آسانسور و پله برقی سهند

چرا نگهداری آسانسور در طول زمستان مهم است تجهیزات متعدد و بسیاری در پکیج آسانسور، برای آماده سازی برای فصل زمستان وجود دارد. شما لازم نیست غافلگیر شوید و باید یک سازه حیاتی، به ویژه آسانسور را تا زمانی که تعمیر می‌شود، ببندید. علاوه بر این، رفع مشکل قبل از اینکه از کنترل خارج شود، مقرون به صرفه‌تر و راحت‌تر خواهد بود. در این مقاله برخی از دلایلی بیان می‌شود که باید در حال حاضر تعمیر و نگهداری زمستانی آسانسور را بررسی کنید و چگونگی محافظت از تاسیسات آسانسور شما را بیان می‌کند. اهمیت به نیروی انسانی در این مجموعه منجر به استقرار واحد HSE در کارخانه باعث شده است که ضمن افزایش بازدهی و نشاط محیط کار، کاهش حوادث نیروی انسانی و … را به همراه داشته است که در نتیجه منجر به کاهش قیمت تمام شده محصول و حفظ منابع انسانی نیز می گردد.

موتور گیرلس

با افزایش تراکم شهرها در سراسر جهان اغلب به پله‌برقی به‌عنوان یک عنصر کلیدی در معماری نگاه می‌شود. تعداد پله‌های برقی در جهان هر ده سال دوبرابر می‌شود که به معنای افزایش نیاز و اهمیت به این وسیله حرکتی است. تمامی ماشین‌آلات و اجزای اصلی پله‌برقی معمولاً بزرگ و در زیرپله (خرپا) قرار دارد.

فیش واریزی در خصوص ارائه خدمات بازرسی که بر اساس تعداد توقف آسانسور تعیین می گردد . پیش از آنکه همه چیز درباره برق اضطراری آسانسور را مورد بررسی قرار دهیم باید به نکته‌ای اشاره کنیم…. اخذ این گواهی نامه ها به معنی تایید استاندارد فنی کالاهای بهران در سطح جهانی و تضمین امنیت مسافران میباشد. لازم به ذکر است این نوع پله در فضای خارجی بدون پوشش نیز قابل استفاده است و می‌تواند در معرض مستقیم بارش برف و باران قرار گیرد. قطر قرقره هایی که در دو طرف هر پله هستند هنوز می‌تواند 75 میلیمتر باشد، اما اگر از نظر تأمین منابع مالی مشکلی وجود نداشته باشد می‌توان قطر 90 میلیمتر را نیز پیشنهاد نمود.

انواع پله برقی در سنندج

ابزار و تجهیزات نصب، به طور کامل شامل انواع دستگاه جوش کوچک و بزرگ، انواع سنگ و دریل های ضربه ای و ثابت ؛ انواع تی فور و جرثقیل زنجیری و سایر لوازم مکانیکی و برقی در حد سه پروژه بزرگ همزمان در اختیار می باشد. سوابق اینگونه خرابی ها یا قطعات تعویض شده و معیوب در شرکت و یک نسخه در محل ساختمان نگهداری خواهد شد. خصوص دربهای اتومات باید یک سینی در پایین درب طبقه در قسمت دیواره چاهک آسانسور تعبیه گردد. درجه حفاظت موتور و قطعات الکتریکی IP54 انتخاب می‌شود، همچنین سازه داخلی باید مجهز به سیستم گرم کننده ای باشد که آب را به سرعت تبخیر کند . شعاع انحنای سازه اصلی پله‌برقی و دستگیره در بالا 250 میلیمتر و در پائین حداقل 150 میلیمتر است، البته بهتر است این شعاع در بالا و پائین 250 میلیمتر باشد. شعاع انحنای سازه اصلی پله‌برقی و دستگیره در بالا و پائین 100 سانتی متر است.

آسانسور و پله برقی سهند

پله‌برقی‌هایی آسان‌تر مورد استفاده مسافرین قرار می‌گیرند که بتوانند مسافر را به پایین (مکان آغازین) برگردانند. فاصله قائم بین کف‌پایین ترین توقف تا کف چاه آسانسور را چاهک می گویند. نهایت ظرفیت آسانسور حدود 10 تا 15 نفر به طور همزمان می باشد اما در پله برقی این تعداد به بیش از 20 نفر نیز می رسد. پله‌ برقی ها از نظر کاربردی که دارند به ۳ دسته semi out door, indoor, out door تقسیم می‌ شوند که در محیط آزاد (بیرون از ساختمان ها)، محیط های بسته(درون ساختمان ها) و در نهایت، نیمه بسته(پل‌های عابر پیاده) کاربرد گسترده ای دارند. نیروی محرکه موتور آسانسورها سابقاً از موتور‌‌‌‌های جریان مستقیم و توسط برق برق جریان مستقیم بود که برای این گونه موتورها از راه انداز‌‌‌‌های گوناگونی همانند وارد – لئونارد استفاده می‌شد. با از دور خارج شدن موتور‌‌‌‌های جریان مستقیم و معرفی موتور‌‌‌‌های القایی سه فاز سالهاست که از موتور‌‌‌‌های الکتریکی سه فاز القایی یا آسنکرون و اخیراً از موتور‌‌‌‌های مغناطیس دائم و یا سنکرون استفاده می‌شود.

