مهاجرت به استرالیا 2023 + سریعترین روش اخذ اقامت استرالیا شرایط هزینه-کمک مهاجرت

در شهر گلد کوست هزینه زندگی بدون اجاره برای خانواده چهار نفره معادل ۳۲۰۰ دلار استرالیاست. البته برخی افراد نیز ویزای توریستی را به ویزای پناهندگی تغییر می‌دهند که قطعا ما این روش مهاجرتی را توصیه نمی‌کنیم. فرزندشان که در خاک استرالیا به دنیا بیاید میتواند سیتیزن استرالیا شود پاسپورت استرالیا را دریافت کند و اگر اقامت شما موقت باشد و در استرالیا بچه دار شوید می‌توانید درخواست دهید تا فرزند شما همان ویزایی که شما دارید را دریافت کند. اقامت این کشور به شما این امکان را می‌دهد که اسپانسر افراد خانواده مثل پدر و مادر و خواهر و برادر شوید و یا اگر با شخصی ازدواج می‌کنید ایشان را نیز به همراه خود به استرالیا بیاورید. شما برای مهاجرت به استرالیا از طریق کار نیاز به داشتن مدرک تحصیلی معتبر دارید.

  • آب‌وهوای خوب و طبیعت منحصر به فرد این شهر، آن را تبدیل به یکی از مقاصد گردشگری محبوب کرده است.
  • به همان میزان که ما با دقت و برنامه ریزی و رعایت اصول در حرفه خود شما را به مرحله ای می رسانیم که ویزای اقامت استرالیا را کسب نمایید، با استفاده از همان شیوه ها نیز به شما کمک خواهیم نمود تا زندگی خود را در کشور جدید با یک برنامه ریزی جدی و اصولی آغاز نمایید.
  • در کل شرایط سنی مهاجرت به استرالیا به ویزایی که درخواست می‌دهید، بستگی دارد.
  • مردم کشور استرالیا سبک زندگی بسیار جالبی دارند، این افراد بسیار آرام هستند و به دور از تنش‌های عصبی زندگی می‌کنند از این روی نرخ ارتکاب جرم در کشور استرالیا بسیار پایین است.
  • دومین نکته روش پرداخت مبلغی است که شما باید برای ارزیابی مدارک خود و مهاجرت به استرالیا بپردازید.

دانش‌آموزان زیر ۱۸ سال علاوه بر این که باید فرم‌های مربوطه را پر کنند لازم است تا فردی را به عنوان گاردین به همراه خود به این کشور ببرند. کوتاه‌ترین زمان ممکن به ویزاهای موقت working holiday در این کشور اختصاص دارند که ۴۵ روزه اعطا می‌شوند. مهاجرانی که موفق به دریافت پاسپورت استرالیا شوند، می‌توانند به ۱۰۵ کشور دنیا بدون محدودیت سفر کنند. از میان این ۱۰۵ کشور می‌توان به بریتانیا، آمریکا، سوئیس، هلند، آلمان، نروژ و ایتالیا اشاره کرد.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به استرالیا

یکی دیگر از مزایای مهم مهاجرت به استرالیا سطح درآمد بالا در این کشور است. با توجه به اقتصاد قوی و رو به‌ رشد استرالیا این کشور جزو کشورهایی است که درآمد و حقوق در آن بالا است. البته باید توجه داشته باشید که هزینه‌های زندگی هم در این‌ گونه کشورها بالا است. برای دوره کارشناسی افراد باید مدرک دیپلم و مدرک زبان آیلتس ۶ را ارائه دهند. برای تحصیل در مقطع دکترا نیز مدرک آیلتس ۷ و یافتن سوپروایزر از الزامات است.

Immigration Consultantsمشاورین مهاجرت

کشور استرالیا را به دلیل نرخ پایین جرم و جنایت می‌توان جزو کشورهای امن در دنیا دانست. البته طی سال‌های اخیر میزان مصرف الکل و خشونت‌های آن افزایش یافته و این مسئله به یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های دولت استرالیا تبدیل شده است. همچنین باید شرایط مالی شریک زندگی متقاضی و سلامت پزشکی وی مورد بررسی و تأیید دولت استرالیا قرار گیرد. کارت PR شما برای یک دوره 5 ساله صادر می‌شود، اما شما باید 2 سال (730 روز) از 5 سال را در خاک استرالیا بمانید تا واجد شرایط تمدید آن باشید.

همان طور که مشاهده می‌کنید بازه سنی 25 تا 39 سال بهترین شرایط را دارد چرا که متقاضی بیشترین امتیاز را در این شرایط دریافت می‌کند. بازه سنی 25 تا 32 به شما 30 امتیاز را می‌دهد ولی از طرفی این افراد به دلیل سن کمتر سابقه کار کمتری را می‌توانند ادعا کنند در حال حاضر ایده آل ترین حالت زمانی اتفاق می‌افتد که فرد 31 سال سن با 8 سال سابقه کار را بتواند ارائه کند. فرزندانی که به عنوان شهروند استرالیا و یا دارنده اقامت دائم در این کشور ساکن بوده و می‌خواهند برای والدین خود در خارج از استرالیا دریافت ویزا کنند.

سوالات متداول شما درباره مهاجرت به استرالیا

درخواست‌کننده معمولاً در مدت حد اکثر 90 روز پس از ارسال اسناد و درخواست پناهندگی، یک ایمیل حاوی شماره درخواست یا فایل نمبر را دریافت نموده که به معنی آغاز بررسی درخواست می‌باشد. درخواست‌کنندگان موفق با اخذ یکی از ویزای نوع فرعی بشردوستانه می‌توانند به استرالیا مهاجرت نموده و از اقامت دایم، کار، تحصیل و سایر مزایا در استرالیا بهره‌مند شوند. برای اخذ ویزای سرمایه گذاری در استرالیا مدرک زبان مفید است اما ضروری نیست.

پس از تکمیل، شما میتوانید به صورت صحیح و شفاف فرم های اسسمنت را تکمیل کنید. در این حال، هرگونه سوال یا ابهامی را در مورد تکمیل فرم های مورد نظر و همچنین مدارک خود باید با سازمان ارزیابی کننده در میان بگذارید. بهتر است که پیش از فرستادن مدارک خود برای مجله خبری مهاجرت تمامی این ابهامات را برطرف کنید تا بتوانید هرچه آسان تر تصمیم بگیرید. که این مشخصات شامل نام کامل، آدرس، تلفن، فکس، ایمیل و همچنین آدرس وبسایت خواهد شد. پس از اینکه وبسایت را به صورت کامل و دقیق مطالعه کردید میتوانید فرم های مربوط به ارزیابی مدارک خود را از سایت سازمان اسس دریافت کنید و با پر کردن آنها شانس خود را امتحان کنید.

فراموش نکنید این هزینه‌ها، هزینه‌های دولتی صدور ویزاست که باید در روند مهاجرت به دولت استرالیا پرداخت کنید و جدای از هزینه‌های حق‌الوکاله، وکیل مهاجرت و موسسات مهاجرتی است. ممکن است افرادی به‌دنبال سفر به این کشور با ویزای توریستی و پس از آن درخواست دادن برای پناهدگی و اخذ اقامت استرالیا باشد که بسیار خطرناک است. پس از طی نمودن تمامی مراحل مهاجرت به استرالیا، حال می بایست برای سفر آماده شوید و به این کشور وارد شوید. پس از ورود به خاک این کشور می بایست کارهایی لازم جهت هر مسیر مهاجرتی را انجام دهید.