مهاجرت به کشور عمان شرایط مهاجرت به عمان ویزای عمان موسسه حقوقی بین المللی ایرانیان-کمک مهاجرت

لازم است فرم زیر را پر کنید و منتظر تماس مشاورین ما بمانید. ویزای کار مستلزم داشتن مجوز کار از وزارت نیروی کار توسط کارفرما است. کارمند باید معیارهای تایید را برای واجد شرایط بودن برای ویزای استخدامی، از جمله سهمیه عمان سازی مجله خبری مهاجرت برای حداقل سطح اتباع عمانی شاغل در شرکت، رعایت کند. ویزای اشتغال به کارکارفرمایان باید برای هر کارمند خارجی 21 ساله یا بالاتر ویزای کار دریافت کنند. این ویزای استاندارد جهت حمایت از یک تبعه‌ی خارجی برای کار در عمان است.

یکی از مهم‌ترین مدارک برای پذیرش در مقطع کارشناسی دانشگاه‌های کشورعمان. (مدرک دیپلم دوازده‌ساله و نمره ی زبان انگلیسی 5.5 آیلتس) است. برای پذیرش تحصیلی و سفر به کشور عمان برای تحصیل در مقطع کارشناسی میباشد..

مزایا مهاجرت به عمان

ویزای کاری مورد نظر بیشتر مواقع به‌صورت دو ساله صادر می‌شود. راه گرفتن اقامت کاری در عمان چقدر دشواراست؟ به‌هرحال سفر به هر کشوری. ما در موسسه مهاجرتی دایانا در این زمینه تجربیات زیادی داریم و پرونده‌های متعدد مهاجرتی را به سرانجام خوبی رسانده‌ایم. برای ما افتخار است که شما مورد موفق بعدی ما برای سفر به عمان باشید. مشاوره با مشاورین باتجربه و آموزش‌دیده ما را از دست ندهید.

مهاجرت افراد موفق و هنرمندان به عمان

در صورتی که فرد متقاضی و کارفرما به توافقی نهایی رسیده باشند و قرارداد بین آن ها امضا شده باشد، با تغییر ویزا توریستی به ویزای کار عمان که اعتباری 2 ساله دارد، فرد می تواند در عمان مشغول به کار شود. این کشور که زیر نظر حکومتی سلطنتی اداره می شود، مدتی است که برای جذب نیرو کار ماهر، سیاستی مبنی بر جذب مهاجران خارجی به کشور خود را در پیش گرفته است تا افراد توانمند بسیاری تحت عنوان مهاجرت کاری، به عمان مهاجرت کنند. به این منظور دولت عمان سعی کرده است، در طی چندین سال کشور خود را به سمت رشد و پیشرفت سوق بدهد که موفق هم شده است و در طی چند مدت گذشته، عمان رشد قابل توجهی را در صنایع مختلف، فرهنگ و حتی اقتصاد داشته است. بنابراین، قبل از درخواست این ویزا لازمه که از طرف شخص حقیقی یا حقوقی پیشنهاد کاری داشته باشین.

  • شما می توانید از روش هایی همچون تحصیل، کار، سرمایه گذاری و ازدواج با شهروند عمانی، اقامت این کشور را کسب کنید و در عمان زندگی کنید.
  • ویزای کاری برای دوسال صادر می شود و پس از دوسال با موافقت کارفرما برای 2سال دیگر قابل تمدید است.
  • هر یک از مسیرها و روش‌های مهاجرت کردن به عمان دارای شرایط خاص خود می‌باشد و هزینه اقامت عمان و اخذ ویزا نیز بسته به روشی که انتخاب می‌کنید متفاوت است.
  • ۴ سال سابقه کار پالایشگاه دارم و زبان انگلیسی هم مسلط هستم.
  • در سال‌های گذشته دولت عمان استخدام نیروی کار غیر عمانی در 90 شغل را ممنوع اعلام کرد تا افراد عمانی بتوانند وارد بازار کار شوند.
  • عمان نیز مانند هر کشور دیگری، داری انواع مختلفی از ویزاهای کاری می باشد که اخذ هر یک از آن ها شرایط به خصوصی دارد که در ادامه به بررسی کلی هر یک می پردازیم.

توجه داشته باشید که کلیه هزینه های مربوط به زندگی، تحصیل و … خانوادتان در عمان به عهده خود شما می باشد و دولت عمان از خانواده شما حمایت مالی، تحصیلی و … نخواهد داشت. برایمهاجرت به عمانو کار در این کشور، شما می توانید از دو نوع ویزا استفاده نمایید. اگر می خواهید به طور کلی مشاغل مورد نیاز کشور عمان را بدانید، جدول پایین را مطالعه نمایید. البته نا گفته نماند که علاوه بر نرخ بیکاری، شغل های مورد نیاز کشوری که قصد مهاجرت به آن را دارید نیز اهمیت زیادی دارد. فرهنگ کشور عمان و ایران، شباهت های بسیاری به یک دیگر دارد و از این رو زندگی برای ایرانیان در این کشور بسیار ساده می باشد.

همه چیز درباره ی مهاجرت به عمان