طراحی دکوراسیون داخلی رستوران در تهران

علاوه بر این، کارمندان رستوران بسیار مجرب و حرفهای بوده و با صمیمیت فراوان از مهمانان استقبال میکنند. یکی از جذابیتهای این رستوران سرو ماست در کوزههای گلی است که علاوه بر طعم بینظیر حس و حال محلی نیز دارد. در عصر حاضر، این تصور که هر رستورانی بتواند غذایی با طعم و بوی دلپذیر به مشتریان خود ارائه دهد، موفق خواهد شد؛ از بین رفته است. در این رستوران زیبا و دو طبقه میتوانید غذاهای متنوعی را سفارش داده و از طعم لذیذ آنها لذت ببرید. اگر مردم نتوانند به راحتی یک نوشیدنی سفارش بدهند یا غذا کاملا سرد به دستشان برسد، رستوران ورشکست خواهد شد.

طراحی داخلی رستوران و فست فود

طوری که دیوارهای موجود در ساختمان قبلی به هیچ عنوان خراب نشده و از چوب و آهن که موادی تجدید پذیر هستند در طراحی داخلی استفاده شده است. میتوانید با انواع طراحی فضای سبز داخلی فضاهایی خصوصی در رستوران خود به وجود آورید به طوری که مهمانها کمترین دید را به میز بغلی داشته باشند. تمام آیتم های منو طوری با انتخاب میشوند که با این طراحی کاملا همخوان باشند. این نوع رستورانها با طراحی خاص منو و بسته بندی متفاوت غذا مورد توجه قرار میگیرند. دکوراسیون میتونه خیلی خاص و عجیب باشه مثل اینجا. زیرا مشتریان شما نیز به صورت دوره ای و هرچند وقت ی بار به رستوران شما می آیند و بهترین حالت برای آن هااین است که در هربار مراجعه به رستوران شما دیزاین و طراحی دکوراسیون داخلی جدیدی از شما می بینند و این بیش از یش در جلب رضایت آن ها و همچنین افزایش سودآوری و درآمد ها به شما کمک خواهد کرد.

در سال 2012 در استانبول موزه ای که در واقع یک خانه قرن نوزدهمی بود با نام موزه معصومیت توسط نویسنده افتتاح شد. آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. اگر مایلاید غذایی باکیفیت و اصیل را در کنار خدماتی بینظیر و فضایی دلنشین تجربه کنید، روحی میتواند یکی از بهترین انتخابهای شما باشد. این میزها یکی از انتخابهای همیشگی صادق هدایت و فروغ فرخزاد بوده و همچنان فضای آن برای یادآوری روزهای گذشته حفظ شده است. غذا جزو مهمترین انتخابهای ما در طول روز خواهد بود، یک غذای خوب میتواند شما را سرحال کند و برای ادامه روز انرژی کافی را برایتان تأمین کند. همان طور که اشاره کردیم قیمت غذاها در این رستوران نسبتا گران است اما در مقابل حجم غذا زیاد و گاهی یک پرس غذا برای دو نفر هم کافی است. میز و صندلیها: میز و صندلیها باید با سبک دکوراسیون هماهنگی کافی داشته باشند و حالا چند المان خیلی کوچک از مد روز هم در آن به کار برود.

دکوراسیون داخلی رستوران ایتالیایی

رستوران اسفندیار یکی از نامهای آشنا و محبوب در صنعت غذاست و بهعنوان یکی از بهترین رستوران های تهران شناخته میشود. این رستوران سالنی نسبتا بزرگ داشته و غذاهای باکیفیتی ارائه میدهد، لازم است بدانید که محدوده قیمتی غذاهای اسفندیار در دسته گران قرار گرفته و بنابراین لازم است این موضوع را در زمان انتخاب بهترین رستوران های تهران مدنظر داشته باشید. محدوده قیمتی این رستوران متوسط رو به بالاست و حجم غذاها نیز زیاد است. این رستوران به دلیل موقعیت مکانی خاصی که در آن قرار دارد و همچنین کیفیت خوب غذاها در کنار قیمت مناسب، یکی از بهترین رستوران های تهران به حساب میآید. شما اگر تصمیم به تغییر تمام فضا دارید با روشن کردن موضوع برای کارشناس به او در رنگ آمیزی و ایده پردازی درباره ی سبک ها صحبت خواهید کرد و همچنین چنانچه هارمونی بین رنگ ها و هماهنگی بین دکوراسیون داخلی رستوران در آینده به خوبی مشهود و مشخص باشد و از دوباره کاری و هزینه های اضافی شما جلوگیری خواهد کرد.

دکوراسیون داخلی رستوران شیک

رستوران کافه نیز دارد و پس از صرف غذا میتوانید دمنوشهای عالی و متفاوت آن را امتحان کنید. در بخش ورودی رستوران یک نانوایی کوچک سنتی وجود دارد که به شیوه قدیمی نان میپزد و عطر نان در تمام فضای رستوران میپیچد؛ بنابراین اگر مایلاید یک غذای باکیفیت را در محیطی زیبا میل کنید، مستوران بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. اگر دوست دارید غذایی باکیفیت را در محیطی آرام و صمیمی تجربه کنید، حتما سری به رستوران لئون بزنید تا از چشیدن طعمهای جدید و بینظیر شگفتزده شوید. زمانی که استقبال از این رستوران و غذاهای اصیلش رفتهرفته بیشتر شد، صفهایی طولانی برای چشیدن غذای مرشد شکل گرفت و همین موضوع باعث شد تا آشپزخانه کوچک مرشد به یکی از بهترین رستوران های تهران تبدیل شود. اسفندیار همیشه مشتریان ثابت خود را دارد، کسانی که ترجیح میدهند بهجای چشیدن طعم غذایی جدید، غذاهای اصیل و خوشمزه رستوارن اسفندیار را بچشند.

دکوراسیون داخلی رستوران ایرانی

رستوران بام شیان یکی از مجموعههای منحصربهفرد و جزو بهترین رستوران های تهران است که در ورودی لویزان و در پارک جنگلی شیان واقع شده است. منبع عکس: سایت برترینها، عکاس نامشخصرستوران زنبق آبی در منطقه تجریش از معروفترین رستورانهای تهران است و از نخستین رستورانهای ارائهدهنده بوفه صبحانه به شمار میرود. آنها از رنگ قرمز به عنوان رنگ غالب برای لوگو و البسه کارمندان استفاده کردند زیرا از نظر علمی رنگ قرمز باعث افزایش اشتها و رنگ آبی باعث کاهش متابولیسم بدن میشود. طراحی اون بسیار زیباست و با وجود کلاسیک بودن، از طرح های پرکار و شلوغ استفاده نکرده. رستوران لئون یکی از پرطرفدارترین رستورانهای تهران است که معمولا خیلی شلوغ بوده و بنابراین برای صرف غذا در آن بهتر است از قبل میز رزرو کنید. دکوراسیون داخلی رستوران حوض خونه کاملا سنتی است و حوضی زیبا با ماهیهای رنگارنگ در آن قرار دارد که با فوارهای کوچک در وسطش صدای جریان آب را در فضا پخش میکند.در منوی این رستوران انواع غذاهای اصیل ایرانی مانند کباب و ماهی و برخی غذاهای محلی مانند قلیه ماهی و باقلا قاتوق، دیده میشوند.

این رستوران که در خیابان ولیعصر و روبهروی بزرگراه نیایش واقع شده از ساعت 11 صبح تا 11 شب پذیرای مهمانان است. باید فضای داخلی طوری طراحی شود که مشتری بداند قرار است با چه نوع غذاهایی، چه کیفیتی و چه قیمت هایی رو به رو شود. هنگامی که مشتری در فضای راحت و آرام مینشیند این باور است که شما به آنها احترام گذاشتهاید و این عمل شما برابر است با فروش بیشتر و درنهایت شما سود بیشتری میبرید. یکی از نمادهای در طراحی دکوراسیون داخلی رستوران ایتالیایی، آشپزخانه های باز می باشد؛ که هدف از طراحی آن به شکل اوپن، این است که مشتری احساس صمیمیتی بیشتری داشته باشد. به عنوان مثال، اگر جامعه هدف شما دانشجویان و نوجوان هستند، میتوانید از رنگهای روشن و بولد، کاغذ دیواریهای خاص، موزیکهای راک و مبلمان یکپارچه استفاده کنید.

طراحی و دکوراسیون داخلی رستوران

محل صرف غذای رستوران شما باید زیبا به نظر برسد، اما نکته مهم دیگر هم راحتی جابجایی همکاران شما و همینطور راحتی رفتوآمد مشتریان است. برای این منظور تابلوها گزینههای خوبی هستند اما میتوانید از شلف و باکس دیواری نیز کمک بگیرید. طراحی داخلی مدائن بهگونهای است که این رستوران را به یکی از گزینههای محبوب برای برگزاری مراسمهای خانوادگی و جشنهای کوچک تبدیل کرده است. طراحی و اجرای فندانسیون: بخشی از سازه پارچه ای است که وظیفه انتقال نیرو از ستونها به زمین و خاک اطرافش را بر عهده دارد بر اساس نوع سازه پارچه ای و میزان نیروهای وارده، بافت لایهها، نوع خاک زمین و شرایط آب و هوایی منطقه، میتوان تیپ و ابعاد شالوده را انتخاب و مشخص کرد. ابعاد پیها به میزان برف و وزش باد و نوع خاک محل بستگی دارد. این نوع غذاها تقریباً در همه جا یکنواخت سرو میشود ولی سرو بعضی از غذاها را تغییراتی میدهند که بستگی به سلیقه کارکنان و مدیریت رستوران دارد؛ مثلاً حلوا را اغلب در یک بشقاب با یک قاشق سرو میکنند، بعضی در قطعات کوچک به صورت رولت در کاغذ مخصوص شیرینی سرو می کنند.

طراحی داخلی رستوران صنعتی رستورانهای جنوب تهران که محبوبترین و مشهورترین آنها در راسته بازار بزرگ تهران قرار گرفته است قدمتی طولانی دارد و حس و حالی باورنکردنی از روزهای قدیم تهران دارند. رستوران حس توران یکی از بهترین رستوران های شمال تهران است که در خیابان فرشته واقع شده و از 10 صبح تا 12 شب پذیرای مهمانان است. از نام این رستوران مشخص است که فضایی اساطیری و سنتی دارد. موبی دیک یکی از بهترین رستوران های شرق تهران است که نام خود را از نام نهنگ سفید دکوراسیون داخلی رستوران مراکشی افسانهای گرفته است. شرفالاسلامی که سال تأسیس آن به 1317 برمیگردد یکی از قدیمیهای بازار است و هر روز از ساعت 11 صبح تا 5 بعدازظهر پذیرای مهمانان است.

طبقه اول این رستوران فضایی گرم و صمیمی داشته و برنامههای خاصی در آن در نظر گرفته شده است، این طبقه دکوراسیونی بسیار ویژه و متفاوت دارد که شیفته آن خواهید شد. قلعه روملی حصار Rumeli Fortress که با اهداف استراتژیکی و نظامی ساخته شد نقش مهمی در شکست امپراتوری بیزانس در قسطنطنیه و آغاز حکومت عثمانیان در استانبول دارد. بهدلیل موقعیت جغرافیایی مناسب، رستوران بام شیان چشماندازی زیبا دارد و در نتیجه صرف غذا در پشت بام این رستوران که تختهای سنتی دارد لحظات خوشی را برای شما بههمراه خواهد داشت. رستوران بام شیان انواع غذاهای ایرانی سنتی را سرو میکند که کیفیت بسیار خوبی دارد.

طراحی داخلی سالن رستوران

این رستوران که در خیابان سهروردی واقع شده است غذاهایی باکیفیت و طبق استانداردهای جهانی ارائه میکند و همواره منوی خود را بهروز نگه میدارد. این سبک همانطور که از نامش پیداست الهام گرفته از انبارها، کارخانهها و دیگر فضاهای صنعتی است. رستوران گیلانه همان طور که از نامش پیداست یک رستوران گیلانی است که در حال حاضر دو شعبه در جردن و الهیه دارد. منوی رستوران گردان برج میلاد شامل انواع غذاهای ایرانی و بینالمللی است و یک بوفه سالادبار دارد که در آن انواع سالادهای بینالمللی بههمراه پیشغذاهای گرم و سرد و دسر سرو میشود. این رستوران در حال حاضر بزرگترین رستوران گردان جهان بوده و در آن موسیقی زنده نیز برگزار میشود. شما در چنین رستوران هایی میتوانید از موسیقی ملایم بهره بگیرید و حتی اجرای زنده نیز داشته باشید.

