مهاجرت به کانادا : شرایط و هزینه های مهاجرت 2023 صباویزا-کمک مهاجرت

مهاجرت از این طریق و گرفتن ویزای کارافرینی از دیگر راه‌های مهاجرت، نسبتا پیچیده‌تر است. بنابراین ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای جلوگیری از به خطر افتادن موقعیت اعضای خانواده و همچنین از بین رفتن سرمایه‌تان، به یک وکیل مهاجرت مراجعه کرده تا شما را به طور تخصصی در جریان روند حقوقی این مسیر مهاجرتی قرار دهد. بیزنس پلن شامل طرح کلی، توضیحات، آینده کسب و کار، تحلیل بازار و روش های بازاریابی است. در آماده کردن بیزینس پلن ویزای استارتاپ کانادا بهتر است با یک متخصص کسب و کار و کارآفرینی مشورت کنید چرا که در صورت ناقص بودن این مدرک، درصد موفقیت شما به صورت قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

راحت‌تر شدن قوانین سوپر ویزای کانادا

اما ریسک زیادی دارد زیرا برای مهاجرت به هر کشوری از طریق هر روشی، باید ثابت کنید که قصد اقدام فقط برای همان روش و برای همان کشور را دارید. بهترین شرایط تمکن مالی، زمانی است که نشان دهید مبلغ مورد نیاز، حداقل برای ۶ ماه در حسابتان بوده است. اما برای روش هایی مانند سرمایه گذاری یا خرید بیزینس، محدودیت سنی خاصی مجله خبری مهاجرت وجود ندارد و حتی کمی بالا بودن سن، نشان از تجربه مدیریتی بیشتر شخص می دهد که در نهایت، به نفع وی خواهد بود. مهاجرت از طریق کارافرینی برای شخص سرمایه گذار بی‌شک تصمیم جدی و بزرگی است. چرا که سرمایه گذار علاوه بر خانواده، سرمایه خود که حاصل تمام دست رنجش در تمام سال‌های زندگی است را نیز با خود همراه می‌کند.

با توجه به شرایط اعلامی از سمت شما، پیشنهاد میشود از روش های قانونی دیگر و یا برای کشور های دیگر اقدام نمایید. تا آنجایی که ما اطلاع داریم، اقدام با پاسپورت و شناسنامه افغانی محدودیت اندکی دارد برای اخذ ویزای کانادا. شما می توانید با اخذ ویزا به کشور کانادا رفته و به دنبال کار بگردید. اما روشی که ما به شما پیشنهاد می کنیم، سرمایه گذاری می باشد در صورتی که توانایی مالی را داشته باشید.

استفاده از مطالب سایت ادب ویزا فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع (همراه با لینک منبع) بلامانع است. در موسسه‌ای معتبر در کانادا مدرک دکترای خود را کسب کرده و یا حداقل دو سال از آغاز دکتری آن‌ها گذشته باشد. برای دریافت مشاوره می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۲۶۲۱۱۱۳۰ – ۰۲۱۲۶۲۱۱۱۲۰ تماس بگیرید یا فرم انتهای صفحه را تکمیل کنید تا کارشناسان ما سریعا با شما تماس بگیرند. همچنین برای مهاجرت و ادامه تحصیل در دانشگاه‌های این کشور، ملزم به ارائه رزومه تحصیل و ریزنمرات خود خواهند بود. اثبات اینکه ارزش دارایی قانونی شما و همسر‌تان دست‌کم مبلغ ۹۰۰ هزار دلار کانادا است. همچنین این افراد برای اسپانسرشیپ والدین خود لازم است تا ضمن تامین نیازهای والدین، از تمکن مالی جهت حمایت از والدین خود نیز برخوردار باشند.

مهاجرت به کانادا | 10 روش‌ برتر اخذ اقامت کانادا 2023

کانادا دارای دلار باارزشی‌ست و بخاطر هزینه‌ بالای مسکن مخصوصاً در مناطق محبوب این کشور، صنعت ملک و املاک در کانادا دارای قدرت بالایی است. مهاجرانی که در کشور خودشان نیز با هزینه بالای مسکن روبرو بودند، تحمل این شرایط برای آنها کمی آسان‌تر خواهد بود. بنابراین داشتن یک شغل پردرآمد در کانادا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. با توجه به قوانین موجود و اطلاعاتی که خودتان نیز بر آن واقفید، در حال حاضر کشور آمریکا به دلیل قانون منع ورود ایرانیان، اجازه ورود را به شما نمیدهد مگر در موارد خاص که ما پیشنهاد نمی کنیم.

انواع ویزا

متقاضیان مهاجرت تحصیلی، شغلی، کارآفرینی و…باید مدارک سوابق تحصیلی، شغلی، مدارک هویتی، مدرک زبان، گواهی‌های حرفه‌ای و دستاوردهای علمی و کاری خود، مدارک تمکن مالی و… باید توجه داشت که هر کدام از روش‌ها ممکن است مدارک بیشتری را با توجه به فرآیند پذیرش خود الزام نمایند. افرادی که دعوت‌نامه دریافت می‌کنند باید طی ۶۰ روز درخواست خود را برای دریافت اقامت دائم در قالب یکی از برنامه‌هایی که پیش‌تر اشاره کردیم، کامل و هزینه‌ٔ مربوطه را پرداخت کنند. زمان بررسی درخواست‌هایی که از طریق اکسپرس اینتری ارائه می‌شوند، ۶ ماه است. اگر پیشنهاد شغلی از کارفرمای معتبر کانادایی داشته باشید، سریع‌تر به اقامت دائم دست پیدا می‌کنید.

  • ناگفته نماند که دانشگاه های کانادا برای اعطای پذیرش تحصیلی به مدرک زبان با حداقل نمره آیلتس ۶ و رزومه تحصیلی قوی نیاز دارند.
  • در طول دهه‌های گذشته، کانادا با پشتوانه مالی دولت، به طرز چشمگیری از برنامه‌های استارتاپ کرده است.
  • دارای روش‌های متنوعی برای نیروهای کار ماهر، کارآفرینان و صاحبان مزارع است که متقاضی برای درخواست تمامی شرایط آن را داشته باشد.
  • به این ترتیب مسیر معرفی شده برای دریافت اقامت دائم بسیار کوتاه تر و کم هزینه تر شد.