیرد، آن فرد به عنوان قیم قانونی او باید برای درخواست تابعیت کودک اقدام کند. البته توجه داشته باشید که کودکی که در خاک استرالیا متولد شود اما پدر مادر او ناشناخته باشند؛ یعنی رها شده و بی‌هویت باشد، در این حالت استثنائا باز کودک می‌تواند شهروندی استرالیا را در راستای جلوگیری از بی‌هویتی اخذ نماید. اگر برای تحصیل به استرالیا مهاجرت می کنید، می توانید اعضای خانواده تحت تکفل خود را با خود همراه داشته باشید. شما می توانید آنها را در درخواست اصلی ویزای دانشجویی خود بگنجانید یا می توانید پس از شروع دوره تحصیلی خود در استرالیا برای پیوستن آنها درخواست دهید.

به همین دلیل اگر قصد دارید که روش سرمایه‌گذاری را برای مهاجرت به استرالیا انتخاب کنید، بهتر است که ویزاهای این روش را بهتر بشناسید. البته که در این بخش از مطلب ویزاهای سرمایه‌گذاری استرالیا را به طور کامل معرفی خواهیم کرد. توجه داشته باشید که تکمیل کردن مدرک در مراحل دریافت ویزا و مهاجرت به استرالیا بسیار مهم است. متاسفانه متقاضیان زیادی به این موضوع توجه نمی‌کنند و به خاطر نقص مدارک با ریجکتی درخواست ویزای خود مواجه می‌شوند. به همین دلیل برای اینکه به موفقیت برسید، مدارک خود را به صورت کامل با ترجمه رسمی جمع‌آوری کنید. اما لازم به ذکر است که اعطای ویزاهای GSM (189،190،491) براساس جدول امتیازدهی این کشور انجام می‌شود.

حضور گسترده ایرانیان در این کشور باعث شده است تا مهاجرت به این کشور برای مهاجران جدید آسان‌تر شود؛ زیرا زندگی و کار در کنار این تعداد هم‌وطن اثر شوک‌های فرهنگی و روحی دور از وطن را به شکل قابل توجهی کاهش خواهد داد. برای اخذ این نوع ویزا علاوه بر ارائه مدارک مربوطه به سفارت باید همیشه اصل مدارک خود را به همراه داشته باشید. جا دارد که بگوییم این نوع ویزا برای دانشجویانی که قصد کار کردن دارند، به مراتب شرایط سخت‌تری دارد.