عمان راه‌های مهاجرت به عمان- لاویژن-کمک مهاجرت

هزینه ثبت شرکت در عمان در سال اول، به ۳۰۰۰ ریال می‌رسد؛ اما با توجه به تخفیف محدودی که دولت عمان برای سرمایه گذاران در ن‍‍ظر گرفته است هزینه ثبت شرکت به ۶۰۰ ریال عمانی مجله خبری مهاجرت کاهش پیدا میکند! اما در سال دوم و سال‌های پس از آن این هزینه به صفر خواهد رسید. در حالت کلی سرمایه مورد نیاز برای پیاده سازی هر شغل یا شرکت عمانی ۱۰ هزار ریال می‌باشد.

  • این ویزا باید به تایید وزارت بازرگانی و صنعت برسد.ویزای پیوستن اعضای خانوادهاین ویزا به همسر کارمند خارجی و فرزندان زیر 21 سال اعطا می‌شود.
  • دولت کشور عمان برنامه های گسترده ای برای مبارزه با بی سوادی در بزرگسالان در نظر گرفته است و به کمک آن ها قصد دارد نرخ بی سوادی در بزرگسالان که در این کشور بسیار بالا بوده است را کاهش دهد.
  • شهر مسقط به عنوان پایتخت عمان و همچنین بهترین شهر برای برنامه نویسان در عمان شناخته می شود.
  • همانند سایر کشورها هزینه زندگی در پایتخت نسبت به دیگر شهرها بالاتر است.

سیلست های اقتصادی کشور عمان به سمت جذب سرمایه و سرمایه گذاران خارجی سوق پیدا نموده است که وجود مناطق آزاد فراوان، عمان را برای رسیدن به هدفش یاری نموده است. سرمایه اولیه ی مورد نیاز، از جمله نکات مهم مهاجرت به عمان در باب ثبت شرکت میباشد که میزان این سرمایه در مناطق آزاد به 20 هزار ریال میرسد که برای فرد سرمایه گذار اقامتی 2 ساله را در پی دارد که این اقامت قابل تمدید میباشد. نظرات و تصمیم گیری های حکومت پادشاهی عمان از مسائل تاثیرگذار در سرمایه گذاری نظیر مالیات می باشد. ذکر این نکته بسیار حائز اهمیت می باشد که از طریق سرمایه گذاری نمیتوانید اقامت دائم کشور عمان را بدست آورید. از جمله نکات مهم مهاجرت به عمان از طریق سرمایه گذاری میتوان به نرخ مصادره اموال اشاره نمود که این نرخ در عمان نسبت به کشورهای طراز اول دنیا بسیار بالاتر میباشد.

نرخ مهاجرت به عمان

عمده درآمد و بودجه کشور عمان از طریق فروش ذخایر نفت و گاز تامین می‌شود. اما بسیاری از مشاغل در کشور عمان به نیروی کار متخصص نیاز دارند. در اصل کار در کشور عمان برای کسانی است که قصد مهاجرت به کشورهای اروپایی از طریق عمان را دارند و یا متقاضیانی که به دنبال گردآوری رزومه کاری هستند و یا تصمیم به پس‌انداز در بازه زمانی مشخص دارند. دقت داشته باشید عمان برخلاف کشورهایی مانند انگلستان یا اتریش و آلمان، اقامت دائم خود را به نیروی کار خارجی نمی‌دهد و فرد در صورت اتمام و عدم استخدام مجدد یا تمدید توسط کارفرما باید به کشور خود بازگردد. یکی دیگر از راه های مهاجرت به عمان پناهندگی کشور عمان می باشد که این روش به علت خطراتی که دارد به هیچ عنوان به شما توصیه نمی شود و تنها برای اطلاعات بیشتر شما، درباره این موضوع توضیحاتی ارائه خواهیم کرد.

