هزینه مهاجرت به استرالیا MIE ️ هزینه های زندگی در استرالیا-کمک مهاجرت

فستیوال‌های مختلف غذا و موسیقی به همراه رستوران‌هایی با انواع غذاهای محلی از ویژگی‌های این شهر است. با جمعیت بیش از پنج میلیون نفر، سیدنی بزرگ‌ترین شهر استرالیا و خانه برخی از مهم‌ترین جاذبه‌های این کشور محسوب می‌شود. مهاجران جوان و دانشجویان اغلب برای زندگی به مرکز شهر سیدنی با خیابان‌های نورانی، آسمان‌خراش‌ها و انواع مراکز تفریحی متنوعی می‌روند اما زندگی خانوادگی نیز در حومه‌های شهر جریان دارد. سیدنی گران‌ترین شهر استرالیا و یکی از گران‌ترین شهرهای جهان است که هزینه‌های مسکن در آن با نیویورک برابری می‌کند.

متقاضی ویزای توریستی، باید اثبات کند که قادر است برای هر روز اقامت خود در این کشور میانگین بین ۶۰ تا ۸۰ دلار استرالیا هزینه کند. جاب آفر فقط یک نامه نیست بلکه تعهدات زیادی را برای یک کارفرما ایجاد می‌کند. در این شرایط، کارفرما باید ابتدا بیزینس خود را در اداره مهاجرت استرالیا ثبت کند، سپس اثبات کند که برای موقعیت شغلی مدنظرش نتوانسته نیروی کار بومی خوب و ماهر (فرد مقیم یا سیتیزن استرالیا) پیدا کند. برای دریافت این نوع ویزا و به دنبال آن مهاجرت به استرالیا شما باید اثبات کنید که در یک رابطه مداوم حداقل مدت ۱۲ ماه است که با همسرتان ازدواج کرده اید و علاوه بر اینها مدارک سلامت و عدم سوء سابقه هم ارائه شود.

با توجه این ارقام روشن است که حق شهروندی استرالیا حدود 2.5 تا 5 میلیون دلار استرالیا سرمایه خاص نیاز دارد. جالب است بدانید که برای سرمایه‌گذاری در استرالیا صرفا راه اندازی کسب و کار و مدیریت آن کافی نیست. دولت استرالیا از سال 2021 قوانین را ایجاد کرده که نحوه سرمایه‌گذاری افرادی خارجی را در کشورش به طور کامل مشخص می‌کند.

شرط سنی، داشتن اسپانسر یا حامی در استرالیا، داشتن دعوت نامه یا پیشنهاد شغلی برای کار، تمکن مالی و کسب امتیاز مورد نظر (برای بعضی ویزاها) از مهم ترین شرایط مهاجرت به استرالیا است. مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به استرالیا، با توجه به روش مهاجرتی، کشور مبدا و شرایط مهاجرت متفاوت است. می‌توانید با ماشین حساب آنلاین، هزینه دولتی صدور ویزا را با توجه به شرایط خود محاسبه کنید. فراموش نکنید این هزینه‌ها، هزینه‌های دولتی صدور ویزاست که باید در روند مهاجرت به دولت استرالیا پرداخت کنید و جدای از هزینه‌های حق‌الوکاله، وکیل مهاجرت و موسسات مهاجرتی است. ویزای تلنت استرالیا مربوط به افراد نخبه و دارای دستاوردهای ورزشی، هنری، علمی و دانشگاهی است.

دیگر ویزاهای مهاجرت به استرالیا

همچنین جهت دسترسی سریع به آخرین اطلاعات و اخبار مهاجرتی حساب ما در اینستاگرام را دنبال کنید. براساس آمارهای موجود، استرالیا یکی از کشورهای موفق دنیا در زمینه اقتصاد محسوب می‌شود. این کشور از راه‌های گوناگونی مانند جذب توریست و صادرات محصولات کشاورزی درآمدزایی می‌کند. همچنین ارزش نسبتا بالای ارز رسمی استرالیا که 0.74 دلار آمریکا است، توان اقتصادی بالای این کشور را نشان می‌دهد. ناگفته نماند که استرالیا از نظر پایداری اقتصادی وضعیت مناسبی را برای مهاجرین ایجاد خواهد کرد.

