مهاجرت به کانادا بروزترین اخبار مهاجرتی-کمک مهاجرت

هزینه آزمون سلپیپ بصورت جنرال 340 دلار آمریکا به همراه مالیات برگزاری آزمون در دبی می باشد. این آزمون مانند آزمون DELF آزمون دیپلم مطالعات زبان فرانسه بر اساس سطوح CECR نیست، بلکه بر اساس NCLC است که دارای 12 سطح است. بهتر است نمره ای بالاتر از سطح 7 بگیرید تا به عنوان مثال در کانادا فرصت شغلی پیدا کنید. مانند DELF شما باید مهارت های مختلف خود را در زبان فرانسوی ثابت کنید. آیا شما هم به مهاجرت به کانادا فکر می کنید؟ احتمالا از آن جایی که در حال خواندن این مطلب هستید، پاسخ به این سوال “بله” است.

مشاوره مهاجرت تحصیلی به کانادا

برنامه تجربه کار کبکی یکی از برنامه‌های استانی کانادا برای نیروهای کار و دانشجویان خارجی است که در استان کبک کانادا تحصیل یا کار کرده‌اند. برنامه PEQ به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا از طریق یک فرآیند سریع برای اقامت دائم در این استان درخواست دهند. با سلام شرایط اولیه تون مناسب هست برای بررسی پرونده شما نیاز به اطلاعات بیشتری وجود دارد. زبان رو بیشتر باید روی اون کار بکنید ولی میتونیم بهتون زمان بندی بدیم که چه سطحی از آیلتس خودتون رو برسانید که بتونید ویزای کار را دریافت کنید. تمام استان‌ها و مناطق کانادا برنامه‌ی بیمه‌ی سلامت عمومی را برای پوشش نیازهای عمومی درمانی دارا هستند. با این حال، در بعضی از استان‌ها باید تا سه ماه از ورود شما به کانادا گذشته باشد تا بتوانید از بیمه‌های سلامت استفاده کنید.

مهاجرت از ایران به کانادا

زیرا وکلا دارای تجربه بالایی در این زمینه هستند و به تمام قوانین کشور کانادا اشراف دارند. در نتیجه برای بهبود روند مهاجرت شما راهکارهای مؤثر و کاربردی پیشنهاد می‌دهند. مشاوره گرفتن از وکیل قبل از مهاجرت به کشور کانادا می‌تواند به انتخاب بهترین روش و مسیر برای مهاجرت به شما کمک بسیاری کند. برای مثال، شاید شما هم دیده باشید که برخی از سایت‌ها از تیتر «تبدیل ویزای توریستی کانادا به اقامت دائم» استفاده می‌کنند. در حالی که در عمل ویزای توریستی کانادا فقط در شرایط بسیار خاص، قابل تبدیل به ویزای دیگر بوده و قابل تبدیل به اقامت دائم نمی‌باشد. افراد زیادی وجود دارند که فریب این نوع تبلیغات را می‌خورند و برای اخذ ویزای توریستی اقدام می‌کنند تا بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن اقامت کانادا را اخذ کنند!

برای مشاوره حضوری می توانید به دفاتر میرداماد و شهرک غرب مراجعه فرمایید. زمانی که کودکی در خاک کانادا به دنیا بیاید، بدون توجه به تابعیت پدر و مادر، تابعیت کانادا را دریافت می کند. به عنوان مثال، استان ساسکاچوان اعلام می‌کند که به 800 نفر برای کار نیاز دارد. به این ترتیب از طریق برنامه نامزدهای استانی، 800 نفر شانس این را دارند که در برنامه استان ساسکاچوان پذیرفته شوند. موارد مختلفی از جمله سن، سطح زبان، تجارب کاری، تخصص ها، تحصیلات و..

  • اکثر استان‌های کانادا توافق نامه‌هایی برای شرکت در این برنامه دارند.
  • سیستم ورود سریع یا همان Express Entry، نیروی متخصص، نیروی فنی و صاحبین‌ تجربه کانادایی را تحت پوشش قرار‌می دهد.
  • با سلام من دانشجوی دکترای رشته روانشناسی (فقط رساله ام مونده)از دانشگاه علامه طباطبایی هستم و8 سال سابقه کار و بیمه از آموزش پرورش دارم.همسرم فوق لیسانس کشاورزی داره و یک پسر6سال هم داریم.لطفا در مورد مهاجرت به کانادا راهنمایی بفرمایید.
  • همه 10 استان کانادا به‌جز ایالت کِبِک برنامه مختص به خود را برای PNP دارند.
  • احتمالاً می‌دانید موارد زیادی هستند که ممکن است باعث شوند درخواست ویزای شما رد شده یا حتی تا چندین سال برای مهاجرت به کانادا ممنوع‌الورود شوید.
این برنامه مهاجرتی بر اساس دارا بودن اسپانسرشیپ خانوادگی در کانادا مجوز اقامت را به متقاضیان ارائه می دهد. البته اگر بتوانید اثبات کنید شرکتی که در کانادا می زنید، شعبه دیگری از کسب و کار شما در ایران است و در واقع کسب و کار شما در ایران واقعی بوده و سودآور است، می توانید به عنوان یکی از کارمندان شرکت خود وارد شعبه کانادا شوید. این روش می تواند منجر به دریافت اقامت کانادا برای شما و خانواده تان شود. ثبت شرکت در کانادا این امکان را به مهاجران می دهد تا بتوانند در این کشور حساب بانکی افتتاح کنند.

برای انتخاب بهترین مسیر باید گزینه‌های محتمل را به بهترین نحو بررسی و مطالعه کرد. پیشنهاد ما، تکمیل فرم مهاجرت کارآفرینی و سرمایه‌گذاری تراست است تا از خدمات مشاوره‌ای و وکالت حرفه‌ای تراست بهره‌مند شوید. برنامه‌های استانی مهاجرت به کانادا از روش‌های سریع اخذ اقامت دائم کانادا هستند. هر کدام از استان‌ها برنامه‌‌ های منحصر به فرد خود را دارند و طبق قراردادی که با اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی امضا می‌کنند، می‌توانند برای برطرف کردن نیازهای کاری خود نیروهای خارجی جذب کنند.

راه های اخذ اقامت کانادا

بر پایه عوامل تعیین شده از سوی اداره مهاجرت و شهروندی کانادا، باید دست‌کم ۶۷ امتیاز کسب کنید. افراد متقاضی مجله خبری مهاجرت با سن بالای ۳۷ سال، باید سابقه شغلی بالایی داشته باشند تا امکان شرکت رد برنامه مهاجرتی از طریق کار یا سرمایه‌گذاری برای آن‌ها فراهم شود. علاقه‌مندان به مهاجرت کانادا می‌توانند با این روش، به راحتی و با صرف کمترین هزینه و وقت، اقامت این کشور را به دست آورند.