مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت 2023 شرایط، هزینه، روش ها پارسی کانادا-کمک مهاجرت

کانادا برای زیرساخت‌های کارآفرینی، تحقیق و توسعه و نیروی کار فنی به بالندگی و رشد زیادی رسیده است. می‌توانید 3 سال دیگر در کانادا کار کنید و شرایط اخذ اقامت دائم کانادا را برای خود فراهم کنید. اگر برای ویزای تحصیلی اقدام می کنید، می توانید برای دانشگاه های فرانسوی زبان در تمامی استان های کانادا اپلای کنید.

اگر تمایل دارید بدون داشتن پیشنهاد شغلی در کانادا کار کنید، می‌توانید از برنامه اکسپرس اینتری، سرمایه‌گذاری و استارت آپ و … بهره ببرید. ممکن است برای فردی مهاجرت تحصیلی بهترین گزینه باشد و برای فرد دیگری مهاجرت کاری یا سرمایه‌گذاری. اگر به دنبال پاسخ این سوال برای شخص خودتان هستید، می‌توانید با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید تا مشاوره‌های لازم در این زمینه را دریافت نمایید.

شهروندی کانادا

در صفحه مشاورین رسمی و مجاز جهت انجام امور مهاجرتی به کاناداو صفحه وکیل مهاجرت به کانادا در ونکوور می‌توانید اطلاعات بیشتری را در این زمینه به دست آورید. برای مثال، استان انتاریو از طریق یکی از زیرگروهای برنامه اکسپرس انتری خود به نام برنامه نیروهای متخصص فرانسوی زبان انتاریو اقدام به جذب نیروهای ماهر فرانسوی زبان می‌کند. استان نوا اسکوشیا هم به طور منظم متقاضیان فرانسوی زبان را مستقیما از استخر قرعه کشی اکسپرس انتری خود دعوت به اقدام برای برنامه می‌کند. ویزای توریستی کانادا با اهداف بازدید از اقوام و دوستان، سیاحت و یا بررسی موقعیت‌های تجاری صادر می‌شود و از نوع یک بار ورود (سینگل) یا چند بار ورود (مولتیپل ۵ ساله) است.

آیا مهاجرت به کشور کانادا بدون مدرک زبان امکان پذیر است؟

بر اساس داده‌های بانک جهانی و صندوق بین‌المللی پول، کشور کانادا جزو ۲۰ کشور ثروتمند جهان است که در سال‌های اخیر همواره اقتصاد رو به رشدی داشته و هرساله تولید ناخالص این کشور رو به افزایش بوده است. وجود دانشگاه‌های معتبر با رتبه‌های جهانی فوق‌العاده نشان از یک سیستم آموزشی بسیار قوی دارد. همیشه دانشگاه‌های کانادا رتبه‌های بسیار مناسبی را در رتبه بندی‌های جهانی کسب کرده‌اند. ارتباط نزدیک دانشگاه‌ها با شرکت‌های مختلف حاضر در بازار کار این کشور باعث شده که دانشجویان نگرانی از آینده شغلی خود در کشور کانادا نداشته باشند. کانادا برنامه‌های مختلفی را برای جذب مهاجران از کل دنیا دارد و برای این منظور نیز روش‌های بسیار متنوعی را پیش روی مهاجران قرار داده است.

به همین دلیل مشاوره اقامت کانادا اهمیت بیشتری برای آنها پیدا می‌کند. برای اطمینان خاطر این عزیزان باید بگوییم تمام شیوه‌های مهاجرت به کانادا می‌تواند منتهی به اخذ اقامت این کشور شود. یعنی با توجه به فاکتورهای مختلف مانند بودجه مالی، سن، میزان تحصیلات، نوع سابقه کاری و غیره، بهترین شیوه مهاجرتی را انتخاب کنید و با موفقیت در آن برای اخذ اقامت کانادا درخواست دهید.

