مهاجرت به ترکیه کاریابی بین المللی کاربین به همراه مجوز رسمی از وزارت کار-کمک مهاجرت

همچنین اگر خانه ای در محله مناسب خریداری کنید ، می توانید به عنوان یک سرمایه گذاری خوب به آن نگاه کرده و سود کسب کنید. در میان کلیه این روش ها با توجه به شرایط موجود می توان شیوه تحضیلی را مناسب اغلب متقاضیان دانست که به آسانی و با هزینه مناسب شما را به این کشور وارد می سازد. هنگامی که پاسپورت خود را با تابعیت ترکیه دریافت می کنید، می توانید بدون ویزا یا با سهولت ویزا در دروازه مرزی به بیش از 100 کشور جهان سفر کنید. ما قبلاً در خصوص هزینه مهاجرت به کانادا صحبت کرده ایم و در این نوشته سعی می کنیم در مورد هزینه های مهاجرت به ترکیه مواردی را ذکر کنیم. معمولاً با دو روش می توان تابعیت کشور ترکیه را از طریق تولد دریافت کرد.

گیفت کارت استیم ترکیه

دوست عزیز شما باید سرمایه ثابتی داشته و بتوانید در حدود ۵ نفر شهروند ترکیه را استخدام نمایید و کار خود را راه اندازی نمایید. پیشنهاد می شود با مشاوران موسسه تماس حاصل نموده و اطلاعات دقیق کسب نمایید. حداقل سرمایه مورد نیاز برای تاسیس یک شرکت در ترکیه لیره ترکیه است و برای پیش رفتن مراحل ثبت ، باید آدرس یک دفتر در ترکیه ارائه شود و یک نفر وکالت داده شود تا برای انجام تمام و کمال امور اقدام کنند. هدف اول تیم ما، ارائه مشاوره صحیح، جامع و بهینه به متقاضیان عزیز است. در گروه مهاجرتی راشین، دغدغه اصلی ارائه اطلاعات مفید و معتبر به متقاضیان عزیز است و مشاوران تیم ما از لحظه ارتباط اولیه با مشتریان تا لحظه ورود و استقرار این عزیزان در کشورهای مقصد خود، همراه و پشتیبان آن ها هستند. گواه این امر، اعتماد متقاضیان عزیز به این گروه مهاجرتی و استفاده از پکیج های خدماتی موسسه راشین بوده است.

هزینه اجازه اقامت ممکن است بسته به کشور محل اقامت متقاضی متفاوت باشد. اما فرض کنید شما برای یک اجازه اقامت دو ساله درخواست می‌دهید اما مطمئن نیستید که متخصص مهاجرت به شما دو سال کامل را بدهد یا خیر. این اغلب برای برنامه‌های کاربردی برای اولین بار به خصوص در استانبول صدق می کند. اگر وضعیت شما اینطور است، می توانید منتظر باشید تا متخصص مهاجرت در پایان مصاحبه تصمیم بگیرد که برای چه مدت به شما اجازه اقامت بدهد.

  • خیر هر فردی می‌تواند قوانین مهاجرت به ترکیه را بیاموزد اما اقدام از طریق وکیل می تواند سرعت بیشتری به پروسه مهاجرت بدهد.
  • با این وجود افراد خارجی می‌توانند در یک سال اولیه حضور خود در این کشور از بیمه‌های خصوصی استفاده کنند که سالانه مبلغ 30 تا 100 دلار هزینه دارد.
  • همچنین در کشور های دیگری همچون کانادا و کشور آمریکا نیز این شیوه از مهاجرت وجود دارد.

یکی دیگر از شیوه‌های مهاجرتی، مجله خبری مهاجرت از طریق ثبت شرکت است. به این صورت که افراد متمکن یا مدیران کسب‌وکارها می‌توانند با راه‌اندازی شرکت خود در ترکیه، فعالیت تازه‌ای را در این سرزمین آغاز کنند. به‌خصوص که ترکیه با سایر کشورهای جهان تجارت آزاد دارد و تاسیس شرکت در این سرزمین، می‌تواند سودآوری فراوانی برای افراد داشته باشد.

دریافت اقامت ترکیه به واسطه تولد

تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید زیرا قصد داریم تا ضمن ارائه اطلاعات کلی، اطلاعاتی از مدارک و اسناد مورد نیاز برای مهاجرت به ترکیه نیز در اختیار شما قرار دهیم. افرادی که قصد انجام کار مستقل را دارند می توانند برای این نوع ویزا نیز اقدام نمایند. همچنین لازم به ذکر است کسانی که قصد خرید سهام و سهام دار شدن از یک شرکت به عنوان مثال شرکت های سهامی محدود را دارند، می بایست برای این نوع ویزا اقدام نمایند. اجازه اقامت کوتاه مدت حداکثر برای دو سال صادر می شود و اگر در مدت شش ماه استفاده نشود باطل می شود. اگر با فردی که اقامت دائم یا تابعیت ترکیه را دارد، ازدواج کنید، بعد از ۳ تا ۵ سال می‌توانید شهروندی ترکیه را دریافت کنید.

گران‌ترین شهرهای ترکیه برای زندگی