مهاجرت به ترکیه + راه های مهاجرت و اقامت همراه با هزینه و شرایط 2023 2023 بررسی صفر تا صد شرایط و راه ها موسسه اصطهباناتی-کمک مهاجرت

اگر قصد مهاجرت به ترکیه را دارید، با موسسه مهاجرتی راشین تا پایان همراه باشید. دانشجویان ایرانی که با ویزای تحصیلی در ترکیه اقامت دارند، می توانند با دریافت مجوز کار در این کشور مشغول به کار شوند. مهاجرت ترکیه و اخذ تابعیت این کشور از طریق تولد، امکان پذیر نمی باشد. به طور کلی در زمینه اخذ اقامت و یا تابعیت از طریق تولد، کشورها به دو بخش تقسیم بندی می گردند؛ برخی از کشورها سیستم خاک را مورد قبول قرار می‌دهند و برخی از کشورها سیستم خون را مورد پذیرش قرار خواهند داد.

اسناد جواز اقامت مطابق قانون اوراق ارزشی شماره 210 در حیطه اوراق ارزشمند بوده و هر ساله مشمول هزینه سندی است که توسط وزارت دارایی تعیین می شود. دانشگاه فنی ییلدیز یا ییلدیز تکنیک، دانشگاهی دولتی در شهر زیبای استانبول است. دانشگاه ازمیر ترکیه، دانشگاهی غیر انتفاعی و خصوصی در زمینه رشته اقتصاد است.

مهاجرت به ترکیه با ثبت شرکت

مهاجرت به ترکیه از طریق کار، یکی از پرمتقاضی‌ترین روش های مهاجرت به ترکیه محسوب می‌شود. زیرا عده بسیاری می‌خواهند راهی ترکیه بشوند و مهارت‌های کاری خود را در این سرزمین محک بزنند. با این وجود باید گفت چنانچه افراد قصد مهاجرت به ترکیه از طریق کار را داشته باشند، بهتر است ابتدا در خصوص بازار کار این سرزمین تحقیق کنند و پس از یافتن فعالیت متناسب با شرایطشان، برای این عمل اقدام کنند.

  • مهاجرت به ترکیه از طریق خرید خانه، از دیگر شیوه‌های مهاجرت به این سرزمین است که در حال‌حاضر، موردتوجه بسیاری از مردم ایران قرار گرفته است.
  • برای اطلاع از محصولات موسسه ملک پور می توانید به قسمت محصولات مراجعه نمایید.
  • علاوه بر این، هزینه‌های تحصیل در ترکیه بسیار مقرون‌به‌صرفه است و فرصت‌های متعددی هم فراهم شده است تا دانشجویان بین‌المللی از بورسیه‌های تحصیلی این کشور استفاده کنند.
  • در مهاجرت به ترکیه از طریق ثبت شرکت هم، خود فرایند ثبت شرکت هزینه‌ای 700 الی 800 دلاری دارد.

مشاوران و کارشناسان موسسه ملک پور با گذشته ای درخشان در امر مهاجرت، اینجا هستند تا آینده ای پر از امید و موفقیت را برای علاقه مندان به زندگی در کشور ترکیه بسازند. افراد می توانند از طریق راه های ارتباطی موجود، سوال ها و دغدغه هایشان را از کارشناسان پرسیده و ابهامات خود را برطرف نمایند. مهاجران می‌توانند از طریق تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری، خرید خانه و… برای دریافت اقامت کشور ترکیه اقدام کنند. افرادی که از طریق کار قصد مهاجرت به این کشور را دارند به یک جاب آفر نیاز خواهند داشت، فرد پس از 5 سال کار کردن در کشور ترکیه می‌تواند برای دریافت اقامت دائم اقدام کند.

دولت ترکیه از سالیان گذشته در فکر ایجاد شهرک ها، برج ها، آپارتمان ها و سایر املاکی است که افراد بتوانند با خرید ملک در ترکیه، اقامت خود را دریافت نمایند. در صورتی که متقاضی خرید ملک در ترکیه بتواند در ترکیه به میزان مبلغ 400 هزار دلار، ملک خریداری نماید می تواند اقامت مجله خبری مهاجرت دائم و تابعیت کشور ترکیه را دریافت کند. روش های دیگری نیز برای سرمایه‌گذاری در کشور ترکیه وجود دارد، همچون ثبت شرکت در این کشور که فرد می تواند پس از ۵ سال، اقامت دائم کشور ترکیه را دریافت نماید. از دیگر روش های اخذ تابعیت ترکیه، سپرده گذاری در بانک های این کشور است.

مهاجرت به ترکیه از طریق سرمایه گذاری