مهاجرت به استرالیا و اخذ ویزا استرالیا در سال 2023 از 0 تا 100 فارس مهاجر-کمک مهاجرت

از طریق مختلف ازجمله اخذ ویزای کار، سرمایه‌گذاری، ازدواج، والدین، تحصیلی و.. سریع ترین روش برای مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای والدین و دریافت اقامت دایم این کشور، روش پولی است. برای دریافت ویزای والدین استرالیا می‌توان از دو روش متفاوت؛ روش پولی و اقامت موقت اقدام کرد. ویزای پارتنر استرلیا مختص افرادی است که هنوز ازدواج رسمی نکرده‌اند اما حداقل یک سال است که با هم زندگی می‌کنند.

دیگر ویزاهای مهاجرت به استرالیا

همچنین کودک تنها تا پیش از 18 سال امکان درخواست برای اخذ تابعیت کشور استرالیا را دارا بوده و پس از آن این امکان برای او سلب می‌گردد. در صورتی که والدین از دنیا بروند و فرد دیگری سرپرستی کودک را بر عهده بگیرد، آن فرد به عنوان قیم قانونی او باید برای درخواست تابعیت کودک اقدام کند. البته توجه داشته باشید که کودکی که در خاک استرالیا متولد شود اما پدر مادر او ناشناخته باشند؛ یعنی رها شده و بی‌هویت باشد، در این حالت استثنائا باز کودک می‌تواند شهروندی استرالیا را در راستای جلوگیری از بی‌هویتی اخذ نماید. مهاجرت از طریق تولد فرزند، ویزای والدین و ویزای ازدواج از دیگر روش‌های اخذ اقامت استرالیا است. استرالیا به‌عنوان یکی از کشورهای مهاجرپذیر، ویزاهای مختلفی را در حوزه‌های کاری، تحصیلی، سرمایه‌گذاری و … صادر می‌کند.

اخذ تابعیت استرالیا از طریق کار

همچنین برای شخصی که مهارت و یا سرمایه کافی دارد، بهترین روش دریافت ویزای کاری و یاویزای سرمایه گذاری استرالیااست. کیفیت بالای زندگی، اقتصاد با ثبات، پیشرفت و رفاه وصف نشدنی در این کشور، جغرافیا و اقلیم کم نظیر و نظام آموزشی بسیار قوی، معتبر و عالی در سطح جهانی تنها چندی از مهم‌ترین دلایل تمایل افراد را برای مهاجرت به این کشور تشکیل می‌دهند. امروزه مهاجرت تحصیلی و پس از آن کاری به خصوص برای ایرانیان از رایج‌ترین روش‌های مهاجرت به کشور استرالیا هستند.

  • اما به طور کلی ویزای کارآفرینی و ویزای گلوبال تلنت استرالیا از سریع‌ترین راه‌های مهاجرت به این کشور است.
  • مهم ترین دلایل پذیرش نیروی مهاجر در استرالیا در سال‌های اخیر؛ کاهش نرخ رشد جمعیت، کمبود نیروی متخصص در بازار کار و افزایش نرخ پیری جمعیت است.
  • این به معنی است که شرکت مورد نظر بتواند شما را به عنوان یک خارجی استخدام کند و شما هم بتوانید در حین زندگی در استرالیا آنجا کار کنید.
  • اگر مهندس هستید حتما CDR خود را به بهترین وجه آماده نمایید، اگر فنی حرفه ای هستید تهیه یک گواهی اشتغال کیفی را حتما مد نظر قرار دهید، افراد دیگر هم هر کدام باید موازین مرتبط با حرفه خود را رعایت نمایند.
  • بنابراین شما با تولد فرزندتان در خاک استرالیا بدون داشتن شهروندی این کشور نمی‌توانید برای اخذ اقامت وی اقدام نمایید.

فرزندان ناتنی و فرزندخوانده نیز واجد شرایط دریافت ویزای کودک (زیر کلاس 101) هستند. ویزای 309 مخصوص افرادی است که همسر آنها شهروند (اقامت دائم) استرالیا است. با داشتن این ویزا می‌توانید 2 سال از زندگی مشترک لذت ببرید و در صورت داشتن شرایط، برای دریافت اقامت دائم این کشور اقدام کنید.

مقایسه روش های مهاجرت به استرالیا

یکی دیگر از راه‌هایی که می‌توان به استرالیا مهاجرت کرد، کسب ویزای تحصیلی استرالیا است. فرد با تحصیل در استرالیا می‌تواند در یکی از دانشگاه‌های معتبر جهانی و با بهترین سیستم آموزشی تحصیل کند. این کشور بیش از ۴۰ دانشگاه دارد و ۷ دانشگاه آن در رنگینگ جهانی رتبه زیر ۱۰۰ را دریافت کرده‌اند. شاید برایتان سوال باشد منظور از سرمایه لازم برای ویزای سرمایه گذاری دقیقا چه رقمی است؟ مبلغ سرمایه‌گذاری با توجه به نوع ویزا از ۱ میلیون و ۲۵۰ هزار دلار تا ۵ میلیون دلار استرالیا متغیر است. اگر شما هم صاحب سرمایه هستید، این شانس را دارید که از طریق ویزای سرمایه‌گذاری اقامت استرالیا را دریافت کنید. برای مجله خبری مهاجرت نیاز به ارائه مدرک زبان می‌باشد اعتبار آزمون زبان انگلیسی(آیلتس، PTE و یا تافل) برای ارسال به اداره مهاجرت استرالیا ۳ سال می‌باشد.