مهاجرت به ترکیه 2023 ️ شرایط و هزینه راه های مهاجرت ترکیه-کمک مهاجرت

امکان مهاجرت به ترکیه از طریق اجاره ملک در این کشور برای متقاضیان وجود دارد. مهاجرت به ترکیه از طریق اجاره ملک و اقامت در این کشور در واقع نوعی از اقامت توریستی می باشد. در هنگام اخذ ویزای توریستی ترکیه بدون دریافت ویزا، می توانید 3 ماه در این کشور حضور داشته باشید ولی در این مدت امکان کار یا تحصیل نخواهید داشت. نوعی از ویزای توریستی به نام اقامت یک ساله ویزای توریستی ترکیه وجود دارد که به واسطه اجاره ملک در ترکیه به متقاضی داده می شود. متقاضی برای بهره مندی از اقامت و مهاجرت به ترکیه از طریق اجاره ملک می بایست ابتدا از طریق ویزای توریستی به ترکیه مهاجرت نماید سپس در این کشور درخواست اقامت یک ساله توریستی نماید.

افراد زیادی به دلایل مختلف چون سرمایه گذاری، تحصیل، کار و… اقدام به مهاجرت به کشوری دیگر از جمله ترکیه می کنند. از دلایل مهاجرت افراد به کشوری چون ترکیه و سایر نقاط جهان، بهره مندی از امکانات رفاهی و یا تحصیلی بیشتر است. تصمیم گیری و اقدام در خصوص مهاجرت و اقامت در یک کشور دیگر چالش بسیار بزرگی است که اگر سرانجام خوبی به همراه نداشته باشد، می تواند از نظر روحی، مالی و حتی زندگی شخصی فرد، خسارات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد. پس بهتر است در این خصوص با مشاوران مجرب و کارآزموده مشورت نمایید تا بتوانید بهترین تصمیم را در امر مهاجرت بگیرید.

حال به نظر شما این افزایش مهاجرت می تواند به دلایل اوضاع اقتصادی کشور ایران باشد یا خیر. در صورت عدم پاسخگویی تلفن ها، لطفا درخواست خود را در واتس اپ ارسال نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود. ترکیه با نام رسمی جمهوری ترکیه کشوری فراقاره‌ای در اوراسیا است که بخش بزرگ کشور یعنی آناتولی (آسیای کوچک) در قاره آسیا و بخش کوچک یعنی تراکیه در قاره اروپا قرار دارد. با مطالعه عناوین زیر می توانید سایر گزینه های مناسب مهاجرت را نیز بررسی کنید. به غیر از 3 گذرنامه ویژه فوق، شهروندان ترکیه از پاسپورتی به رنگ مارون استفاده می کنند که در دسترس عموم است.

شرایط مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل چگونه است؟

حال ما MIE را که با کادری متخصص در زمینه مهاجرت و آگاهی به علم روز و سوابق بالا در این زمینه فعالیت دارند به شما پیشنهاد می دهیم. شما می توانید در کمترین زمان ممکن با مجموعه ملک پور تماس حاصل نموده و از مشاوره و تجارب این موسسه استفاده نمایید. مهاجرت به ترکیه و اخذ اقامت این کشور از راه­های کار، تحصیل، سرمایه­گذاری، ازدواج، پناهندگی و تولد ممکن است.

یکی دیگر از راه‌های مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری به ترکیه شامل ثبت شرکت و استخدام شهروندان ترک است. در صورتی که بتوانید کسب و کاری در ترکیه راه‌اندازی کنید و در آن 5 نفر کارمند شهروند ترکیه استخدام کنید، می‌توانید ظرف مدت 5 سال اقامت دائم این کشور را دریافت کنید. در این روش لازم است بتوانید یک کسب و کار مناسب در این کشور راه‌اندازی کرده و بیمه کارمندان و مالیات‌های مرتبط را پرداخت کنید تا اقامت ترکیه را دریافت کنید. لازم به ذکر است که دریافت ویزای تحصیلی ترکیه مستقیما منجر به دریافت اقامت دائم این کشور نمی‌شود.

