مهاجرت به عمان 6 روش برای مهاجرت به عمان ایزی کارت-کمک مهاجرت

پایتخت و بزرگترین شهر عمان شهر مسقط و زبان رسمی مردم این کشور عربی است اما می توان گفت که زبان دوم این کشور انگلیسی است. موسسه مهاجرتی یونیکن در بسیاری از کشورها از جمله کانادا، انگلستان، آلمان، دانمارک، سوئد، نروژ و… مشاوره و خدمات مهاجرتی حرفه ای و تخصصی دارد. اثبات کردن این قضیه که قصد ورزشکار در کشور عمان ادامه فعالیت ورزشی و توسعه آن در سطح داخلی و خارجی است اهمیت بسیاری دارد. به این موضوع توجه داشته باشید که برای ازدواج در عمان برای گرفتن اقامت این کشور باید مسائل جانبی آن را درکنار آداب و رسوم‌هایش جدی بگیرید. وجود دو نفر شاهد در زمان جاری شدن خطبه عقد نیز امری ضرور محسوب می‌شود. قابل ذکر است که مرد غیرعمانی با ازدواج با زن عمانی نمی‌تواند تابعیت کشور عمان را به‌دست بیاورد.

شهادت این دو نفر موجب تکمیل اسناد رسمی این عمل و انجام روال حقوقی ازدواج می شه. در این بخش تمامی روش‌ های مهاجرت به عمان 2022 را باهم بررسی نمودیم. درصورتی‌که نیاز به پاسخگویی به برخی سؤالات در خصوص اقامت عمان برای کار و مهاجرت کار به عمان را دارید، می‌توانید با همکاران ما در موسسه مهاجرتی جام جم ارتباط برقرار نمایید. مهاجرت عمان از طریق ویزای تحصیلی نیاز به هزینه‌های زیادی دارد چنانچه فرد متقاضی فرزندانی نیز داشته باشد شرایط برای او مشکل می‌شود. داشتن مدرک لیسانس پرستاری، دریافت پیشنهاد شغلی از کارفرما، قبولی در ازمون پرومتریک و دیتافلو، و قبولی در مصاحبه حضوری و تسلط به زبان انگلیسی در حد ایلتس 5 ونیم و 3 سال سابقه کاری مرتبط.

مهاجرت با ما، موسسه‌ای باسابقه و شناخته‌شده در زمینه مهاجرت به شمار می‌رود. ما در موسسه خود بهترین کارشناسان مهاجرتی را به شما معرفی می‌کنیم تا از مشاوره آن‌ها در زمینه مهاجرت کاری به عمان بهره‌مند شوید. برای اینکه بتوانید پیشنهاد کاری دریافت کنید باید مدارک و رزومه کاری خود را به کارفرمای مورد نظر ارائه دهید.

برای تحصیل در دانشگاه‌های عمان باید به زبان انگلیسی مسلط باشید. برای تحصیل در مقطع کارشناسی در کشور عمان، باید سایت دانشگاه مربوطه را چک و اطلاعات مورد نیاز را استخراج کنید. درصورتی‌که نیاز است اعضای خانواده متقاضی هم همراهش باشند، باید ویزای اقامت مخصوص به خود داشته باشند. هزینه‌ای که برای دریافت ویزای کاری در نظر گرفته شده، حدود 20 ریال عمان است که البته ممکن است تغییر کند. ویزای سرمایه گذاری در عمان که منحصر به افراد خارجی مایل به سرمایه گذاری در این کشور است، 6 ماه اعتبار دارد. این نوع ویزا که صدورش منوط به اخذ تاییدیه از وزارت تجارت و صنعت عمان است، برای مدت 2 سال قابل تمدید است.

