مهاجرت به عمان موسسه اصطهباناتی-کمک مهاجرت

جز پیشنهاد کاری، لازم است که شما دارای شرایط به خصوصی از جمله سن بالای 21 سال و کمتر از 60 سال، قبولی در آزمون یا آموزن های متقاضیان کار در کشور عمان و …. کار در عمان و مهاجرت کاری به عمان جزء موضوعات پر تقاضا بسیاری از افراد است که جویای کار در عمان و روش های مهاجرت به این کشور میشوند. اکثر دانشگاه های کشور عمان زبان انگلیسی را برای تدریس خود برگزیده اند. در مقطع کارشناسی ممکن است رشته هایی باشند که بنا به ضرورت و رزومه دانشگاه تحصیل در آنها بیشتر از 4 سال زمان لازم داشته باشد.

برایمهاجرت به عمانو کار در این کشور، شما می توانید از دو نوع ویزا استفاده نمایید. اگر می خواهید به طور کلی مشاغل مورد نیاز کشور عمان را بدانید، جدول پایین را مطالعه نمایید. فرهنگ کشور عمان و ایران، شباهت های بسیاری به یک دیگر دارد و از این رو زندگی برای ایرانیان در این کشور بسیار ساده می باشد.

در حال توسعه بودن اقتصاد کشور عمان

ویزاهای توریستی و تجاری ممکن است به‌صورت عادی یا فوری صادر شوند. در تاریخ هجدهم اردیبهشت سال ۱۳۹۷ سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسقط موافقت سلطنت عمان با اعطای روادید فرودگاهی به اتباع ایران را اعلام کرد. طبق این توافق از این پس اتباع ایرانی می‌توانند به‌صورت آنلاین یا به هنگام ورود به فرودگاه مسقط، روادید یک ماهه این کشور را دریافت کنند. با دریافت مشاوره از کارشناسان ما تمامی اطلاعات لازم برای مهاجرت را دریافت خواهید کرد.

مدارک مورد نیاز کارفرما جهت استخدام نیرو

در این قوانین، بین مرد و زن تفاوت‌هایی دیده می‌شه، به این معنی که اگه شوهر، عمانی باشه، شرایط اخذ اقامت عمان و مهاجرت همسر به عمان متفاوت از زمانی هست که همسر، عمانی باشد و شوهرش غیر عمانی. ویزای اقامت سرمایه گذاری عمان به فرد خارجی ای اعطا می شه که منابع مالی خودش رو در عمان سرمایه گذاری کرده باشه و به دنبال دریافت مجوز در این زمینه از مقامات مربوطه باشه. اگه در مواردی درخواست ویزا رد بشه، متقاضیان مجاز به دریافت توضیحات از مقامات کنسولی نیستن.

صبا ویزا می‌تواند به شما در مهاجرت تحصیلی، مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری، مهاجرت از طریق ثبت شرکت، خرید ملک و … نیز کمک کند. پس همین حالا با ما تماس بگیرید تا بهترین گزینه جهت مهاجرت خود را پیدا کنید. صبا ویزا در تمام امور مهاجرتی، اخذ جاب آفر و قراردادکاری از کارفرمایان عمانی، تکمیل مدارک، کمک به شما جهت اخذ اقامت،‌ سکونت، ویزای پیوستن اعضای خانواده به شما و … کمک خواهد کرد. ما با سال‌ها تجربه در زمینه‌ی مهاجرت، می‌توانیم به شما در قدم گذاشتن در مسیر موردنظر خود کمک کنیم و با مشاوره‌ی رایگان، چت آنلاین و … پاسخگوی تمامی سوالاتتان باشیم.

ازجمله شرایط مهاجرت و استخدام پرستاران در عمان، داشتن حداقل مدرک لیسانس پرستاری و ۳ سال سابقه کار مرتبط ، تسلط به زبان انگلیسی در حد آیلتس ۵.۵ و حداکثر سن 45 سال می‌باشد. مهاجرت از طریق ازدواج نیز یکی از روش‌های گرفتن اقامت عمان است. در این روش، اگر فردی با مردی با تابعیت کشور عمان ازدواج مجله خبری مهاجرت کند و شرایط زیر را داشته باشد می‌تواند تابعیت عمان را نیز دریافت نماید. هزینه‌ مقطع کارشناسی در عمان حدوداً از ۱۵۰۰ تا ۴۰۰۰ دلار، در دوره کارشناسی ارشد، 4 تا 6 هزار دلار و در مقطع دکتری 4500 تا 7000 دلار می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به مقاله هزینه تحصیل در عمان 2023 مراجعه کنید.

  • برای پذیرش از این دانشگاه باید در آزمون CGPA حد نصاب 2.75 الی 4 را دریافت کنید و مدرک آیلتس با حداقل نمره 6.5 داشته باشید.
  • موسسه مهاجرتی ملک پور با 15 سال سابقه در امور مهاجرتی و رزومه ای درخشان در این زمینه می تواند راهنمای شما در انجام این امور باشد.
  • معمولا در بسیاری از کشورهای جهان برای کودکی که در یک کشور متولد می‌شود، با دو رویکرد حق شهروندی اعطا می‌شود؛ سیستم خون یا خاک.
  • درصورتی‌که فرزند، خارج از عمان متولد شود ولی والدین وی عمانی باشد، تابعیت فرزند عمانی خواهد شد.
  • در لاتاری گرین کارت هر ساله 5500 نفر از ایران انتخاب شده و میتوانند برای مهاجرت به آمریکا اقدام نمایند.

براساس این دستور، صدور ویزاهای توریستی، کاری و اکسپرس و همچنین تمدید ویزای اقامت تنها به شکل آنلاین انجام می شود. برای شروع درخواست eVisa عمان، فرم درخواست آنلاینی را باید پر کنید حتماً هنگام تکمیل درخواست خود، باید مدارک لازم را نیز در اختیار داشته باشید. پس از تکمیل فرم، اطلاعات ارسال شده را بررسی کنید تا مطمئن شوید که برنامه بدون خطا است.