الصاق پلاک شماره تابلو برق سه فاز هر آسانسور به صورتیکه تجهیزات موجود سریعا” قابل شناسایی باشند. ویژگی های متفاوت کابین آسانسور استیل را بشناسید کابین آسانسور استیل با ویژگی های متفاوتی مورد… تعداد پله‌هـای افقی در بالا و پائین حداقل 3 عدد است هر چند که در برخی متروها مانند متروی سنگاپور 4 عدد پله افقی در بالا و پائین، نیز سفارش داده می‌شود. مطابق با استاندارد اروپایی EN115 کمترین فواصل بین دستگیره‌ها تا دیواره‌ها و موانع کناری و همچنین ارتفاع بالاسری باید مطابق شکل روبرو باشد. پس از نصب سازه و ادوات ، اتصال سیستم به برق و بازبینی نهائی فلکه ها و زنجیر ها و سایر ملزومات صورت می گیرد. مجموعه‌ای شامل؛ مدارهای فرمان و قدرت که وظیفه کنترل حرکت کابین و پاسخگویی به احضار (فرمان) را به عهده دارد.

  • در طراحی آسانسور علومی همچون مکانیک، برق و الکترونیک، معماری و صنایع مورد استفاده‌است.
  • پله برقی ها ، پله های در حال حرکت هستند که برای جابجایی افراد بین سطوح یک ساختمان مورد استفاده قرار میگیرند.اما آسانسور نوعی اتاق است که تعداد معدودی از افراد را در یک زمان نگه می دارد و آنها را به بالا و پایین ، بین سطوح ساختمان منتقل می کند.
  • شرکت اهورا آسانسور در کوتاه‌ترین زمان ممکن باکیفیت‌ترین خدمات را طبق استاندارهای روز به شما ارائه می‌دهند.
  • آسانسورها مجهز به یک کابین یا قفسه هستند که با سرعت زیاد در داخل محورهای عمودی به حرکت در می آید.
  • کف و دیواره های چاهک باید از مواد نسوز و با دوامی ساخته‌ شوند كه‌ عامل‌ ایجاد گرد و غبار نباشند.

هتل مجلل درویشی یک پروژه فوق العاده شیک و منحصر به‌فرد که مشاوره ، طراحی ، اجرا و خدمات نگهداری آسانسور و پله برقی های این مجموعه بزرگ ، توسط شرکت نوژان انجام می‌گردد. در این مرحله کارفرما در قالب شرکت طراحی و مونتاژ و نصب آسانسور درخواست بازرسی را در سیستم بازرسی آسانسور که تحت نظر سازمان ملی استاندارد است ثبت می نماید و موسسه استاندارد ایران امر بازرسی را به یک شرکت بازرسی آسانسور که دارای پروانه تایید صلاحیت می باشد محول می نماید. پله برقی ها ، پله های در حال حرکت هستند که برای جابجایی افراد بین سطوح یک ساختمان مورد استفاده قرار میگیرند.اما آسانسور نوعی اتاق است که تعداد معدودی از افراد را در یک زمان نگه می دارد و آنها را به بالا و پایین ، بین سطوح ساختمان منتقل می کند.

بازرسی فنی آسانسور و پله برقی

در داخل فریم وزنه به اندازه وزن کابین به اضافه نصف ظرفیت کابین وزنه وجود دارد. مثلاً اگر ظرفیت کابین 900 کیلوگرم باشد(یعنی آسانسور نفربر 12 نفره چون متوسط وزن هر نفر 75 کیلو گرم است)باندازه 450 کیلوگرم باضافه وزن کابین در کادر وزنه، وزنه وجود دارد. ازآنجاکه پله‌های برقی برای حمل افراد از یک طبقه به طبقه دیگر استفاده می‌شود در مکان‌هایی همچون مراکز خرید، ایستگاه‌های قطار، فرودگاه‌ها و تمامی مکان‌های پرتردد بیشترین کاربرد را دارند.