بیمارستان زامبی اینفینیتی اسکیپ روم | allescape

یکی از نکاتی که حتما قبل از تجربه اتاق فرارهای تهران باید به آن توجه کنید، محدودیت تعداد نفرات است که در اتاق فرارهای مختلف متغیر است. اگر در اسکیپ روم های معمایی شرکت کنید بخصوص آن هایی که از درجه سختی بالایی هم برخوردار هستند، قدرت حل مسائل و روحیه ذهنی شما تقویت خواهد شد. در اتاق فرار های معمایی، شما به چالش های سختی برای حل مسائل و پیدا کردن سرنخ ها دعوت می شوید و بهترین جایی است که حسابی ذهن و فکر خود را به چالش بکشید. از سوی دیگر، در اسکیپ روم ها در کنار اینکه کار تیمی باید انجام دهید، باید قوانین را رعایت کنید و همچنین به اکتور ها نیز احترام بگذارید. در نگاه اول، اسکیپ روم که سرگرمی چالشی، جذاب، هیجان انگیز و بعضاً ترسناک است که خاطرات خوشی را برجای می گذارد البته باعث می شود بسیاری هم اعتیاد به اتاق فرار پیدا کنند و خود را محک بزنند. اما از دیدگاه دیگر، شرکت در اسکیپ روم کلی مزیت دارد که در زندگی کاربرد دارند.

  • به خاطر داشته باشید حتما هر شب تا قبل از نیمه‌های شب باید خانه را ترک کنید، زیرا ممکن است شما نیز دچار این جنون شوید و دقت کنید که ممکن است در هرکدام از شب‌ها این اتفاق برای شما بیفتد و شما از همان لحظه بازنده بازی‌اید.
  • ولی خروج از بازی به منزله اتمام بازی برای شما و تیمتان می باشد.
  • اگر قبلا در این اتاق‌ها بازی کرده‌اید حتما تجربه‌تان را برای ما و بقیه خواننده‌ها تعریف کنید.
  • اتاق فرار آرماگدون از بازی‌های جدید و ویژه اسکیپ روم با سبک ترسناک، هیجان‌انگیز و «سروایوال» و درجه سختی ۱۰۰ درصد است؛ پس اگر خود را یک حرفه‌ای می‌دانید و بیش از پنج بازی بازی کرده‌اید، به این اتاق فرار بیایید.
هنگامی که پاسخ را دریافت کردید با صدای بلند فریاد نزنید؛ بهتر است به فرزندان خود راهنمایی کنید و بگذارید آن‌ها خودشان جواب را حدس بزنند. این یک روش خوب برای آموزش مغز و حافظه کودکان‌تان است و بر اعتماد به نفس آن‌ها نیز تأثیر مثبت می گذارد. این بازی یکی از پرطرف‌دارترین و اعتیادآورترین سرگرمی‌های جهان است که عموم افراد جامعه را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

یکی از جاذبه‌های این بازی برگزاری آن در عمارت دبیرالملک است. بازیکنان علاوه بر بازی و سرگرم شدن می‌توانند از فضای تاریخی و زیبای آن نیز لذت ببرند. اتاق فرار کابوس یک بازی ویژه با سبک هولناک و سورئال است که ۸۵ درصد درجه سختی دارد و در دی ماه ۱۳۹۸ توسط تیم اسکیپ روم دات‌آی‌آر طراحی و اجرا شده است. در این بازی به تک تک بازیکنان و ترس‌های آن‌ها فکر شده است.

البته برخی از اسکیپ روم ها، شما زمانی که به لوکیشن می رسید از همانجا بازی شروع می شود. سبک جدیدی از اسکیپ روم ها، اتاق فرار های جنلگی نام دارد که معمولاً جنایی و ترسناک هستند. در ایران و تهران اتاق فرار جنگلی داریم با نام جنگل مردگان، بال بولی، جنگل الفین و غیره. در این اسکیپ روم ها شما وارد یک محوطه جنگلی با درختان بلند قامت می شوید که مه همه جا را گرفته و باید به دنبال سرنخ ها برگردید بین قاتلان و جن ها. تا همین چند سال پیش، اسکیپ روم ها اکثراً به سبک معمایی بودند.

۱۷. اتاق فرارهای آنلاین

روی این قفل ها یک دایره هست که به صورت 360 درجه میچرخد و رویش هم اعداد حک شده. مشکل اینجاست که در این نوع از قفل ها، بطور مثال باید 10 درجه به راست بچرخانید، سپس 20 درجه به چپ بچرخانید و چند بار به درجات مختلف چپ و راست کنید تا قفل باز شود. معمولاً در اسکیپ روم هایی که درجه سختی بالایی دارند از این نوع قفل ها استفاده می شود. اگر میخواهید با سیر تا پیاز اسکیپ روم ها آشنا شوید، با ما همراه باشید. فعالیت موازی نه چون همانطور که گفتم مجوز مکان اسکیپ روم‌ها به عهده وزارت ورزش است، ما مشابه این بحث را در مورد فضاهای بازی کودکان هم خفن ترین اسکیپ روم داریم.

ثبت نام سایپا دهه فجر 1401

بیمارستان زامبی اینفینیتی اسکیپ روم | allescape