رستوران لوکس زرین در دسته رستورانهای با قیمت متوسط تقسیمبندی شده و بهدلیل طراحی سنتی و استفاده از رنگ طلایی، دکوراسیون داخلی آن بسیار جلب توجه میکند. در شرایطی که موفق به صرف غذا در رستوران لوکس زرین نشدید میتوانید از خدمات بیرونبر این رستوران استفاده کنید. لوکس زرین در فلکه اول تهرانپارس خیابان گلبرگ واقع شده و یکی دیگر از بهترین رستورانهای شرق تهران است که غذایی با کیفیت داشته و خدماتی عالی ارائه میکند. رستوران شاندیز جردن یکی از بهترین رستوران های تهران است که باکیفیتترین غذاها را عرضه میکند. این رستوران مجموعهای از بهترین غذاها را سرو میکند بنابراین اوقات بسیار خوشی را میتوانید در کنار دوستان و عزیزانتان سپری کنید. رستوران درویش مجموعه کاملی از غذاهای ایرانی را عرضه میکند و بهعنوان یک رستوران سنتی ایرانی در محله پیروزی و نیروهوایی بسیار معروف و محبوب است. منبع عکس: اینستاگرام رستوران حس تورانرستوران حس توران از منحصر به فردترین رستورانهای پایتخت با انواع غذاهای ایرانی از نقاط مختلف کشور است.

دکوراسیون داخلی رستوران مدرن

آنقدر به آیین نگارش فارسی علاقمند هستم و بهش تعصب دارم که موقع فکر کردن هم به نیمفاصله توجه میکنم! این رستوران دکوراسیون شیک و مرتبی دارد و بهدلیل اینکه صاحب آن یکی از بازیگران تئاتر و سینماست دکوراسیون هنری آن جلب توجه میکند. این رستوران کافهای جداگانهای دارد که در اصل کاملترین منویی موجود را داشته و نوشیدنیهایی با بهترین کیفیت را عرضه میکند. رستوران مستوران به سبک قدیمی و دوره صفویه ساخته شده و با ورود به آن در اصل وارد حال و هوای قدیم ایران میشوید و تصور میکنید سفری کوتاه به گذشته داشتهاید. این رستوران در حال حاضر بهصورت همیشگی در رزرو سفارت فرانسه بوده و مهمانان زیادی در آن حضور پیدا میکنند. نقاشی­ های با طرح قهوه و فنجان در فضای کافی شاپ بسیار نمود پیدا می­کند. پس از مدتی که مساحت رستوران افزایش پیدا میکند تا گنجایش کافی برای پذیرایی از این حجم فراوان مهمان را داشته باشد، رستوران مرشد شعبات دیگری نیز افتتاح کرد که یکی از آنها در نیاوران و دیگری در کاشانک واقع شدهاند.

این رستوران، حس نوستالژی عمیقی را در شما و بیشتر در پدر و مادرهایتان ایجاد میکند. برای این امر ایده های متنوع دکور کافه و رستوران وجود دارد که نیاز به بررسی و تحقیق بیشتر است. ممکن است برای این امر لازم باشد کمی تحقیق کنید یا تست کنید که چه مدل چیدمانی بیشترین و بهترین فضا را برای این امر ایجاد خواهد کرد. داشتن فضای کافی در سالن پذیرایی رستوران برای مهمانان از مهمترین قسمت های یک آشپزخانه و رستوران محسوب می شود، اگر بهترین غذا و خدمات را داشته باشید اما فضای استاندارد برای نشستن مهمانان نداشته باشید، این امر سبب نارضایتی مشتریان شده و طبیعتا از تعداد مشتریان کسر خواهد شد. مشتریانی که برای بار اول به رستوران شما قدم می گذارند بدون شک در وهله ی اول جذب دکوراسیون شما خواهند شد.

دکوراسیون داخلی رستوران ها

نه تنها در یک رستوران سنتی، بلکه در همه رستورانها، انتخاب وسایل بسته به نوع رستوران در اولویت قرار دارد. شباهت زیاد این رستوان به خانههای قدیمی باعث شده تا خیلی از افراد نهتنها بهخاطر طعم خوب غذاها بلکه برای تجربه لحظهای زندگی در خانهای قدیمی این رستوران را انتخاب کنند. در موبی دیک میتوانید غذاهای ایرانی و فرنگی را امتحان کنید و از طعم لذیذ غذاها لذت ببرید. اگر میخواهید طعم اصیل غذاهای ایرانی، خصوصاً کباب با گوشت تازه را بچشید میتوانید رستوران کمالی را انتخاب کنید. مشتریها هم نه تنها غذا را با لدت میل میکنند بلکه لذت از طراحی داخلی رستوران شیک، طعم غذا را برای آنها دلچسبتر میکند.

انواع طراحی داخلی رستوران