سریع‌ترین راه مهاجرت به استرالیا شرایط و هزینه ها 2023 باراد-کمک مهاجرت

استرالیا در مقایسه با کشورهایی همچون کانادا، ایالات متحده و بریتانیا بالاترین هزینه زندگی را دارد اما همچنان در میان دانشجویان برای تحصیلات بین‌المللی جزو گزینه‌های برتر است. این فرایند جذب نخبگان و متخصصان تحت ویزای گلوبال تلنت استرالیا انجام می‌شود تا نخبگان و استعدادهای درخشان به راحتی وارد این کشور شوند. با این ویزا فرد و خانواده او می‌توانند اقامت داﺋم استرالیا را دریافت کنند. اقامت از طریق سرمایه‌گذاری نیز همچون ویزای کار به دو صورت موقت و دائم ارائه می‌شود که هر کدام شرایط و قوانین خاص خود را دارند. شرایط سنی برای مهاجرت به استرالیا به نوع ویزا ی مورد نظر شما بستگی دارد، برای ویزاهای اسکیل ورکر تا 45 سالگی و برای ویزاهای تلنت یا سرمایه گذاری تا 55 سالگی می توانید اقدام کنید.

ویزای نخبگان مناسب چه افرادی است؟

پس از ورود به خاک این کشور می بایست کارهایی لازم جهت هر مسیر مهاجرتی را انجام دهید. مثلا برای مسیر تحصیلی می بایست به دانشگاه بروید و ثبت نام خود را قطعی کنید و در کلاس ها شرکت نمایید. تمام افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند باید همانند تمام کشورهای دیگر از قوانین و مقررات آن کشور تبعیت نمایند و شرایط و قوانین آن را در روش های متعدد کسب اقامت و تابعیت بررسی کنند. شرایط اخذ تابعیت از طریق تولد در استرالیا به نحوی نیست که کودکان بتوانند به محض تولد تابعیت و شهروندی استرالیا را به دست آورند، چرا که اخذ تابعیت از طریق تولد در استرالیا شامل رعایت برخی از موارد زیر می شود. کانادا از جمله کشوهای مهاجر پذیریست که بستر مناسبی برای کار، زندگی، تحصیل و… برای ایرانیان است. در اکثر روش های مهاجرتی کانادا از ابتدای کار اقامت دائم این کشور فوق العاده را کسب می کنید.

برای مهاجرت به استرالیا باید چه اقداماتی انجام دهیم؟

کیفیت بالای زندگی، اقتصاد با ثبات، پیشرفت و رفاه وصف نشدنی در این کشور، جغرافیا و اقلیم کم نظیر و نظام آموزشی بسیار قوی، معتبر و عالی در سطح جهانی تنها چندی از مهم‌ترین دلایل تمایل افراد را برای مهاجرت به این کشور تشکیل می‌دهند. امروزه مهاجرت تحصیلی و پس از آن کاری به خصوص برای ایرانیان از رایج‌ترین روش‌های مهاجرت به کشور استرالیا هستند. در ادامه مقاله با ما همراه شده تا تمامی اطلاعات مورد نیاز در زمینه مهاجرت به استرالیا را شرح دهیم. سال‌های بین 2020 تا اواخر سال 2021 میلادی، تبعاتی منفی قابل توجهی برای اقتصاد کشورهای مهاجرپذیر همچون استرالیا داشت، زیرا به دلیل محدودیت‌های سفر، حجم کلی و نرخ مهاجرت کاهش چشمگیری داشت.

  • جدید ترین مدارک لازم برای مهاجرت به استرالیا را می توانید با توجه به روش مهاجرتی خود با مشورت و راهنمایی وکلا و مشاوران مهاجرتی جویا شوید.
  • این کشور به دلیل داشتن سیستم آموزشی مدرن و با کیفیت، دانشگاه های رتبه بالا، امنیت بالا و موقعیت های شغلی فراوان مکان مناسبی برای زندگی خانواده ها است.
  • همین ابتدا بهتر بدانید که مهاجرت به استرالیا از طریق دریافت جاب آفر یا پیشنهاد شغلی کار خیلی راحتی نیست.
  • کسب سابقه شغلی از این طریق به متقاضیان کمک می‌کند تا امتیاز ویژه‌ای در سیستم امتیازبندی استرالیا کسب کنند و در مسیر هموارتری برای اخذ اقامت دائم قدم بگذارند.
  • استرالیا با داشتن بیش از ۱۵ هزار شرکت اینترنشنال مورد توجه بسیاری از سرمایه داران قرار گرفته تا بتوانند با ریسک کمتر سرمایه و بیزنس خود را در این کشور شروع کنند.
استرالیا کشوری بی‌نظیر و پر از فرصت بی‌حدوحصر است که از پتانسیل بی‌پایان، برای کسب‌وکار باز بهره‌مند است و سومین کشور محبوب دانشجویان بین‌المللی است. استرالیا از فرهنگ‌های بومی و مهاجر شکل‌گرفته است و به همین دلیل به‌عنوان یک کشور چند فرهنگی در جهان شناخته می‌شود. این دلایل در کنار بی‌شمار مزایای دیگرِ زندگی و اقامت در استرالیا منجر شده تا این کشور بعد از آلمان و کانادا، مهاجرپذیرترین کشور توسعه‌یافته حال حاضر دنیا باشد.

در ویزای کارافرینی طرح تجاری باید مربوط به یک ایده ابتکاری باشد که منجر به تجاری سازی یک محصول و یا ارائه خدمات نوین در کشور استرالیا شود. برای دوره کارشناسی افراد باید مدرک دیپلم و مدرک زبان مجله خبری مهاجرت آیلتس ۶ را ارائه دهند. برای تحصیل در مقطع دکترا نیز مدرک آیلتس ۷ و یافتن سوپروایزر از الزامات است. در بین کشورهای مهاجر پذیر استرالیا مزایا و فاکتورهای بسیاری دارد که فرد را مجذوب خود می‌کند.

هزینه‌های اخذ ویزای استرالیا