مهاجرت به استرالیا همه چیز درباره اقامت استرالیا-کمک مهاجرت

چنانچه در این آزمون نمره حداقلی ۶۵ را بگیرید، موفق به دریافت این ویزا خواهید شد. یکی دیگر از شرایط اخذ این ویزا داشتن گردش سالانه ۱۵ میلیارد تومان است. در سیستم امتیازدهی پارامترهایی مانند سن، داشتن دعوت‌نامه معتبر، میزان سابقه کاری، سطح تحصیلات، نمره و نوع مدرک زبان انگلیسی، سرمایه و دیگر موارد این چنینی مورد بررسی قرار می‌گیرند. برای مثال متقاضیان دارای سن 18 تا 24 سال 25 امتیاز می‌گیرند، در صورتی که افراد 45 تا 49 سال هیچ امتیازی دریافت نخواهند کرد.

  • دقت نمایید که سطح مربوطه مطابق با CEFR در حد A2 الی B2 می بایست باشد.
  • آیلتس شخص می تواند 5.5 باشد و حتی در این روش این امکان فراهم است که مدرک زبان ارائه نشه و با پرداخت هزینه به دولت استرالیا، دوره زبان را در خاک این کشور گذراند.
  • همچنین برای اینکه مراحل صدور ویزا برای متقاضی آغاز شود، ثبت نام در یکی از مراکز آموزشی یا دانشگاه‌های استرالیا ضروری است.
  • رنج وسیعی از خانه‌های مسکونی در هوبارت وجود دارد که برخی از آن‌ها ارزان و مقرون به صرفه بوده و حومه‌های اطراف رودخانه آن برای زندگی خانوادگی بسیار مناسب هستند.

اگر در حال مطالعه این مطلب هستید، مطمئنا می‌خواهید اطلاعاتی در خصوص روش‌های مهاجرت به استرالیا به دست بیاورید، پس در این مطلب همراه ما باشید. دفتر رهپوی دات کام از طریق مهارت و تخصص جهت اخذ اقامت استرالیا و مهاجرت به استرالیا اقدام می نماید. ما در این مقاله به بررسی راه‌ها و روش‌های قانونی مهاجرت به استرالیا پرداختیم با شرایط، مزایا و معایب هرکدام به صورت جداگانه آشنا شدیم. همانطور که گفتیم کشور استرالیا به دلیل کیفیت بالای زندگی، شرایط رفاه اجتماعی و اقتصاد قوی که دارد مورد توجه بسیاری از متقاضیان برای مهاجرت قرار گرفته است.

ثبات بالای اقتصادی ، جامعه پیشرفته و طبیعت فوق العاده استرالیا از عوامل محبوبیت اقامت استرالیا و مهاجرت به این کشور است. در حال حاضر بدلیل بسته شدن مرزها بخاطر شرایط کرونایی در بیشتر کشورها صدور ویزای توریستی با محدودیت های بسیاری روبرو می­باشد. این کشور در رویارویی با ایرانیان سختگیرانه‌تر عمل کرده و ویزای توریستی صادر نمی‌کند. در آزمونی که برای اخذ شهروندی این کشور برگزار می‌شود وضعیت مذهب، وضعیت احترام به حقوق برابر زن و مرد و همین طور تسلط زبان فرد متقاضی سنجیده می­شود.

این موضوع که می‌تواند از مزایای استرالیا هم به شمار برود باعث شده است تا گونه‌های سمی و حشرات در این کشور فراوان باشند؛ به همین دلیل اگر خانه‌ای نزدیک به طبیعت داشته باشید باید مراقب این حشرات سمی و گونه‌های جانوری خطرناک باشید. به دلیل فاصله زیاد این کشور از دیگر کشورها در سراسر جهان، هزینه سفرهای خارجی از استرالیا بسیار بالا است. به همین دلیل اگر قصد انجام سفرهای متعدد را دارید، باید بدانید که این موضوع در استرالیا هزینه‌های سنگینی را به شما تحمیل خواهد کرد. این شهر آرام و در حال توسعه است و هزینه‌های زندگی در آن به نسبت دیگر شهرهای بزرگ استرالیا کمتر است. این شهر بندری نمادین دارد و تنوع فرهنگی وسیع آن یکی از دلایلی است که عده زیادی را به مهاجرت به این شهر علاقه‌مند می‌کند. این شهر یکی از مهم‌ترین بناهای جهان یعنی سالن اپرای سیدنی را در دل خود جای داده است.

اقامت استرالیا از طریق ویزای ۴۹۱

روش‌های بسیاری برای دریافت اقامت استرالیا وجود دارد که هرکس می‌تواند با توجه به شرایط خود روش مناسب را انتخاب کند. امیدواریم خواندن این مطلب به شما در انتخاب راه درست مهاجرت کمک کرده باشد. اگر شما یک نخبه هستید و از یک مشاور سوال می‌کنید که راحت ترین راه مهاجرت به استرالیا برای من چه هست؟ پاسخ به شما مهاجرت به استرا از طریق گلوبال تلنت یا دریافت ویزا استعداد درخشان استرالیااست. این مسیر مهاجرتی برای افراد نخبه در نظر گرفته شده و طی آن استرالیا افراد مستعد و نخبه را به خود جذب می‌کند تا مسیر رشد کشور هموارتر شود. افرادی که دارای مدرک دکترا و دستاوردهای ورزشی، هنری، علمی و دانشگاهی هستند می‌توانند از این طریق برای ورود و دریافت اقامت استرالیا اقدام کنند.

مهاجرت از طریق اسپانسرشیپ خانواده

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه اقامت استرالیا و جزئیات آن به دست بیاورید، می‌توانید با موسسه مهاجرتی صبا ویزا تماس بگیرید و به کمک مشاوران باتجربه و حرفه‌ای این موسسه، به پاسخ تمام سوالاتتان دست بیابید. کشور استرالیا به علت برخورداری از وضعیت اقتصادی و رفاه اجتماعی مطلوب، یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای مهاجران مختلف است. این مطلب به شما کمک می کند تا بدانید چه ویزایی مناسب شما است و برای اخذ هر نوع ویزا به چه مدارکی احتیاج دارید. طبق آمار ارائه شده از سوی پایگاه داده جهانی Numbeo، استرالیا از لحاظ هزینه زندگی رتبه چهاردهم را دارد.

ویزای کار و مهارت استرالیا

که این بدیل ذات مهاجرپذیر و فرهنگی و شرایط ویژه‌ای است که دولت در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد. در بحث مجله خبری مهاجرت و ویزای تولد فرزند ، استرالیا بسیار سخت گیرانه عمل می‌کند. ارائه نمره زبان بستگی به نوع ویزایی که از طریق آن اقدام می کنید دارد. در مورد ویزای تلنت و ویزای سرمایه گذاری و تجاری داشتن مدرک زبان الزامی نیست، اما در مرحله دریافت ویزا یا باید مدرک آیلتس 4/5 ارائه داده شود و یا مبلغ 5000 دلار استرالیا برای کلاس زبان پرداخت شود.