مهاجرت به عمان و اخذ اقامت عمان برای ایرانیان + شرایط 2023-کمک مهاجرت

مهاجرت به عمان از طریق پناهنگی (موسسه مهاجرتی آتیه افرینان ایرانیان به هیچ عنوان این روش را توصیه نمی‌کند و خدماتی در این زمینه ندارد). برای اخذ ویزای آنلاین عمان به صورت سریع و آسان، نیازی برای مراجعه حضوری به سفارت عمان در ایران ندارید و فرآیند مذکور کاملاً الکترونیکی انجام می‌شود. تکمیل درخواست آنلاین فقط چند دقیقه طول می‌کشد و شهروندان ایرانی برای عمان، باید درخواست eVisa بدهند. شهروندان ایرانی می‌توانند ویزای عمان را به صورت الکترونیکی دریافت کنند.

موقعیت جغرافیایی مناسب عمان و ارتباطات با سایر کشورها از طریق مسیر دریایی. تمامی حقوق این وب سایت متعلق به “شرکت مهاجرتی لاویژن” می باشد. با کمک ما (موسسه دنیای فردا فارس مهاجر) به آسانی مهاجرت کنید. این اصل نه تنها در تعامل با مشتریان، که در ارائه اطلاعات به مخاطبین (مرجع معتبر اطلاعات مهاجرت) نیز همواره رعایت می‌شود. عمان با داشتن نظام آموزشی نوپا و تلاش دولت جهت ارتقاء نظام آموزشی سبب شده که جوانان کشور با متدهای پیشرفته در سطح علمی بالا در جهان، مشغول به تحصیل باشند. عمان یک کشور بی واسطه در خلیج فارس است که دور از تنش و جنگ های خاورمیانه می باشد و همین امر سبب شده تا کشوری صلح طلب به حساب بیاید.

یعنی در صورتی که پدر کودک، یا مادر وی تابعیت کشور عمان را داشته باشد، فرزند آنها تابعیت عمان را کسب می‌کند. فرزندخواندگی و شرایط مربوط به ان از دیگر مواردی است که از طریق آن می‌توان تابعیت عمان را گرفت. بر این اساس والدین عمانی اگر سرپرستی کودکی که غیرعمانی است را بر عهده بگیرند، تابعیت این کشور برای کودک اخذ می‌شود. یک روش دیگر این است که ویزای توریستی عمان را دریافت کرده و به این کشور سفر کنید. سپس به صورت حضوری با کارفرمایان و شرکت‌ها صحبت کرده و رزومه خود را ارائه دهید. به این ترتیب با استخدام در یکی از شرکت‌ها، اقامت عمان را دریافت خواهید کرد.

سرمایه گذاری در روسیه

اگر قصد سرمایه گذاری دارید کشورهای بسیار خوبی در اروپا وجود دارند که با خرید ملک اقامت دائم و پاسپورت بگیرید.در صورت تمایل برای مشاوره ی رایگان لینک زیر را بزنید تا مشاورین ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند. خارجی‌ها در برخی کشورها ممکن است به گواهی پزشکی نیاز داشته باشند، آن‌ها باید برای آزمایش آمادگی جسمانی پزشکی به یک کلینیک تایید شده در کشور خود مراجعه کنند تا تأیید کنند که برای کار در عمان مناسب هستند. این شامل گواهی تناسب اندام پزشکی برای همه افراد تحت تکفلی است که با کارمند همراه خواهند بود. گواهی باید توسط وزارت بهداشت تایید شده و قبل از درخواست ویزا به کارفرما ارائه شود. یکی از شروط مهم برای اخذ ویزا همراه برای خانوادتان، دارا بودن درآمدی بیش از 500 ریال عمان می باشد. یکی از مهم ترین شاخص هایی که در فرایند اخذ ویزای عمان و مهاجرت به این کشور از طریق ورزش وجود دارد این است که ورزشکار باید برای اخذ اقامت این کشور ثابت کند که از طریق فعالیت ورزشی در کشور مبداء خود درآمد کافی را داشته است.