در مواردی که فرد خارجی در عمان کار می‌کند و هنوز دو سال از آخرین خروجش نگذشته است، نامه آزادسازی از کارفرمای قبلی و تایید اداره کل گذرنامه و اقامت الزامی است. نامه پیشنهاد شغلی سندی است که یک کارفرمای عمانی به شما می‌دهد و طی آن جزئیات کاری که قرار است به آن مشغول شوید را نیز شرح می‌دهد. به طور کلی، نامه‌ی پیشنهاد شغلی (یا نامه‌ی استخدام) جزئیات کمتری نسبت به قراردادهای کاری دارد. کارمندانی که ویزای کار دارند نباید قبل از شش ماه از عمان خارج شوند.

پادکست‌های مهاجرت به عمان را از اینجا بشنوید!

ما در موسسه مهاجرتی و اقامتی صبا ، این افتخار را داریم که با برنامه ریزی دقیق، نقشه راهی برای متقاضیان تحصیل در خارج از کشور ترسیم کنیم. تیم کارشناسان ما با مشاوره هوشمندانه و پشتیبانی مستمر، شما را در دستیابی به رویایتان یاری خواهند داد. کارفرما باید درخواست‌ها را از طریق یک منبع تک مرحله‌ای به اداره مهاجرت پلیس سلطنتی عمان ارسال کند. سپس، بعد از تسویه ویزا برای کارمند، آن‌ها باید کارت اقامت دریافت کنند تا به طور قانونی در عمان به کار و زندگی بپردازند. شما می توانید برای اطلاع بیشتر در مورد مهاجرت کاری به عمان و شرایط و هزینه های مربوط به آن، سایر مقالات موجود در سایت را مطالعه فرمایید یا با تیم مشاوران مجرب ما تماس حاصل فرمایید.

  • سن قابل قبول برای نیروی کار بیش از 21 سال و کمتر از 60 سال باشد.
  • برای مهاجرت ورزشکاران نیاز به دعوت نامه شغلی از طرف کارفرمای عمانی خواهد بود.
  • لاتاری گرین کارت آمریکا برنامه ای است که هرساله توسط اداره مهاجرت آمریکا برگزار شده و طبق این برنامه افراد مختلف از سراسر دنیا موفق به اخذ گرین کارت آمریکا می شوند.
  • مدت‌زمان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در عمان (Duration of study in Oman at the master’s level) حدود 2 سال می‌باشد.
  • کار در عمان و مهاجرت کاری به عمان جزء موضوعات پر تقاضا بسیاری از افراد است که جویای کار در عمان و روش های مهاجرت به این کشور میشوند.

در دوره کارشناسی ارشد، رشته های مدیریتی، اقتصاد، امور مالی، ارتباطات، بازاریابی، تجارت و … تدریس می‌شود. تحصیل در این مقطع 2 ساله است و به‌صورت تمام وقت و نیمه وقت و آموزش از راه دور انجام می شود. نرخ جرم و جنایت در کشور عمان بسیار پایین می باشد و از همین جهت این کشور، کشوری با امنیت بالا می باشد. ورزشکاران باید دارای یک سال فعالیت ورزشی در سطح داخلی و یک سال فعالیت ورزشی در سطح خارجی و بین‌المللی باشند.

موسسات کاریابی در کشور عمان

برای دریافت ویزای کار عمان هم میبایست مدارک خود را به یک کارفرما ایمیل بکنید ، تا اثباتی به منظور سابقه شما محسوب گردد . چنانچه قصد دارید پیشنهادی شغلی ارسال بکنید ، بهتر میباشد از روش اداره کار و یا پلیس کشور اقدام به این کار بکنید . برای اقدام در زمینه مجله خبری مهاجرت از روش کار ، میبایست دقت کنید که شرکت های عمانی ، مردم بومی خود را در صدر اولویت واگذاری کار قرار خواهند داد و در صورت عدم وجود نیرو از کشورهای دیگر استفاده خواهند کرد . از سوی دیگر حقوقی که در این کشور برای کارگران پرداخته میگردد در مقایسه با کشورهای اروپایی و آمریکایی کمتر میباشد .

تحصیل در آلمان