مهاجرت به کشور عمان ؛کشور عمان در اصل یکی از کشورهای پادشاهی در شبه‌جزیره عربستان است. كاسپین با ارائه روش های مهاجرتی مختلف به اقصی نقاط دنیا سعی در انتخاب بهترین گزینه مهاجرتی مطابق با سلیقه و نیاز شما عزیزان دارد. هنرمندانی که قصد شرکت در رخداد ها و نمایشگاه های بین المللی در عمان را دارند می باسیت برای ویزای توریستی عمان اقدام کنند. و پر کردن مشاغلی که در آینده گسترده‌تر هم خواهد شد، نیاز به نیروی کار دارد و عمان، چاره‌ای جز جذب نیروی انسانی از سایر کشورها نخواهد داشت.

شرایط اختصاصی اقامت عمان از طریق ورزش

طبق این توافق از این پس اتباع ایرانی می‌توانند به‌صورت آنلاین یا به هنگام ورود به فرودگاه مسقط، روادید یک ماهه این کشور را دریافت کنند. شایان‌ذکر است بدانید موسسه مهاجرتی جام جم هیچ‌گونه اقدامی در رابطه مهاجرت عمان از طریق پناهندگی انجام نمی دهد و کمکی در این زمینه نخواهد کرد. یکی از روش‌ های مهاجرت به عمان از طریق تخصص و کار می‌باشد. اقامت دائم از طریق تولد برای کودک و والدین خارجی او نیز ممکن نیست. مگر اینکه یکی از والدین مخصوصاً پدر عمانی بوده و یا هر دو والد بدون تابعیت باشند. با دریافت مشاوره از کارشناسان ما تمامی اطلاعات لازم برای مهاجرت را دریافت خواهید کرد.

در این مقاله سعی می شود به صورت کامل در رابطه با این گونه سوالات، صحبت شود تا ابهام تمامی شما عزیزان در رابطه با سرمایه گذاری و کار در عمان برطرف شود. همانگونه که می دانید، بسیاری از ایرانی ها به علت نزدیکی به کشور عمان و ارزش پول این کشور، تمایل دارند به این کشور مهاجرت نمایند و بسیاری افراد تمایل دارند با آمدن به این کشور به کشورهای اروپایی، بتوانند راحت تر مهاجرت نمایند. در صورت هرگونه سوال و ابهام در رابطه با نکات مهم مهاجرت به عمان، می توانید با موسسه ملک پور تماس بگیرید و به صورت کاملا رایگان، از مشاوره تخصصی مشاورین ما بهره مند شوید.

با توجه به ذکر این نکته که سرمایه گذاری در عمان باعث اخذ اقامت این کشور نمیگردد میتوانید با دیدی باز کشور مناسبی را برای سرمایه گذاری و مهاجرت انتخاب نمایید. ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که کشورهای آمریکایی و اروپایی برای مهاجرت تحصیلی و کاری شرایط مساعدتری نسبت به کشورهای عربی دارند. اگر قصد مهاجرت به کشور عمان را دارید باید بدانید که شرایط اخذ اقامت و پاسپورت این ‌کشور چندان آسان نیست و باید از راهنمایی‌های وکیل ماهر به امور مهاجرت کمک بگیرید.

نزدیکی به کشور ایران

از جمله مشاغل پرطرفدار در این کشور می‌توان به داروسازی و غواصی اشاره کرد. بنابراین بهتر است که قبل از اقدام به مهاجرت، ابتدا با مزایای کار در عمان آشنا شوید و سپس تصمیم نهایی خود را برای مهاجرت بگیرید. اگر صاحب کار نیز قصد داشته باشد تا برای متقاضی غیر عمانی یک پیشنهاد شغلی بفرستد ابتدا باید از داره کار و اداره پلیس کشور عمان تایید دعوت نامه شغلی بگیرد و سپس اقدام به استخدام فرد کند. متقاضیان برای کار در عمان حتما باید دارای پیشنهاد شغلی از سوی یک صاحب کار یا یک کمپانی عمانی باشند تا بتوانند با در دست داشتن آن برای اخذ اقامت اقدام کنند. سلام و عرض ادب برای کار در کشور عمان می توانید با ویزای توریستی وارد شده و به دنبال کار باشید در صورت یافتن کار می توانید اقامت کاری دریافت کنید.