مانا مهاجرت اخذ ویزا مهاجرت تحصیلی وکیل مهاجرت مانا مهاجرت-کمک مهاجرت

این روش، این امکان را برای افراد مقیم یک کشور فراهم می­‌کند که خانواده خود را هم به این کشور بیاورند. با استفاده از روش مهاجرت از طریق خویشاوندی، فرد می­تواند برای همسرش درخواست اقامت دائم کند و بعد از ارسال تقاضانامه، شرایط بررسی و بعد از پذیرش به شخص ویزای مهاجرتی اعطا می‌­شود. برای کسب طالاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. روش های مهاجرت به آلمان شامل تحصیل، کاری، ازدواج، سرمایه گذاری و پناهندگی است. برای هر کدام از روش های ذکر شده عواملی مانند سن، میزان سرمایه، مدرک زبان و غیره حائز اهمیت است.

مطمئنا افرادی که قصد دارند به آلمان مهاجرت کنند، با موانع متعددی برای دریافت ویزا و اقامت مواجه می شوند. اگر به دنبال مهاجرت قانونی به آلمان هستید، توصیه می شود تمام کارهای خود را به یک وکیل مهاجرتی خبره بسپارید. وکلای برگزیده موسسه حقوقی اصطهباناتی با بیش از ده سال تجربه علاوه بر ارائه راحت ترین راه اقامت آلمان، صفر تا صد پروسه مهاجرت را برای شما انجام می دهند.

  • در این مرحله خواهید دانست که چه روش‌هایی برای مهاجرت به اروپا وجود دارند و این روش‌ها هر کدام از چه نوعی هستند.
  • البته این روش بیشتر بر داشتن سهم اقتصادی تاکید دارد تا سرمایه‌گذاری صرف و فرد مهاجر باید در راستای رشد و توسعه اقتصادی کشور مقصد عمل کند.
  • در شاخص پناهندگی نیز در سال ۲۰۲۱ میلادی، آلمان، بریتانیا و ایرلند شمالی، استرالیا، سوئد و اتریش، ۵ كشور اول ميزبان اتباع ايرانی در وضعيت پناهندگی بودند.
  • مشخصا افرادی که از دانشگاه های آلمان فارغ التحصیل می شوند، شانس پیدا کردن کار بیشتری را دارند.

برای اخذ شهروندی باید در آزمون شهروندی شرکت کرده و حداقل نمره‌ی لازم را کسب کنید. پس از دریافت وضعیت پناهندگی از سازمان مهاجرت پس از 1 سال، افراد می‌توانند درخواست اقامت دائم داده و گرین کارت مبتنی بر پناهندگی دریافت کنند. اگر فکر می‌کنید برا ی اخذ این گرین کارت واجدالشرایط هستید، با وکیلی مجرب در رابطه با این موضوع و شرایط مشورت کنید چرا که این پروسه پیچیده است. دقت داشته باشید که در برخی موارد همسر و فرزندان یا اعضای خانواده آن‌ها نیز واجدالشرایط هستند. علاوه بر هزینه‌های بررسی پرونده، دیگر هزینه‎‌های لازم برای مهاجرت و اخذ اقامت دائم کانادا را به طور کامل توضیح داده‌ایم. برنامه خود اشتغالی فدرال کانادا بر اساس سیستم امتیاز بندی است و امتیاز شما بر اساس ۵ فاکتور سابقه کار، میزان تحصیلات، سن، توانایی زبان انگلیسی یا فرانسه، و انطباق پذیری محاسبه می‌شود.

مدرک زبان در انواع روش های مهاجرت

بدیهی است برای اقدام به مهاجرت و گرفتن ویزا نیاز به ارائه مدارک دارید. امکان دریافت مدارک به طور شخصی و از طریق یک شرکت تخصصی امکان پذیر است. رویزا گروپ نیز یک شرکت تخخصی در حوزه مهاجرت تحصیلی به شمار میرود. شما عزیزان میتوانید با ارتباط با مشاورین رویزا گروپ از اطلاعات بیشتر در این حوزه مطلع شوید. در این برنامه محدودیت سنی وجود ندارد و شما با هر سوابق تحصیل و تجربه کاری می‌توانید در آن شرکت کنید اما لازمه آن این است که شرایطی را که در بالا به آنها اشاره شد، داشته باشید.

می توانید با یکی از دفاتر موسسه تماس بگیرید تا وضعیت مدرک شما را استعلام کنیم. در صورتیکه رزومه علمی و پژوهشی قوی ارائه دهید، می توانید برای تحصیل دکترا اقدام نمایید. خیر، با ارائه پرونده تحصیلی قوی مشکلی برای شما به وجود نمی آورد.

کانادا مکان جذابی برای کارآفرینی است و در لیست بهترین کشورها برای انجام تجارت، در رتبه هفتم قرار دارد. دولت کانادا علاقه مند به جذب کارآفرینان مجله خبری مهاجرت و سرمایه گذاران خارجی است که پول به کشور می آورند. یک کارآفرین باید شناخت خوبی از بازار محلی و شرایط انجام تجارت داشته باشد.

آمارهای جهانی مهاجرت[ویرایش]