مهاجرت به عمان 2023 روش های مهاجرت عمان 1402 مهاجرتی جام جم-کمک مهاجرت

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه اخذ ویزای کاری در عمان به دست بیاورید، می‌توانید با موسسه مهاجرتی صبا ویزا تماس بگیرید و به کمک مشاوران باتجربه و حرفه‌ای این موسسه، به پاسخ تمام سوالاتتان دست بیابید. اگر خواهان زندگی و کار در عمان هستید، بدون شک باید نسبت به اخذ ویزای کاری این کشور اقدام فرمایید. از آنجا که یکی از شروط اصلی امکان اخذ ویزای کار عمان، دارا بودن یک پیشنهاد کاری می باشد، ما لازم می دانیم شما را با مشاغل مورد نیاز این کشور نیز، به طور کلی آشنا کنیم. اخیرا از سراسر دنیا ورزشکاران در حوزه ها محتلفی از دنیا برای اخذ اقامت و ویزای عمان اقدام می کنند. به دلیل تخصصی نبودن تیم های ورزشی در کشور عمان این کشور علاقه زیادی به جذب ورزشکاران کشورهای مختلف دارد. لذا در شرایط فعلی شاهد این هستیم که عمان مقصد مهاجرتی بسیاری از ورزشکاران از سراسر دنیا محسوب می شود.

مدت دوره ی تحصیل و هزینه های تحصیل در عمان

آنجا که عمان دارای بازار کاری پر رونق و خوبی می باشد، کار در آن به بسیاری از ایرانیان پیشنهاد می شود. اما برای بسیاری از افراد سوال است که چرا کار در کشور عمان؟ برای همین ما در این بخش قصد داریم شما را با مزایای کار در کشور عمان آشنا کنیم. فرد متقاضی مهاجرت به عمان از طریق ازدواج در صورت ارتکاب جرم عملا باید قید این سبک از مهاجرت را بزند. چرا که کشور عمان نسبت به این شاخص بسیار حساس است و با سختگیری رفتار خواهد کرد. در صورت ارتکاب جرم این شخص از این کشور اخراج خواهد شد و تا دو سال بعد نمی تواند تقاضای مهاجرت به عمان را بدهد.

اما برای این مورد ، میبایست شرایطی را داشته باشد ؛ میبایست که ثابت شود که دو نفر به هم علاقمند میباشند . همچنین مدت زمان ده سال از زندگی آنها گذشته باشد و صاحب فرزند پسر نیز باشند . چنانچه زنی ، چنین شرایطی را دارا باشد ، اما همسرش فوت کرده باشد قادر است تابعیت عمان را دریافت کند . مهاجرت به عمان از طریق ازدواج، از دیگر راه‌های مهاجرت به این کشور است. بر این اساس، اگر زنی با یک مرد عمانی ازدواج کند، زن می‌تواند شهروندی کشور عمان را دریافت کند.

  • در صورتی تابعیت فرزند متولد شده در عمان داده می شود که والدین او عمانی باشند.
  • برای همین، نیاز به نیروی کاری خواهد داشت که این مسئولیت‌ها را بر عهده بگیرند.
  • در عمان بایستی ، قبل از شروع تجارت و کسب کار در عمان به طور کامل مورد بررسی قرار گیرد.
البته شهروندان ایرانی می‌توانند انواع دیگری از ویزاهای عمان مانند ویزای تحصیلی، ویزای کار، ویزای ازدواج و… را نیز از سفارت عمان در تهران درخواست کنند. عمان به دلیل اینکه قصد دارد وابستگی خود به درآمدهای نفتی را کاهش دهد، از ثبت شرکت برای ایرانیان و دیگر مجله خبری مهاجرت افراد خارجی، با مالکیت 100% آنها استقبال می‌کند، اما با این حال اقامت دائم و شهروندی نمی‌دهد. موقعیت های کاری و شغلی مانند مشاغل صنایع نفت و گاز، پزشکی و پیراپزشکی، آموزشی و ساخت و ساز از مهم ترین شغل هایی می باشند که کشور عمان به آن ها نیاز دارد.

از مهم ترین مدارک برای پذیرش در مقطع کارشناسی دانشگاه های عمان باید به مدرک دیپلم دوازده ساله و نمره زبان انگلیسی 5.5 آیلتس اشاره کرد. این دو مدرک حداقل های پذیرش تحصیلی و مهاجرت به عمان برای تحصیل در مقطع کارشناسی است. فرد پس از اتمام تحصیل می تونه از روش های دیگه ی اخذ اقامت برای گرفتن اقامت دائمی اقدام نماید. همچنین قوانین جدید کشور عمان به این‌گونه می‌باشد که اگر مرد خارجی بخواهد با زن عمانی ازدواج کند این فرد نمی‌تواند تابعیت و پاسپورت عمان را دریافت نماید. برای برخورداری از مشاوره بهترین وکیل‌ روش های مهاجرت عمان شرایط خود را با ما در میان بگذارید تا در صورت هرگونه ابهام و سؤالی در این زمینه بهترین پاسخ را دریافت نمایید.

با اخذ ویزای کار ورزشکاران، مربیان ورزشی، قهرمانان ورزشی و مفسران ورزشی می توانند در این کشور به کار و اشتغال بپردازند. در کشور عمان، بسیاری از دانشگاه‌ها و کالج‌های معروف آمریکا و اروپا شعبه داشته و عملاً دانشگاه‌ها و کالج‌های بین‌المللی به حساب میان. اما قوانین دولت عمان موظف نموده خارجیانی که قصد تحصیل در این کشور رو دارن باید حامی مالی داشته و این حامی مالی باید حتماً عمانی باشه. یعنی برای دریافت ویزای تحصیلی عمان غیر از نامه پذیرش دانشگاه یا کالج مربوطه، باید یک نامه حمایت مالی (از یک نفر عمانی) نیز داشته باشن. برای مهاجرت به عمان از طریق تحصیل در این کشور فرد به ویزای تحصیلی عمان نیاز دارد. در قوانین مهاجرتی کشورهای عربی و مهاجرت به اونها بخصوص درباره ی عمان و اخذ اقامت این کشور از طریق ازدواج، این کار امری حقوقی تلقی می شه و باید در نظر گرفت برای اخذ اقامت اطلاعات درست و شفافی از قوانین داخلی کشورها در دست داشت.

امید است بتوانیم با این مقاله به سوالات شما در باب مهاجرت به عمان پاسخ دهیم. در صورت داشتن هرگونه سوال یا نیاز به مشاوره برای مهاجرت، شما می توانید با موسسه تماس حاصل نموده و از مشاوره تلفنی رایگان با کارشناسانی مجرب در زمینه مهاجرت به کشور عمان بهره مند شوید. نکات مهم مهاجرت به عمان ، مقایسه ی بسیاری از شرایط این کشور با کشور های اروپایی و امارات و وضعیت اقامت و اخذ تابعیت از طریق کار و سرمایه گذاری در این کشور، به صورت کامل در این مقاله مورد بررسی علمی قرار گرفت. از نکات مهم مهاجرت به عمان این است که به علت ارزشمندی پول آن و وضعیت اقتصادی خوب در چند سال اخیر، مکان مناسبی برای سرمایه گذاری و کار را برای افراد، فراهم نموده است. افراد می توانند برای ثبت شرکت در عمان و سرمایه گذاری در این کشور اقدام نمایند.

در حال توسعه بودن اقتصاد کشور عمان