شرایط مهاجرت به استرالیا ️ 6 مسیر شگفت انگیز اخذ اقامت استرالیا 2023️-کمک مهاجرت

استرالیا هم مانند اکثر کشورهای دنیا مسیر سرمایه گذاری را برای اعطای اقامت خود به مهاجران ایجاد کرده است اما باید بگوییم اداره مهاجرت استرالیا ویزای کارآفرینی از گروه سرمایه گذاری را ایجاد کرده است که شرایط بسیار مناسبی به نسبت ویزاهای سرمایه گذاری دیگر کشورها دارد. این مسیر نیز از سیستم امتیاز بندی پیروی می‌کند با این تفاوت که دارایی‌های شما نقش پررنگ‌تری را در افزایش امتیازات شما دارد و زبان جزء اولویت‌های اکثر ایالت‌های استرالیا نیست. در حال حاضر اصلی ترین مسیر ورود به استرالیا ویزاهای کاری این کشور است که انواع مختلفی نیز دارد. مهاجرت کاری به استرالیا وابسته به آیتم‌هایی مانند مدرک تحصیلی، سابقه کاری، سطح زبان، سن و چند مورد دیگر است که شما باید براساس شرایط و توانایی خود امتیازی را از این پارامترها کسب کنید تا سطح امتیازات خود را افزایش دهید و به این شکل شانس دریافت ویزای خود را افزایش دهید. در مورد روش‌های مختلف مربوط به مهاجرت به استرالیا، مطالب کاملی خواندید.

سلام اکثر ایالت ها نیاز به کادر درمان دارن اما مجله خبری مهاجرت از طریق رشته اتون پیش نیازهای زیادی داره . لازم به ذکر است که اگر شما در طول زندگی در کشور استرالیا سوابق کیفری داشته باشید شانس بسیار پایینی در اخذ پاسپورت این کشور خواهید داشت. در آزمونی که برای اخذ شهروندی این کشور برگزار می‌شود وضعیت مذهب، وضعیت احترام به حقوق برابر زن و مرد و همین طور تسلط زبان فرد متقاضی سنجیده می­شود. آزمون زبان در سه بخش خواندن، نوشتن و گوش دادن فرد را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

این کشور 42 دانشگاه دارد که 7 مورد از آن‌ها در رنکینگ‌های جهانی QS و ARWU در سال 2021 رتبه‌های زیر 100 دارند! این موضوع نشان دهنده کیفیت بالای دانشگاه‌ها و تحصیلات آکادمیک در این کشور است. همچنین سابقه کاری باید جز مشاغل مورد نیاز کشور مقصد باشد تا شانس دریافت جاب آفر داشته باشید. می توانید اطلاعات قانونی مهاجرت به استرالیا را در وبسایت رسمی این کشور مطالعه کنید، البته وکیل مهاجرت به استرالیا می تواند کار شما را با سرعت بیشتری انجام دهد و تجربیاتی که در قانون رسمی وجود ندارد را با شما در میان بگذارد.

۵- مهاجرت به استرالیا از طریق پناهندگی

طبق شرایط مهاجرت به استرالیا 2021، سرمایه گذاران و بالاخص کارآفرینان می توانند با یک فعالیت کارآمد که منجر به تجاری سازی یک محصول و یا با ارائه خدمات در کشور استرالیا شروع کنند و باید بتوانند تجارت خود را در این کشور گسترش دهند. کافی است، با شماره‌های درج شده در وب‌سایت تماس بگیرید و یا از طریق فرم ارزیابی به طور رایگان شرایط خود را بسنجید و برای یافتن بهترین روش مهاجرتی منتظر تماس مشاورین ما باشید. اگر هر چه سریع‌تر مسیر مهاجرتی خود را با وکلای کاربین تنظیم کنید، شانس شما برای اخذ ویزای مورد نظرتان بیشتر خواهد بود.

ویزای 801 استرالیا:

هدف این نوشته ارائه توضیحی اجمالی درباره شرایط و هزینه ویزاهای متداول استرالیا و انتخاب بهترین مسیر مهاجرت است. موسسه آراد دانان برنا ارائه دهنده خدمات ویزای تحصیلی و اعزام دانشجو با مجوز رسمی وزارت علوم جمهوری اسلامی ایران. با سابقه درخشان در حوزه ادامه تحصیل به خصوص در کشورهای کانادا و استرالیا. البته ناگفته نماند که برخی از ویزاها مانند ویزاهای مهارتی یا اسکیل ورکر طبق سیاست‌های دولت استرالیا، در اولویت پردازش در اداره مهاجرت این کشور قرار گرفته‌اند. با مشورت با یک وکیل مهاجرتی با تجربهپ، شانس خود را برای اخذ اقامت استرالیا افزایش دهید.

اهالی کانبرا در طول تابستان برای پیک نیک، دوچرخه‌سواری، ماهیگیری و قایقرانی به حومه‌های شهر می‌روند. جاذبه‌های هنری این شهر همچون موزه هنرهای ملی استرالیا به همراه رستوران‌های مشهور گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کنند. تغییر کنند و به همین دلیل توصیه می‌شود که متقاضی در هنگام سفر از آخرین اخبار و قوانین در ارتباط با این موارد اطلاعات لازم را کسب نماید.

این موضوع بسته به شخصیت شما می‌تواند موضوعی جالب و یا آزاردهنده تلقی شود. این شهر پایتخت استرالیا است؛ هرچند شهر آن معمولا در کنار اسم شهر وسوسه‌برانگیز سیدنی دیده نمی‌شود. کانبرا کوچکترین شهر استرالیا به شمار می‌رود و یکی از انتخاب‌های مناسب برای متقاضیان مهاجرت است. ویزای پناهندگی به افرادی تعلق می‌گیرد که در کشور خود امنیت جانی ندارند.

  • فرد دو سال پس از ورود به خاک این کشور باید به رتبه تجاری موفقی دست یابد، تجارت خود را به عمل برساند و در این صورت اقامت دائم به خود شخص و خانواده او تعلق خواهد گرفت.
  • گروه مهاجرتی ادب ویزا با داشتن کادری مجرب از مشاورین متخصص خود و همچنین تیم و واحد اجرایی بسیار با تجربه، قدرتمند و دقیق، مشاوره‌های لازم را در مورد راه‌های مهاجرت به استرالیا برای شما متقاضیان گرامی ارائه می‌دهد.
  • محاسبه آنلاین امتیاز مهاجرت به استرالیا در وبسایت اداره مهاجرت این کشور امکان‌پذیر است.
  • سومین شهر بزرگ استرالیا که تمامی جذابیت‌های زندگی در یک شهر بزرگ را شامل شده اما ارزان‌تر از سیدنی و ملبورن است.

آزمایش های مدیکال موردنظر را انجام دهید و مدرک سوء پیشینه خود را نیز ارائه کنید. پرونده مورد نظر را در سایت سازمان مهاجرت ثبت کنید و سپس مدارک خود را در این سایت آپلود کنید. امتیازات خود را با توجه به موارد زیر جمع بندی کنید و فرم های EOI را پر کنید. کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه مهاجرتی آی سِلِکت استرالیا می باشد.

چرا کشور استرالیا مقصد مهاجرتی برتر برای سال 2023 می‌باشد؟