افراد بسیاری برای مهاجرت به استرالیا اقدام به گرفتن این ویزا می‌کنند. اگر وضع مالی آنچنانی ندارید که بتوانید در استرالیا سرمایه گذاری کرده و کاری راه‌اندازی کنید، می‌توانید از این راه به استرالیا بروید. ویزای اشتغال استرالیا خود به چند زیر مجموعه ویزای اقامت دائم اشتغال با حامی کاری، ویزای اقامت دائم با پشتیبانی کارفرما، ویزای اشتغال با حامی ایالتی و … تقسیم بندی می‌شود. در ساب کلاس 188 دو نوع ویزا وجود دارد که برای سرمایه‌گذاری در استرالیا کاربردی خواهد بود. مورد اول که سرمایه‌گذاری تجاری و نوآوری محسوب می‌شود، سرمایه‌گذار به 2.5 میلیون دلار استرالیا دارایی طی 2 سال گذشته قبل از درخواست ویزا نیاز دارد. همچنین دریافت امتیاز 65 در سیستم امتیازدهی برای کسب ویزای تجاری ساب کلاس 188 نیاز است.

  • لازم به ذکر است بدلیل شرایط فعلی و تعطیلی بسیاری از کسب و کار‌ها صدور این نوع ویزا هم به شدت با محدودیت از سمت این کشور روبرو است و بسیار سخت میتوانید برای دریافت این نوع ویزا اقدام کنید.
  • به همین دلیل اگر قصد دارید که روش سرمایه‌گذاری را برای مهاجرت به استرالیا انتخاب کنید، بهتر است که ویزاهای این روش را بهتر بشناسید.
  • مهاجرت کاری، یکی از محبوب‌ترین راه‌های مهاجرت به استرالیا برای نیروهای متخصص است.
  • ویزای اشتغال استرالیا خود به چند زیر مجموعه ویزای اقامت دائم اشتغال با حامی کاری، ویزای اقامت دائم با پشتیبانی کارفرما، ویزای اشتغال با حامی ایالتی و … تقسیم بندی می‌شود.
  • سن فرد متقاضی در زمان اقدام برای مهاجرت به این کشور باید بین 18 تا 44 سال باشد.

ویزای موقت کاری 476 استرالیا برای 18 ماه اعتبار داشته که به افراد اجازه سفر، تحصیل و کار در استرالیا را می‌دهد. همراهی اعضای خانواده فرد با اخذ این ویزا امکان‌پذیر بوده و هزینه آن 405 دلار استرالیا است. توجه داشته باشید که حداقل نمره زبان مورد نیاز مجله خبری مهاجرت برای اخذ این ویزا آیلتس 6 و یا 64 تافل است. اگرچه پس از پایان این دوره، امکان تمدید ویزا وجود ندارد، اما متقاضیان می‌توانند با استخدام در موقعیتی شغلی و در دست داشتن قرارداد کاری برای ویزای بلند مدت کاری استرالیا و اقامت دائم آن اقدام کنند.

با ما در این مطلب همراه باشید تا شرایط مهاجرت به این کشور را بررسی کنیم. از جمله راه های مهاجرت به استرالیا واخذ اقامت دائم این کشور،از طریق کار و تخصص است. چنانچه فرزند یا فرزندانی داشته باشید که اقامت استرالیا را دارند، می‌توانید در این کشور اقامت داشته باشید. شما با پرداخت هزینه‌ای معادل ۵۰ هزار دلار می‌توانید به مدت سه سال در استرالیا بمانید. دانشجویانی که در رشته مهندسی در دانشگاه تهران و امیرکبیر مشغول تحصیل هستند، می‌توانند برای ۱۸ ماه به استرالیا سفر کنند. اگر مایل باشند، می‌توانند در این نوع مهاجرت سایر افراد خانواده را نیز با خود همراه کنند.

اسپانسر مسئول است، به طور خاص مسئول مالی، در قبال متقاضی و هر یک از اعضای خانواده وابسته است. از جمله انواع ویزای کار استرالیا می توان به زیر کلاس 482 (ویزای موقت کمبود مهارت)، زیر کلاس 494 (ویزای تحت حمایت کارفرما)، زیر کلاس 182 (ویزای نامزدی کارفرما) و غیره اشاره کرد. ویزای کار استرالیا بر اساس امتیازات کسب شده در سیستم امتیازدهی، به افراد ماهر واجد شرایط داده می شود. از جمله مواردی که در اخذ امتیاز توسط افراد تاثیر زیادی دارد میزان تحصیلات، میزان سابقه شغلی، دانش زبان انگلیسی، سن و غیره هستند.

ویدئـو و فـایل صـوتی معرفی دانشگاه ملی استرالیا