مهاجرت به ترکیه + راه های مهاجرت و اقامت همراه با هزینه و شرایط 2023

موسسه ملک پور با داشتن بیش از 15 سال سابقه در زمینه امور مهاجرتی و داشتن رزومه ای درخشان، می تواند راهنما و همراه شما در تمامی مدت مهاجرت به تركيه و اخذ تابعیت این کشور باشد. به طور کلی برای اخذ تابعیت کشور ترکیه افراد باید به مدت حداقل 5 سال در کشور ترکیه زندگی کرده باشند و در طی این مدت با فرهنگ و رسم و رسومات این کشور آشنا شده باشند. همچنین متقاضیان باید در طول این مدت به زبان ترکی تسلط کافی پیدا کرده باشند و از قوانین این کشور تبعیت کرده باشند. مهاجرت از ایران به ترکیه به چه صورت است؟ این سوال را شهروندان و مقیمان ایرانی می پرسند. آنان می خواهند بدانند که، برای مهاجرت از ایران به ترکیه بایستی چه مراحلی را طی کنند.

مدارس و دانشگاه های بین‌المللی ترکیه برای مهاجران دوره آموزش زبان ترکی را در نظر گرفته است. مهاجرت و اقامت ترکیه از طریق سرمایه گذاری با روش های مختلفی امکانپذیر است که البته بر خلاف تبلیغات کاذب در زمینه آسان جلوه دادن این مسیر ، در عین درست بودن می تواند کاری با چالش و ریسک های گوناگون باشد . شما با انتخاب پناهندگی نه تنها نمی توانیدبه هدف اصلی خود برسید ، بلکه باید تا مدت ها امکان بازگشت به ایران را ندارید و این باور که پس از گذشت سال ها شاید به شما اقامت دائم اعطا شود را باید دور از ذهن دانست! پناهندگی جان ، مال و زمان شما را به بازی گرفته و می تواند خطرات غیرقابل جبرانی را به همراه داشته باشد ، بنابراین سعی کنید که فقط روش های قانونی مهاجرت به ترکیه را دنبال کنید.

تحصیل در مدارس خصوصی

برای اطلاع از شرایط دانشگاه ها و نحوه ورود به آن ها در کشور ترکیه، مقاله تحصیل در ترکیه را مطالعه نمایید تا در این خصوص اطلاعات بیشتری بدست بیارید . تحصیل به عنوان یکی از بهترین روش های قانونی مهاجرت به ترکیه می تواند به عنوان یک سکوی پرتاب شما را به سایر کشورهای اروپایی نیز وارد سازد. لازم به ذکر است که در ترکیه شهر استانبول نسبت به بقیه شهر ها گرانتر است. در ترکیه یک فرد می تواند با ۲۰۰۰ لیر ماهانه البته بدون هزینه مسکن زندگی خود را بگذراند. مطمئن ترین و ارزان ترین روش مهاجرت به ترکیه، مهاجرت از طریق ویزای تحصیلی و کاری است.

گاهی اوقات برخی از افراد علاقه‌مند به مجله خبری مهاجرت با توجه به شرایط و بودجه مالی خود به دنبال اقامت در شهرهای ارزان می‌باشند. شاید گاهی نیز به دنبال شهرهای کم هزینه برای گذراندن تعطیلات‌شان در این کشور باشند. در ادامه لیستی از شهرهای ارزان ترکیه برای زندگی و تعطیلات آورده شده است. با این حال اگر به صورت آنلاین و حضوری می‌خواهید برای ثبت درخواست ویزا اقدام کنید، پیشنهاد می‌شود با یک وکیل با تجربه در زمینه مهاجرت صحبت کنید. ترابزون یکی از زیباترین شهرهای ترکیه می‌باشد که دارای جاذبه‌های گردشگری زیادی می‌باشد.

  • مهاجرت به ترکیه، اخذ اقامت و تابعیت این کشور، راه های اقامت در ترکیه و شرایط مهاجرت به ترکیه را در این مقاله مورد بررسی و تحلیل قرار دادیم.
  • این دانشگاه به دانشجویان اجازه می دهد که ابتدا وارد این دانشگاه شوند و با استفاده از دوره زبان آموزشی که توسط دانشگاه ارائه می شود، شرایط اقامت در ترکیه را کسب نمایند.
  • به طور کلی مبلغ مورد نیاز برای مهاجرت به کشور ترکیه از روش های مختلف شامل موارد زیر می‌شود.
  • گواه این امر، اعتماد متقاضیان عزیز به این گروه مهاجرتی و استفاده از پکیج های خدماتی موسسه راشین بوده است.
  • با توجه به کلاهبرداری هایی که ممکن است در شیوه اقامت ترکیه از طریق ازدواج رخ دهد ، دولت ترکیه بسیار سخت گیر است و این موضوع را بررسی می کند.