مهاجرت به عمان و بررسی شرایط آن راه های مهاجرت به کشور عمان-کمک مهاجرت

از جمعیت 6 میلیون نفری عمان، اکنون بیش از 10 هزار نفر ایرانی‌اند و همین تعداد بالا نشان از محبوبیت و مطلوبیت عمان برای مهاجرت ایرانیان است. هرگونه استفاده از محتوای وبسایت موسسه همراه تنها با کسب اجازه مکتوب امکان پذیر است. تمام حقوق مادی و معنوی برای موسسه مهاجرتی و اعزام دانشجو آتیه آفرینان محفوظ می باشد. اکثر ویزاهای عمان در عرض 24 ساعت پس از درخواست تأیید می‌شوند، اگرچه برای جلوگیری از تأخیر و ناامیدی بهتر است از قبل درخواست خود را ارسال کنید. آدرس ایمیل – ارائه یک آدرس ایمیل که تمام اطلاعات مربوط به ویزا در ارسال شود.

مشاوران ما در قصران گروپ دائما در حال مطالعه و به روز کردن اطلاعات درباره مهاجرت هستند و شما را از آخرین تغییرات و ضوابط تعیین شده آگاه می کنند. بانک بین المللی HSBC مسئولیت وام دادن به اتباع خارجی را بر عهده دارد. زوجین باید 6 ماه مداوم یا 8 ماه غیر مداوم در طول یک سال و 18 ماه در بازه سه ساله در عمان حضور داشته باشند.

یعنی شما به عنوان متقاضی مهاجرت و اقامت در عمان می توانید با تکیه بر روشهای موجود برای استخدام و کار در عمان ، اقدام به مهاجرت نمایید . سلام و عرض ادب.سرمایه گذاری در عمان خوب نیست چرا که کشورهای حاشیه خلیج فارس به راحتی اقامت نمی دهند و اگر هم اقامت دهند به راحتی موجب اخذ پاسپورت نمی شود.قوانینشان قوانین محکمی نیست و سرمایه گذاری در آنجا ثبات ندارد. در صورتی که در اروپا قوانینشان ثبات دارد و با اطمینان بیشتری می توان سرمایه گذاری کرد. ویزاتوضیحاتویزای بازدیدیویزای بازدیدی استانداردترین نوع ویزا است که اجازه ورود اولیه به عمان را می‌دهد. لازم است همه اتباع خارجی برای ورود به عمان ویزای ورود معتبر دریافت کنند، مگر اینکه از یکی از کشورهای شورای همکاری خلیج فارس باشند. در هر شرایطی که شما مستلزم تغییر شغل، فسخ قرارداد پیش از موعد یا انقضای قرارداد باشید، باید حداقل دو سال از کشور خارج شوید.

به عبارت دیگر می توان گفت که این کشور برای مهندسین، متخصصین کامپیوتر و آی سی، مدیران و مدرسین، به ویژه مدرسین زبان گزینه بسیار خوبی برای مهاجرت محسوب می شود. دریافت گواهینامه NOC اولین اقدام جهت مهاجرت می‌باشد که دریافت آن به این معنی است که کارفرما در کشور عمان برای ورود فرد متقاضی هیچ‌گونه مخالفت یا ممانعتی را ندارد. قبل از بررسی شرایط مهاجرت به عمان برای ایرانیان ابتدا به معرفی خود کشور عمان می‎‌پردازیم. در کشور عمان، رضایت پدرِ زن برای ازدواج دختر با تبعه خارجی یک موضوع حقوقی جدی است. فرد متقاضی اقامت از طریق ازدواج باید مجرد باشد؛ به این صورت که یا اینکه ازدواجی نداشتند و یا اینکه طلاق گرفته باشند و گواهی طلاق را داشته باشند.

