مهاجرت به استرالیا، شرایط اقامت استرالیا 2023 پارسی کانادا-کمک مهاجرت

تنها در این صورت می‌ارزد که شخص برای حفظ جان خود برای مدت طولانی در کم‍پ‌های مخصوص پناهجویان، با کمترین امکانات بهداشتی و رفاهی سر کند. ویزای کارآفرینی و استارت‌آپ زیرمجموعه مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری قرار می‌گیرد و برای افرادی مناسب است که قصد دارند با مهاجرت به استرالیا و اقامت در آن یک شرکت تاسیس کنند یا یک تجارت را توسعه دهند. مهاجرت تحصیلی به استرالیا مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای تحصیلی به شما اجازه گذراندن یک دوره آموزشی و تا 5 سال امکان اقامت را می دهد. افرادی که اقامت استرالیا دارند، می توانند نقش حامی یا اسپانسر را ایفا کرده و اقامت موقت یا دائم استرالیا را برای اعضای خانواده خود نیز بگیرند.

  • کار آفرینی 800 هزار دلاری نوع دیگری از سرمایه گذاری ها می باشد، در این روش فرد متقاضی باید در 2 سال از 4 سال اخیر، گردش مالی 500 هزار دلاری ارائه دهد که و سن سرمایه گذار حتما باید زیر 55 سال باشد.
  • اما خب برخورداری از حقوق کاری مناسب را می‌توان از امتیازات مهاجرت به استرالیا دانست.
  • از معروف‌ترین ویزاهای این دسته می‌توان به ساب کلس 887، 491، 489، 494 و 187 اشاره کرد.
  • در سال های اخیر بسیاری افراد از طریق مکاتبه با اساتیدی که در حوزه تحصیلی دانشجو فعالیت می کنند موفق به اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های استرالیا و ادامه تحصیل در استرالیا شده اند.
اول از همه باید بگوییم که هیچ راه مستقیمی برای دریافت حق شهروندی استرالیا با استفاده از سرمایه‌گذاری وجود ندارد. به همین دلیل در ابتدا باید با سرمایه به صورت موقت به خاک استرالیا وارد شد و پس از طی کردن مراحل قانونی به حق شهروندی و اقامت دائم این کشور رسید. هر یک از ویزاهای سرمایه‌گذاری استرالیا دارای محدودیت‌هایی از نظر میزان سرمایه اولیه و نوع سرمایه‌گذاری هستند.

اقامت اروپا

دولت استرالیا برای روش‌های پذیرش مهاجرین ویزاهای گوناگونی را در نظر گرفته است. به همین دلیل در هر کدام از آن‌ها ویزاهای مختلفی را می‌بینیم که از نظر مدت زمان صدور، مدت زمان اجازه اقامت، همراهان و دیگر موارد اینچنینی با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند. یکی از نکاتی که درمورد آن بسیار بحث می‌شود امکان دریافت اقامت استرالیا از مجله خبری مهاجرت طریق تولد فرزند است. تولد فرزند در استرالیا منجربه اقامت دائم برای والدین یا کودک متولد شده نمی‌شود. به این افراد در ابتدا یک ویزای ۲ ساله اعطاء می‌شود تا به استرالیا مهاجرت و در کنار پارتنر زندگی کنند. اگر بعد از مدت معین، مشکلی نداشتند و رابطه همچنان ادامه داشت، می‌توانند این ویزا را به اقامت دائم تبدیل کنند.

البته قطعا میانگین هزینه زندگی در شهرهای مختلف استرالیا متفاوت خواهد بود. افراد مقیم در استرالیا از امکانات رفاهی بالایی برخوردارند و نرخ بیکاری در این کشور کم است. فقط متقاضیان اخذ ویزاهای؛ 188، 189، 190، 489 و 491 باید از طریق سیستم امتیازبندی اقدام کنند. وضعیت اشتغال در کشور استرالیا مطلوب است و نیروهای کاری به خصوص آن‌ها که تخصص و مهارت خاصی دارند، به راحتی می‌توانند شغل مناسب پیدا کنند. همچنین سابقه کاری باید جز مشاغل مورد نیاز کشور مقصد باشد تا شانس دریافت جاب آفر داشته باشید. همانطور که پیشتر توضیح داده شد کسب تابعیت استرالیا از طریق تولد بر اساس قانون خون می باشد و کودکانی که حداقل یکی از والدینشان تابعیت استرالیا را داشته باشند یا در دسته شرایط استثنایی قرار گیرند، واجد شرایط دریافت تابعیت استرالیا خواهند شد.

شرایط انواع ویزای کاری استرالیا در یک نگاه

۱–والدین فرزند برای دریافت تابعیت او زمانی می‌توانند اقدام کنند که حداقل ۲ سال از اقامت قانونی آن‌ها در استرالیا گذشته باشد. توجه داشته باشید که فرزند باید مجرد باشد، کودک تنهاتا پیش از ۱۸ سالگیامکان درخواست برای اخذ تابعیت کشور استرالیا را داراست و پس از آن این امکان از او سلب خواهد شد. ۱–ویزای ۸۰۱ و ۱۰۰ ویزاهای اقامت دائم به حساب می­آیند ، با گرفتن این ویزا می‌توانید بصورت تمام وقت در این کشورمشغول به کار شوید ، بصورت رایگان تحصیل کنید، اسپانسر اقوام درجه یک خود شوید و پس از کسب شرایط لازم تابعیت این کشور را دریافت کنید.

هزینه‌ دولتی صدور ویزای کار موقت در استرالیا: