مهاجرت به عمان-کمک مهاجرت

با ما همراه باشید تا به بررسی شرایط مهاجرت کاری به این کشور بپردازیم. ارزیابی تجربیات افراد در خصوص مهاجرت به کشور عمان نشان می‌دهد. که در حال حاضر بهترین روش برای سفر به کشور عمان مجله خبری مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری. و ثبت شرکت در این کشور است.گرفتن اقامت دائم برای کشور عمان زمان‌بر است. بیشتر درخواست‌های تأییدشده در این کشور حائز دریافت ویزای ده‌ساله یا کمتر شده‌اند.

  • اما در عین حال باید توجه داشته باشید که امکان یافتن کار و استخدام شدن در دیگر شهرها محدود است.
  • و همین تعداد زیاد حاکی از پر طرفدار بودن و محبوبیت کشور عمان برای مهاجرت ایرانیان است.
  • این کشور همچنین مرز داخلی با عربستان سعودی دارد، جایی در تپه‌های شنی روب الخالی، بزرگ‌ترین بیابان شنی در جهان.
  • در جهت گسترش دامنه فعالیت، مجله مهاجرت آمادگی خود را برای همکاری با وکلا فعال و با تجربه اعلام نموده تا با تلاش همدیگر در جهت ارتقا و سرعت روند کار مهاجرت همکاری داشته باشیم.
  • هنرمندانی که قصد شرکت در رخداد ها و نمایشگاه های بین المللی در عمان را دارند می باسیت برای ویزای توریستی عمان اقدام کنند.
مدت زمان صدور این نوع ویزا برای ویزای عادی در حدود یک الی دو هفته و برای ویزای فوری در حدود ۲ الی ۵ روز زمان می‌برد. برای این نوع ویزا باید مدارک شخصی هویتی و پاسپورت معتبر با اسکن آنها، بلیط رفت و برگشت، رزرو هتل در عمان و اسکن فیش جهت اقامت میزبان تحویل داده شود. موقعیت جغرافیایی عمان و قرار داشتن در مسیر دو اقیانوس، موقعیت تجاری بسیار خوبی برای این کشور ایجاد کرده است.

باید اشاره کرد که سند اجاره می‌تواند به نام کارفرما بوده و یا نام خود متقاضی به عنوان مستاجر ثبت شده باشد. متقاضی برای اثبات تمکن مالی خود باید یا از حساب ماهیانه و حقوق خود یا از گردش حساب شش‌ماهه خود پرینت گرفته و ارائه دهد. لازم به ذکر است که همسر متقاضی در کشور عمان اجازه کار نخواهد داشت.

هزینه‌ مقطع کارشناسی در عمان حدوداً از ۱۵۰۰ تا ۴۰۰۰ دلار، در دوره کارشناسی ارشد، 4 تا 6 هزار دلار و در مقطع دکتری 4500 تا 7000 دلار می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به مقاله هزینه تحصیل در عمان 2023 مراجعه کنید. متقاضیان برای تحصیل در مقطع دکترا چنانچه رزومه تحصیلی قوی داشته باشند، می‌توانند بورسیه تحصیلی دریافت کنند. جهت اطلاع از روش های موجود مهاجرت به عمان اینجا کلیک کنید. از این رو مهاجرت از این طریق، شرایط خوبی را پیش روی شما قرار نمی‌دهد. اثبات صوری نبودن ازدواج و وجود علاقه دو طرف، داشتن تملک مالی از طرف شوهر عمانی، زندگی به مدت حداقل 10 سال در عمان، داشتن فرزند پسر و خوش نامی زوجین از دیگر شرایط کسب ویزای اقامت دائم است.

ویدئو و فایل صوتی موسسه ملک پور در رابطه با نکات مهم مهاجرت به عمان

برای مثال، کارفرما باید برای ورود به عمان ویزای کار ، کارت اقامت و اجازه اقامت را از کارمند دریافت کند. در عمان، تمام این مدارک برای کارمندانی که بین 21 تا 60 سال سن دارند و از یک شرکت عمانی پیشنهاد شغلی دریافت کرده‌اند اعمال می‌شود. کارفرما اسپانسر ویزا می‌شود و معمولاً ویزاها و مجوزهای لازم را از وزارت نیروی انسانی دریافت می‌کند. برای افر در عمان چون به صورت مقطعی و محدود ارائه میشه باید در زمان معین شده ببینید ایا این مشاغل در لیست شغل های مورد نیاز هست یا خیر.

مایل بودین تماس بگیرید و یا فرم مشا.ره پر بفرمایید تا کارشناسانمون راهنماییتون کنند. سلام من ۳۰ سال سابقه کار تابلو سازی تبلیغاتی دارم و سنم ۵۱ سال است آیا در عمان و کشورهای مشابه برای من کار وجود دارد . ما در این مقاله سعی کرده ایم تمام موارد مهم در مورد کار در کشور عمان در سال 2020 را بدانید در اختیاز شما قرار دهیم.

شرایط تحصیلی کشور عمان :

ویزای بازدید شش ماه از تاریخ صدور اعتبار دارد و اقامت در عمان به یک ماه محدود می شود، به استثنای ویزای ملاقات خانواده که اجازه اقامت تا سه ماه را می دهد. شرکت با قوانین عمان سازی که حداکثر سهمیه کارکنان خارجی در آن بخش به دست نیامده است، مطابقت دارد. متاسفانه در حال حاضر آفری در این خصوص برای کشور عمان نداریم . کابینت ساز ام دی اف و فلزی و طراحی دکوراسیون داخلی هستم برای کار در عمان چه کار باید انجام بدم لطفا راهنمایی کنید باتشکر.