اقامت و مهاجرت به کانادا + هزینه و شرایط 2023 موسسه اصطهباناتی-کمک مهاجرت

متقاضی باید ثابت کند توانایی تامین هزینه های زندگی در مدت اقامت در کانادا از طریق درآمد مربوط به خود اشتغالی را دارد. متقاضی باید امتیازهای لازم (از مجموع مجله خبری مهاجرت 100 نمره حداقل 35 نمره) را از جدول امتیاز بندی کسب کند. با سلام فرم درخواست مشاوره را پر کنید، همکارانم با شما تماس می گیرند راهنماییتان می کنند.

دقت داشته باشید که برای انجام این پروسه باید قبل از ورود به کانادا شرایط خود را ارزیابی کرده و مسیرهای مهاجرتی مورد نظر را بررسی کرده باشید تا از هر گونه خسارت زمانی و مالی جلوگیری کنید. با داشتن سوپر ویزا در هر بار ورود خود می‌توانید به مدت ۵ سال در این کشور بمانید. موسسه مهاجرتی پارسی کانادا که یکی از بهترین مؤسسات مهاجرتی معتبر در ایران است با بهره‌گیری از مشاوران و وکلای متخصص مهاجرتی در حال حاضر چند صد پرونده موفق مهاجرتی را در کارنامه خود دارد.

سوء پیشینه نداشته باشید و آزمایشات پزشکی مورد تایید کانادا را هم انجام دهید. به صورت کتبی تعهد دهد که به مدت ۲۰ سال ساپورت مالی والدین خود را به عهده خواهد گرفت. نمره زبان انگلیسی یا فرانسه در سطح CLB ۵ در مهارت‌های اسپیکینگ و لیسینینگ و نمره CLB ۴ در مهارت‌های رایتینگ و ریدینگ داشته باشید. اگر هنوز نمی‌دانید با کدام روش و به کجا مهاجرت کنید، راهنمایی‌تان می‌کنیم.

بهترین روش برای مهاجرت به کانادا

همینطور ممکن است بتوانید در کانادا سرمایه گذاری را برای کسب و کار خود پیدا کنید و همین طور مسیر های متنوع دیگر. باید به این نکته هم توجه نمایید که کسب و کار شما ممکن است در مقاصد مختلف کانادا متفاوت مورد استقبال قرار گیرد. همین حالا فرم مهاجرت کارآفرینی پر کنید و از مشورت مشاورین و وکلای خبره ی ما سود ببرید. برای اینکه بتوانید گذرنامه کانادا را دریافت کنید لازم است ابتدا حق شهروندی این کشور را بدست آورید. در صورتی که اقامت دائم این کشور را از طریق یکی از روش های مهاجرت به کانادا دریافت کرده باشید و در 5 سال قبل از ارائه درخواست برای حق شهروندی، به مدت 3 سال در کانادا زندگی کرده باشید، می توانید برای دریافت حق شهروندی کانادا درخواست خود را ارائه دهید. برای آگاهی از شرایط دریافت پاسپورت کانادا می توانید به این لینک مراجعه کنید.

داشتن یک سال سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلی خود در گروه های شغلی مورد نیاز ایالت ساسکاچوان، و داشتن آیلتس 4 جز شرایط اصلی مهاجرت به کانادا از طریق برنامه استانی ساسکاچوان هستند. با برخورداری از تخصص کاری و تحصیلات دانشگاهی، می توانید برای مهاجرت به کانادا از طریق skilled worker درخواست خود را به اداره مهاجرت کانادا ارائه دهید. همچنین، با مشاهده فیلم موجود در این لینک، می توانید در مدت زمانی کمتر از 2 دقیقه، با این روش مهاجرتی آشنا شوید. با پیشنهاد تراست، موکل محترم با دریافت جاب آفر از استان بریتیش کلمبیا در حوزه تکنولوژی توانستند کمبود امتیاز خود برای برنامه اکسپرس انتری را جبران کرده و در یک مرحله به اقامت دائم کانادا برسند و با اقامت دائم به کانادا بروند. به این ترتیب مسیر معرفی شده برای دریافت اقامت دائم بسیار کوتاه تر و کم هزینه تر شد. اولین کاری که یک مهاجر باید قبل از ارائه درخواست شهروندی انجام دهد، کسب مجوز اقامت دائم است.