اما در عین حال باید توجه داشته باشید که امکان یافتن کار و استخدام شدن در دیگر شهرها محدود است. کشور عمان دارای بیمارستان‌های مدرن و دانشگاه‌های خوبی است و در سال‌های اخیر نیز صنعت گردشگری در این کشور با رشد چشمگیری مواجه بوده که باعث رشد اقتصادی شده است. برای این کار شما می بایست ثبت شرکت نمایید و یا از یک کفیل که شرکت ثبت شده دارد بخواهید تا کسب و کار شما را زیر مجموعه شرکت خود قراردهد. به عنوان مثال حساب ویزا کارت، رزومه حضور در خارج از کشور برای گرفتن تاییدیه مهاجرت به اروپا و یا به تعویق انداختن خدمت سربازی مواردی هستند که می توان از این اقامت در آن ها استفاده نمود. دوره‌های کارشناسی در عمان شامل رشته‌های هنر، علوم اجتماعی، اقتصاد، آموزش، حقوق، مهندسی و علوم پزشکی است.

مدارک لازم ویزای عمان برای اتباع ایرانی

از دیگر راههای درآمد این کشور میتوان به کشاورزی، ماهیگیری و گردشگری اشاره نمود. بسیاری از این مهاجران با هدف یافتن راهی برای مهاجرت به کشورهای پیشرفته ای همچون آمریکا، انگلیس، کانادا و باقی کشورهای اروپایی هستند. اگر شما هم قصد مهاجرت کاری و سرمایه گذاری در عمان را دارید بایستی ابتدا از نکات مهم مجله خبری مهاجرت و شرایط حاکم بر این کشور اطلاعاتی کسب نمایید تا با دیدی باز و اطلاعاتی کامل اقدام به مهاجرت نمایید. میتوانید با مطالعه ی کامل این مقاله از نکات مهم مهاجرت به عمان اطلاعاتی کامل به دست آورید. برای کسب اطلاعات تکمیلی می توانید با موسسه ملک پور تماس بگیرید. همان طور که در قسمت های قبلی مقاله ذکر کردیم، راه های متفاوتی برای اخذ پاسپورت و تابعیت کشور عمان بعد از مهاجرت به عمان وجود دارد.

  • یکی از راه های پر تقاضا جهت مهاجرت ، سرمایه گذاری در این کشور است.
  • یکی دیگر از شرایط مهاجرت به عمان برای ایرانیان و سایر افراد اقدام از طریق تحصیل می‌باشد.
  • باید اشاره کرد که از طریق مهاجرت کاری به عمان امکان اخذ اقامت دائم و تابعیت کشور عمان وجود ندارد.
  • فرد متقاضی بعد از چندین سال کار کردن در این کشور،اگر شرایط لازم داشته باشد می تواند برای اقامت دائم و سپس اخذ تابعیت و پاسپورت کشور عمان درخواست دهد.

امروزه خیلی از دانشجویان برای ادامه ی تحصیل و تحصیل در دانشگاه ها و آکادمی های معتبر دنیا دارن به هر دری می زنن و سعی می کنن خودشون رو به کشوهای مختلف برسونن. در این بین کشورهای زیادی در اطراف ایران و جاهای دورتر هم هستن که ارزش تلاش و سختی کشیدن رو دارن. شایان‌ذکر است بدانید موسسه مهاجرتی جام جم هیچ‌گونه اقدامی در رابطه مهاجرت عمان از طریق پناهندگی انجام نمی دهد و کمکی در این زمینه نخواهد کرد. شرایط استخدام در عمان برای مهاجران و افراد غیربومی مشکل است و سختگیری‌هایی به همراه دارد. دلیل این سختگیری‌ها برای این است که سازمان‌ها و شرکت‌های عمانی در اولویت اول، عمانی‌ها را استخدام کنند. اقامت دائم از طریق تولد برای کودک و والدین خارجی او نیز ممکن نیست.

سرمایه گذاری از طریق سپرده بانکی و خرید اوراق قرضه و سهام