وکلای آن نیز از همه قوانین به روز مهاجرتی و همچنین قوانینی که هر یک از مقاصد مهاجرت دارند، آگاه هستند. اکسپرس اینتری یا ورود سریع به کانادا یکی از راه‌های اصلی است که کانادا از طریق اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا کارگران ماهر را مدیریت و پذیرش می‌کند. به طور کلی یکی از راه‌های تسریع روند مهاجرت به کانادا از طریق برنامه نامزدی استانی می‌باشد. در این روش با مشارکت بین دولت کانادا و دولت‌های استانی افرادی برای مهاجرت به کانادا، بسته به شرایطی که دارند انتخاب می‌شوند.

این جداول بر اساس آخرین آمار منتشر شده (30-آوریل-2022) در وب‌سایت اداره مهاجرت کانادا است. دقت داشته باشید که ویزای توریستی یک روش مهاجرتی به کانادا نیست و اقامت شما موقتی است؛ اما در مدت سفر می‌توانید شرایط مهاجرت خود را فراهم کنید. مهاجرت و اخذ اقامت کانادا فواید زیادی به همراه دارد که در این قسمت قصد داریم بهترین مزایای مجله خبری مهاجرت را در جدول زیر بررسی کنیم. با سلام شرایط اولیه تون مناسب هست که از طریق جاب آفر بخواهید اقدام بکنید زبان برای ما مهمه چون سطح زبان شما مناسب هست به احتمال زیاد از طریق شما اقدام کنیم. لطفا فرم ارزیابی را پر بفرمایید به اطلاعات بیشتر و جزئی تری نیاز هست برای بررسی پرونده شما نیاز به اطلاعات بیشتری وجود دارد. ولی اگر این مسیر هم پیش نره شما که کار میکنید بعد از سابقه کار کانادایی تون میتونید درخواست اقامت بدید بعد از یک سال.

این برنامه مهاجرتی کانادا در خصوص افرادیست که میخواهند بیزینسی را در کانادا راه اندازی کرده و یا خریداری کنند. هنگامی که وضعیت متقاضی به مقیم دائم تغییر کند، می‌تواند در هر جایی از کانادا زندگی و کار کند. در غیر این صورت متقاضی برای اشتغال به کار باید مجوزهای مربوطه را دریافت کند. شوید و برنامه مهاجرتی مورد نظر خود را انتخاب کرده و اکانت آنلاین بسازید. طی ۵ سال گذشته حداقل ۲ سال آن را به صورت تمام وقت یا پاره وقت ( در مجموع ۳۱۲۰ ساعت) در مشاغل فنی و حرفه‌ای مورد نیاز کانادا کار کرده باشید. سابقه کار به مدت حداقل یک سال (۱۵۶۰) که طی ۱۲ ماه به دست آمده باشد.

  • برای چنین اقدامات قضایی، تراست دارای وکلای خبره و با تجربه‌ای است که دارای مجوز وکالت در تمامی حوزه‌های قضایی کانادا هستند.
  • این مسیر در واقع مهم ترین مسیر مهاجرت نیرو های متخصص در کانادا است و تمایل کانادا بر انتخاب مهاجران از افرادی که سابقه ی کار و تحصیل در کانادا را دارند را نشان می دهد.
  • مشاور مهاجرتی کانادا با توجه به شرایط و مدارکتان، بهترین روش را به شما پیشنهاد داده و به شما در روند اخذ ویزا کمک می‌کند.
  • از مهم‌ترین مدارک لازم می‌توان به مدرک تحصیلی، سوابق کاری، رزومه، مدرک زبان، مدارک هویتی، معاینات پزشکی، فرم درخواست ویزا و اثبات تمکن مالی اشاره کرد که با توجه به روش مهاجرتی موردنظر شما مدارک باید به سفارت کانادا ارائه گردد.
  • آگاهی از گزینه‌های قابل دسترس، می‌تواند شانس موفقیت متقاضیان را در این فرآیند افزایش داده و از رد صلاحیت یا تاخیر در ارزیابی نامه درخواست آن‌ها جلوگیری کند.
  • سلام علیکم طاعاتتان قبول.بنده راننده پایه یکم هستم.مسلط به زبان انگلیس هستم.عربی زبان مادری من است.ترکی را شروع کرده ام.مدرک دیپلم و…