کار در عمان به همراه لیست مشاغل مورد نیاز عمان کاریابی بین المللی کاربین-کمک مهاجرت

از شرایط استخدام و مهاجرت کاری به این کشور داشتن سن 21 تا 60 سال و تسلط به زبان انگلیسی یا عربی است. اقامت تحصیلی و مهاجرت به عمان از طریق تحصیل با ثبت نام شما در یکی از دانشگاه های کشور عمان آغاز می شود و تا پایان تحصیلات شما معتبر خواهد بود. البته باید به این موضوع دقت داشته باشید که در بحث سرمایه گذاری در کشور عمان باید ریسک آن را بپذیرید؛ زیرا به دلیل بالا بودن ارزش پول این کشور سرمایه ایرانی قابل رقابت و مقایسه با ریال عمان نخواهد بود. بنابراین بهتر است پیش از تصمیم قطعی در این مورد حتما با کارشناسان ما مشورت نمایید. علاقه ای که مسئولان کشور عمان به جذب ورزشکاران حرفه ای کشورهای دیگر دارند به دلیل افزایش سطح ورزشی کشورشان است.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کاری عمان

این کارفرماست که باید کلیه هزینه‌های مربوط به شغل و همین‌طور سایر شرایط را تقبل کند. برای اخذ هر نوع از ویزا جهت مهاجرت به عمان، باید مدارک خود را به صورت آنلاین و یا حضوری به سفارت این کشور در تهران تحویل دهید. برای مهاجرت به عمان بهتر است ابتدا در مورد این کشور تحقیقات لازم را انجام دهید و شرایط خود را با موقعیت این کشور وفق دهید. سپس بر اساس نوع نیازی که دارید یکی از انواع مهاجرت به این کشور را انتخاب کرده و در این زمینه اقدام کنید. هدفی که برای مهاجرت به عمان دارید می‌تواند در این زمینه شما را یاری کند.

پیشنهاد شغلی به کارمند (جاب آفر عمان)

با توجه به نرخ بیکاری کشور عمان که روندی نزولی را طی میکند، میتوان گفت که سیاست های عمان در رابطه با موقعیت کاری بسیار جواب داده است به طوری که گویا با آن مقابله نموده است. نرخ بیکاری کشور عمان گویای آن می باشد که از هر 100 نفر کمتر از 4 نفر بیکار در جامعه هستند. از جمله نکات مهم مهاجرت به عمان از طریق کاری، دریافت دعوتنامه ی کاری از یک کارفرمای عمانی میباشد. افراد متقاضی دریافت این دعوتنامه می بایست سنی بین 21 تا 60 سال داشته باشند. همانطور که ذکر شد در سال های اخیر به دلیل شرایط موجود مهاجرت کاری به کشور عمان فقط برای کادر درمان امکان پذیر است و اگر جز این دسته هستید مهاجرت به این کشور برای شما بسیار راحت و مناسب می باشد.

مهاجرت تحصیلی به عمان نیز به دلیل ارزش بالای پول این کشور و هزینه های زیاد، مورد استقبال ایرانیان نیست. در نتیجه می توان گفت یکی از راحت ترین روش های مهاجرت به عمان سرمایه گذاری در این کشور است. با توجه به زمان انجام یک مسیر و پیچیدگی های آن می توان از ثبت شرکت به عنوان راحت‌ترین روش مهاجرت به عمان نام برد.

مهاجرت به عمان از روش ازدواج

قابل‌ذکر است که متقاضیان مهاجرت عمان برای تحصیل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا باید مدرک زبان معتبر ارائه دهند. مهاجرت از طریق کار، مهاجرت تحصیلی، مهاجرت ازطریق سرمایه‌گذاری، ازدواج و مهاجرت از طریق تولد. تنها دانشگاه ملی این کشور نیز در نزدیکی شهر مسقط است که دانشگاه سلطان قابوس نام دارد.

  • البته شهروندان ایرانی می‌توانند انواع دیگری از ویزاهای عمان مانند ویزای تحصیلی، ویزای کار، ویزای ازدواج و… را نیز از سفارت عمان در تهران درخواست کنند.
  • از الزامات و شرایط مهاجرت کاری به عمان و استخدام فرد متقاضی، تسلط به زبان انگلیسی و همچنین دارا بودن محدوده سنی 21 تا 60 سال است.
  • ما در موسسه خود بهترین کارشناسان مهاجرتی را به شما معرفی می‌کنیم تا از مشاوره آن‌ها در زمینه مهاجرت کاری به عمان بهره‌مند شوید.
  • همچنین تمرکز عمان بر روی سایر صنایع باعث شده تا فرصت‌های شغلی بسیار زیادی ایجاد شود.

همچنین با رشد صنعت گردشگری در عمان در سال های اخیر و سود کلانی که از این راه به دست آمده اقتصاد عمان رشد چشمگیری داشته است. برای پذیرش از این دانشگاه باید در آزمون CGPA حد نصاب 2.75 الی 4 را دریافت کنید و مدرک آیلتس با حداقل نمره 6.5 داشته باشید. آموزش در این کشور هم به زبان عربی و هم به زبان انگلیسی انجام می‌شود.

که شرایط اجتماعی شامل نحوه ی برخورد، مدرنیته، مهمان نوازی، تبعیض نژاد و … می باشد. از نکات حائز اهمیت در این باب میتوان به آزادی پوشش اشاره نمود که این امر به افراد از هر مذهبی اجازه میدهد که به طور مسالمت آمیز در کنار یکدیگر به فعالیت های روزمره ی خود ادامه دهند. در کشورهای اروپایی و آمریکا اصلا شاهد تبعیض نژادی شهروندان این کشورها، با خارجیان نخواهیم بود ولی در کشورهای عربی میزان تبعیض نژادی بسیار بالا میباشد. شهروندان عمانی بسیار خونگرمتر و مهمان نوازتر و آرامتر از باقی اعراب هستند ولی مدرنیته بودن در این کشور نسبت به باقی اعراب نظیر کشور امارات، پایین تر است و به طبع کشور امارات برای بیزینس آماده تر می باشد.

به لطف قانون اخیراً تصویب شده در سال 2018، شهروندان 25 کشور از جمله ایران، روسیه، ایالات متحده، چین و… باید برای ویزای ورود عمان خود از طریق یک پلت فرم الکترونیکی جدید درخواست دهند. یکی از راه های مجله خبری مهاجرت، مهاجرت از طریق تحصیل در دانشگاه ها و کالج های این کشور است. مقالات مرتبط با مهاجرت دانشجویی به عمان را در مهاجر اتساین مطالعه فرمایید. حتی پس از ورود، کارمند مجاز به کار نیست تا زمانی که تمام درخواست‌های لازم از جمله اجازه اقامت بررسی شود. هنگامی که شما ویزای کار و کارت اقامت خود را دریافت کردید، می‌توانید با کارفرما در عمان شروع به کار کنید.