مهاجرت به کانادا بروزترین اخبار مهاجرتی-کمک مهاجرت

برای ورود به مقطع دکترا نیز افراد با حداکثر سن ۳۰ سال می توانند اقدام کنند. در سایر روش ها از جمله مهاجرت از طریق جاب آفر، هرچه فرد جوانتر باشد امتیاز بیشتری دریافت می کند. در سیستم اکسپرس اینتری بالاترین امتیاز سن به افراد ۱۹ ساله تعلق می گیرد و افرادی که بالای ۴۵ سال داشته باشند در بخش سن هیچ امتیازی دریافت نمی کنند. همچنین اگر بخواهید از طریق سرمایه گذاری به کانادا، مهاجرت کنید باید شرایط سنی آن را رعایت کرده باشید. همه استان های کانادا به جز استان کبک دارای برنامه مهاجرت استانی مجزایی می باشند. متقاضیان از طریق برنامه های استانی کانادا PNP می توانند از روش های مختلف سرمایه گذاری، کاری، ثبت شرکت، خود اشتغالی، کارآفرینی و غیره به این استان ها مهاجرت کنند.

یکی از کشورهایی که شرایط بی نظیری برای زندگی کردن دارد بی شک کشور کانادا می باشد. ما در این آموزش قرار است به شما شرایط، مدارک لازم و مراحلی را که باید طی کنید تا موفق به اخذ اقامت کانادا شوید را به شما یاد دهیم. در صورت صدور هرگونه ویزای میان یا بلند مدت (مانند تحصیلی، کاری و..)، همسر و فرزندان زیر 18 سال متقاضی امکان همراهی وی را دارند. همچنین در صورت داشتن اقامت دائم و تمکن مالی مناسب برای حمایت مالی، می‌توان برای پدر، مادر و حتی پدربزرگ و مادر بزرگ نیز درخواست اقامت داد.

در صورت داشتن شرایط لازم و ایده بیزینسی نوآورانه می‌توانید از از مسیر استارت آپ اقدام کرده و ویزای استارتاپ کانادا بگیرید. ممکن است ایده نوآورانه نداشته باشید ولی بتوانید با پرداخت هزینه در یک ایده نوآورانه شراکت کنید و از آن طریق به کانادا مهاجرت کنید. در این مقاله، تمام روش‌ها و الزاماتی که دروازه ورود شما به این کشور هستند، بررسی شد. واضح است که دانستن این نکات مهم در خصوص مهاجرت به کانادا، روند مهاجرتی شما را ساده‌تر و سریع‌تر می‌کند.

  • برای مشاهده مشاغل موجود برای متقاضیانی که مسلط به زبان فرانسوی هستند، به صفحه جاب آفر کانادا مراجعه کنید.
  • همسر اسپانسر کننده باشید و واقعی بودن رابطه را اثبات کنید که ازدواجتان صوری و به قصد اخذ اقامت دائم کانادا نبوده است.
  • با ارائه این پیشنهاد کاری و سایر و مدارک مورد نیاز به اداره مهاجرت کشور کانادا، می توانید ویزای کاری خود را دریافت کنید.
  • به عنوان مثال دریافت ویزای کانادا در روش اکسپرس اینتری ۶ ماه و در روش تحصیلی ۴ الی ۶ هفته طول می کشد.
ما در موسسه مهاجرتی اصطهباناتی با تکیه بر سال ها تجربه در زمینه ی انجام امور مهاجرتی و اخذ ویزای کانادا آماده ارائه مشاوره و انجام امور مهاجرتی شما عزیزان هستیم. برای پرسیدن سؤالات خود و دریافت وقت مشاوره می توانید با شماره تلفن های ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما بر اساس جدیدترین اطلاعات اداره مهاجرت کانادا شما را راهنمایی خواهند کرد.

ویزای کار و کارآفرینی کانادا

شرط اصلی برای این کار داشتن سابقه مالکیت یا مدیریت ارشد کسب و کار و همچنین داشتن سرمایه کافی است. البته هر یک از این برنامه‌ها شرایطی دیگری هم لازم دارند که در صفحه مجله خبری مهاجرت مربوط به هر برنامه جزییات آن اشاره شده است. این دست و دلبازی کانادا را در کشورهای دیگر به ندرت می‌بینیم و کمتر کشوری است که به راحتی به مهاجران خارجی اقامت دائم دهد.

راحت‌تر شدن قوانین سوپر ویزای کانادا

هزینه درخواست برای متقاضی ۱۰۸۰ دلار و برای همسر و فرزندان ۱۷۱ دلار کانادا است. دورهٔ ۵ سالهٔ سرمایه‌گذاری از صدور گواهی انتخاب و حتی پیش از ورود فرد به کانادا، شروع می‌شود. باید بدانید معمولا هزینه‌ای مربوط به امور بانکی و سرمایه‌گذاری از متقاضی مهاجرت به کانادا دریافت می‌شود. با ارسال مدارک مورد‌نیاز و دریافت هر یک از ویزا‌های گفته‌شده، امکان دریافت اقامت دائم در کانادا برای افراد موفق در زمینه‌های هنری، ورزشی و کشاورزی فراهم می‌شود. در گام بعد متقاضی باید ثابت کند از عهده هزینه زندگی خود و وابستگانش در کانادا برمی‌آید. این رقم برای خانواده یک ‌نفره و دو نفره به ‌ترتیب حدود ۱۳ هزار و ۱۶ هزار دلار کاناداست.

مختصر اطلاعات کلیدی کانادا

در سال‌های اخیر به دلیل پیشرفت‌های تکنولوژیک و صنایع ایجاد شده در حوزه انرژی، نیمه غربی کانادا نیز محبوبیت زیادی پیدا کرده است. استان آلبرتا با دارا بودن جمعیت قابل توجهی از مهاجر، به دلیل فرهنگ غربی و منابع عمده نفتی‌ به تگزاس کانادایی نیز شهرت دارد. در واقع با گسترش صنایع مرتبط با انرژی نیاز به نیروی کار ماهر و متخصص افزایش یافته و تقاضا برای مهاجرت نیز دستخوش تغییر شده است.