مشاوره مهاجرت با برنامه‌های استانی کانادا

برنامه خود اشتغالی فدرال کانادا بر اساس سیستم امتیاز بندی است و امتیاز شما بر اساس ۵ فاکتور سابقه کار، میزان تحصیلات، سن، توانایی زبان انگلیسی یا فرانسه، و انطباق پذیری محاسبه می‌شود. حداکثر امتیازات این برنامه ۱۰۰ است که برای واجد شرایط بودن باید حداقل ۳۵ امتیاز کسب کنید. سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی کسب و کار در برنامه ویزای استارت آپ کانادا از سوی سازمان‌های حامی تامین می‌شود. البته این بدین معنا نیست که هر سازمانی به راحتی طرح شما را پذیرفته و حاضر به سرمایه گذاری در آن می‌شوند. اگر یکی از شرایط بالا را ندارید، متاسفانه شانس شما برای موفقیت در این برنامه زیاد نیست و فکر کردن به اخذ اقامت دائم کانادا از طریق اسکیل ورکر تقریبا غیرممکن می‌شود.

با این برنامه، شرکت‌های بین‌المللی این امکان را می‌دهند تا به طور موقت نیروهای کار واجد شرایط را به منظور بهبود اثربخشی مدیریت، افزایش رقابت در بازارهای خارج از کشور به کانادا منتقل کنند. با توجه به اطلاعات کمی که گفتید هم راه سرمایه گذاری و هم راه کاری می تواند برای شما باز باشد. شما برای مهاجرت احتیاج به جمع آوری اطلاعات، بررسی و انتخاب از میان گزینه های موجود، جمع آوری مدارک مورد نیاز، پر کردن فرم های مهاجرتی و مکاتبات، انجام پرداخت های مالی مورد نیاز، انجام برخی اقدامات حقوقی و رزرو کردن نیاز دارید. با انتخاب تراست، در تمامی این مراحل ما در کنار شما خواهیم بود و بهترین انتخاب ها و بیشترین احتمال قبولی را برای شما به ارمغان می آوریم.

  • بسته به نوع برنامه سرمایه گذاری، نوع صنعت کسب و کار، کوچکی و بزرگی کسب و کار و مکان کسب و کار مبلغ سرمایه گذاری متفاوت است که حداقل آن بین ۱۰۰ هزار دلار تا ۵۰۰ هزار دلار کانادا است.
  • تا این مرحله نیازی به صرف هزینه نخواهد بود، زیرا هیچ قراردادی با افراد امضا نشده است.
  • با سلام شرایط اولیه تون مناسب هست که از طریق جاب آفر بخواهید اقدام بکنید زبان برای ما مهمه چون سطح زبان شما مناسب هست به احتمال زیاد از طریق شما اقدام کنیم.
  • هر یک از این برنامه های مهاجرتی شرایط مخصوص به خود را برای متقاضیان مهاجرت به کانادا در نظر گرفته اند.

به علاوه، با توجه به کمبود نیروهای کاری در کشور کانادا، صنایع و شرکت های مختلف در کانادا به شدت برای تأمین بخشی از نیروهای کاری خود به مهاجران تازه وارد وابسته هستند. با توجه به نیاز بازار کار کانادا به مهارت های مختلف، می توان آینده شغلی مهاجران را نیز روشن دانست. امنیت شغلی در کنار درآمدهای بسیار خوب، پیشرفت شغلی و کیفیت بالای زندگی، از جمله دلایل مختلفی هستند که مهاجرت به کانادا را منطقی و دارای جذابیت کرده است.