مهاجرت به ترکیه کم هزینه ترین روش های مهاجرت آرال گام-کمک مهاجرت

کارشناسان باراد با آمادگی کامل پذیرای هرگونه سوالات شما هستند، تا به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کنند. کارخانه های تولیدی این کشور مانند کفش، لباس، لوازم آرایشی و وسایل خانگی را با قیمت های مناسبی به بازار عرضه می‌کنند. این کشور در را به روی افرادی که از ترس جان خود به ترکیه پناه می‌برند، باز می‌گذارد. در این روش شما نمی‌توانید درخواست مجله خبری مهاجرت کار بدهید بلکه یک کارفرمای ترک باید به شما پیشنهاد شغلی دهد. دوست گرامی به طور کلی دریافت پذیرش در رشته های هنری و موسیقی قدری دشوارتر از رشته های دیگر است زیرا شما باید مصاحبه داشته باشید و در اغلب موارد باید در آن کشور حضور داشته باشید. این فرایند در یک مدت‌زمان معقول، اگر همه مدارک موردنیاز برای درخواست تابعیت، کامل باشد، انجام می‌شود.

کاریابی پس از مهاجرت ترکیه

اطلاع‌رسانی نتیجه درخواست از جانب وزارت کار، به دو شیوه آنلاین و مکتوب. بله، شما می توانید به آدرس دفتر ما در مشهد که در سایت ذکر شده است، مراجعه نمایید. در بخش دیدگاه ها نیز می توانید سوالات خود را مطرح نمایید و در زمانی کوتاه پاسخ بگیرید.

  • بنابراین چنانچه شخصی بخواهد کسب‌وکار خود را در خارج از کشور راه‌اندازی کند، مهاجرت به ترکیه از طریق ثبت شرکت برای او انتخاب مناسبی است.
  • برای دریافت این نوع اقامت دریافت پذیرش از دانشگاه‌های این کشور ضروری است.
  • ایمیگو پلتفرم واسطه‌ای است بین متقاضیان مهاجرت و آژانس‌های مهاجرتی با هدف هموار شدن مسیر مهاجرت.
  • دانشگاه فنی استانبول رتبه 81 را میان دانشگاه‌های قاره آسیا دارا می‌باشد.
  • ترکیه یکی از کم‌هزینه‌ترین کشورها برای تحصیل است، شهریه تحصیل به زبان ترکی استانبولی در بسیاری از رشته‌ها سالانه کمتر از هزار دلار و به زبان انگلیسی ۱۵۰۰ دلار آمریکا است.

همچنین در کشور های دیگری همچون کانادا و کشور آمریکا نیز این شیوه از مهاجرت وجود دارد. ثبت شرکت به عنوان یکی از روش های سرمایه گذاری در ترکیه نیازمند حداقل لیر ترکیه می باشد که همراه با یک طرح توجیح اقتصادی و آدرس باید به ثبت برسد . البته این روش جزویات متعددی دارد که می تواند توسط کارشناسان مجرب ما به صورت کامل انجام شود . از این رو حتما با مشاورین ما در موسسه مهاجرتی رجبی تماس حاصل نمایید . شما از طریق ثبت شرکت یا خرید ملک و خانه می‌توانید در کشور ترکیه سرمایه گذاری کنید و شرایط مهاجرت به ترکیه را برای خود فراهم سازید. با درود دوست عزیز با توجه به شرایطی که میفرمایید ارزان ترین راه مهاجرت اخذ ویزای توریستی می باشد.

البته ابتدا اقامت 3 تا 5 ساله به فرد تعلق می گیرد و اگر ازدواج ادامه پیدا کند، این اقامت دائم می شود. تحصیل در ترکیه به علت پایین بودن هزینه ها مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است و افراد علاقمند می توانند برای تحصیل در مدارس و همچنین مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه های کشور ترکیه اقدام نمایند. از دانشگاه های معتبر و رنک بالای کشور ترکیه می توان به دانشگاه های زیر اشاره کرد. به طور کلی روش های قانونی مهاجرت به ترکیه می تواند شامل روش تحصیلی، کاری ، ثبت شرکت و یا خرید ملک باشد.

روش انتقال پول از ایران به ترکیه

دانشگاه‌ حاجت تپه یکی از بزرگ‌ترین دانشگاه‌های کشور ترکیه می‌باشد که دارای رتبه 89 میان دانشگاه‌های آسیایی می‌باشد. این دانشگاه یکی از بزرگ‌ترین دانشگاه‌های ترکیه به حساب می‌آید که حدود 52 هزار نفر دانشجوی مشغول به تحصیل دارد. محدودیت ها تنها در زمینه سفر و پرواز به کشور ترکیه خواهد بود و مانعی جهت مهاجرت و اخذ ویزا وجود ندارد. سالانه بسیاری از علاقه‌مندان رشته های هنری، برای تحصیل در دانشگاه های هنر استانبول در… خرید ملک به ارزش حداقل ۲۵۰ هزار دلار که بین ۳ تا ۶ ماه منجر به اخذ پاسپورت می گردد.

بهتر است توجه داشته باشید که ترکیه شرایط خاصی برای تحصیل دانشجویان خارجی در نظر گرفته است. در صورتی که متقاضیان قصد تحصیل به زبان ترکی داشته باشند، لازم است که در آزمون YOS شرکت کرده و امتیاز لازم را کسب کنند. متقاضیانی که قصد تحصیل به زبان انگلیسی در ترکیه داشته باشند نیز لازم است در آزمون SAT شرکت کرده و نمرات قبولی دریافت کنند. یکی از سوالاتی که مطرح است این است که هزينه مهاجرت به تركيه چقدر است؟ در این مقاله سعی خواهیم نمود بیشتر هزینه‌هایی که به هنگام اخذ اقامت ترکیه نیاز است را مورد بررسی قرار دهیم.

تماس با مرکز برنامه iResidence

دوست عزیز شما باید یا از طریق تحصیل اقدام نمایید یا از طریق کار که در این صورت نیز باید کارفرمایی از شما دعوت به کار نماید. آنکارا، دومین شهر بزرگ پس از استانبول است و از اکتبر 1923 پایتخت ملی ترکیه را نشان می دهد . شما با پاسپورت ایرانی خود می توانید در بانک زراعت ترکیه نیز حساب بین المللی باز کنید.