  • در صورت تایید رزومه و اثبات مهارت شما در شغل مورد نظر به کارفرمایان، یک دعوت‌نامه همکاری برای شما ارسال خواهد شد.
  • جهت هماهنگی برای دریافت خدمات حقوقی ومشاوره از طریق تلفن (واتس آپ) وایمیل می توانید تماس حاصل فرمائید.
  • موقعیت های کاری و شغلی مانند مشاغل صنایع نفت و گاز، پزشکی و پیراپزشکی، آموزشی و ساخت و ساز از مهم ترین شغل هایی می باشند که کشور عمان به آن ها نیاز دارد.
  • برای این نوع ویزا باید مدارک شخصی هویتی و پاسپورت معتبر با اسکن آنها، بلیط رفت و برگشت، رزرو هتل در عمان و اسکن فیش جهت اقامت میزبان تحویل داده شود.
  • مهاجرت عمان از طریق ویزای تحصیلی نیاز به هزینه‌های زیادی دارد چنانچه فرد متقاضی فرزندانی نیز داشته باشد شرایط برای او مشکل می‌شود.
شما می‌توانید مدارک و رزومه را از طریق ایمیل برای کارفرما ارسال کنید. همچنین باید به کارفرما ثابت کنید که در شغل مورد نظر متخصص هستید و مهارت کافی در انجام آن دارید. کارفرما در صورت قانع شدن و تایید رزومه و مدارک، باید به اداره کار و اداره پلیس عمان مراجعه کند. در این دو اداره کارفرما باید تاییدیه دعوت‌نامه کاری را دریافت کرده و برای متقاضی ارسال کند. اگر صاحب کار نیز قصد داشته باشد تا برای متقاضی غیر عمانی یک پیشنهاد شغلی بفرستد ابتدا باید از داره کار و اداره پلیس کشور عمان تایید دعوت نامه شغلی بگیرد و سپس اقدام به استخدام فرد کند. دوست گرامی برای کشور عمان شما می توانید با ویزای توریستی وارد این کشور شده و به دنبال کار مورد نظر خود باشید و سپس ویزای توریستی خود را به کاری تبدیل نمایید موسسه ما خدماتی در این زمینه ندارد.

مهاجرت از طریق ازدواج

مدرک زبان انگلیسی با نمره بالا نیز شرط ورودی دیگری برای بورسیه است و در نهایت به آن‌ها کارت‌های معتبر تحصیلی داده می‌شود و به سادگی می‌توانند در تمام طول تحصیل از امکانات خوبی استفاده کنند. ازدواج با افراد تبعه کشور عمان می‌توانید شهروندی این کشور را به دست آورید. لذا باید به مسائل جانبی و ظرافت‌های آن و آداب‌ورسوم کشور عمان اشراف داشته باشید. یکی از شرایط مهاجرت به عمان از طریق ازدواج این است که شخصی که تابعیت عمان را دارد، باید بالای ۲۰ سال سن داشته باشد.

با اخذ ویزای کار ورزشکاران، مربیان ورزشی، قهرمانان ورزشی و مفسران ورزشی می‌توانند در این کشور به کار و اشتغال بپردازند. یکی از موارد مهمی که متقاضیان کار در کشور عمان باید در نظر بگیرند میزان درآمد مشاغل مختلف در این کشور است. ابتدا باید بدانید که واحد پول عمان، ریال است که بعد از دینار کویت ارزشمندترین مجله خبری مهاجرت واحد پول دنیا به شمار می‌رود. ارزش بالای واحد پول عمان یکی از دلایل مهم افزایش تقاضا برای مهاجرت کاری به این کشور است. کار در عمان نیازمند یک پیشنهاد کاری محکم ار طرف کارفرما می‌باشد. در ادامه همسر و فرزندان زیر 21 سال متقضی کار در عمان نیز می‌توانند جهت اقامت خانوادگی این کشور اقدام نمایند.

کشور عمان اقتصاد روبه‌رو رشد و مناسبات سیاسی گسترده‌ای با جهان دارد. برای همین، نیاز به نیروی کار و شهروندانی دارد که در این مسیر مسئولیت‌ها و شغل‌های فراوان را بر عهده بگیرند. کشور عمان، جزء 10 کشور امن جهان برای سفر و زندگی در سال 2019 شناخته شده است. بازار کار رشته زبان در آلمان را در این مقاله مورد بررسی قرار دادیم.

مهاجرت کاری به عمان

اگر اعتبار ویزای چند ورودی شما منقضی شود به صورت روزانه معادل مبلغی که برای ویزا پرداخت کرده‌اید جریمه خواهید شد. اگر اعتبار ویزای شما رد شده باشد به صورت روزانه معادل مبلغی که برای ویزا پرداخت کرده‌اید جریمه خواهید شد. در این مطلب سعی داریم این راه ها را بررسی کرده و شما را در انتخاب مسیر خود راهنمایی کنیم، اما چنانچه هنوز هم مردد هستید، می توانید با مشاوران ما تماس حاصل کرده و سوالات خود را بپرسید.