مهاجرت به کانادا-کمک مهاجرت

در واقع دولت کانادا حق جذب متقاضیان متخصص و حرفه ای را برای پیشرفت و رشد اقتصادی و رونق بازار کار هر استان به آن ها ارائه داده است. برنامه های مهاجرت استانی کانادا Provincial Nominee Program یا PNP بر اساس شرایط کار و جمعیت هر استان و نیروی کاری مورد نیاز متقاضیان واجد شرایط را جذب می کند. در موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان، همه چیز برای شروع یک مهاجرت آسان و بی دغدغه فراهم است. وکلا و کارشناسان مهاجرتی، 24 ساعته در خدمت شما هستند و به راهنمایی و هدایت هر چه بهترتان کمک می‌کنند. اگر قصد مهاجرت به کانادا را دارید، کارشناسان موسسه که تجربه بسیار بالایی دارند، می‌توانند بهترین روش مهاجرتی را برایتان انتخاب کنند و پرونده مهاجرتی‌تان را در آن مسیر قرار دهند. در بیشتر موارد افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند باید قبل از ورود به کانادا برای ویزای اقامت دائم اقدام کنند.

  • اما معمولاً منظور از امتیازبندی مهاجرت به کانادا، امتیازدهی اکسپرس اینتری است.
  • علاوه‌بر این، هر یک از این روش‌های مهاجرتی نیازمند صرف هزینه‌هایی هستند.
  • ویزایی که از این طریق اعطا می‌شود یک ویزای موقت بوده و شما با حضور و اشتغال به مدت 3 سال در کانادا، می‌توانید با شرکت در برنامه اکسپرس اینتری در جهت اخذ اقامت دائم اقدام نمایید.
  • این مجموعه تحت نظر وکیل پایه یک دادگستری کانون وکلای دادگستری مرکز فعال میباشد و کاملا به صورت حقوقی و شرکتی اداره میشود.
  • با افزایش جمعیت مهاجر به کانادا در طی سال‌های اخیر، برخی از استان‌های کانادا بیشتر از دیگر استان‌ها در میان مهاجران محبوبیت پیدا کردند.

تجربه‌ی زندگی عالی با احساس اینکه درآمد و حقوق با هزینه‌های زندگی، بیمه، مالیات و… موسسه آراد دانان برنا دارای مجوز رسمی از وزارت علوم و تحقیقات برای کشورهای استرالیا و کانادا می باشد و دیگر مطالب وبسایت که با دقت بالا توسط تیم تولید محتوای ادب ویزا تولید شده است برای اطلاع رسانی شما عزیزان است. مبلغ ۱.۲ میلیون دلار را در بنگاهی تأییدشده توسط دولت، برای ۵ سال و بدون سود سرمایه‌گذاری کنید. امکان تقویت و افزایش امتیاز در طول دوره‌ حضور متقاضی در pool متقاضیان را فراهم می‌کند.

یا مثلاً دارا بودن مدارک تحصیلی حداقل دیپلم و یا دارا بودن پاسپورت با اعتبار کافی و مدارک هویتی ترجمه شده که همه از شرایط کلی برای همه روش های مهاجرت به کشور کانادا محسوب می شود. مهاجرت یکی از مهمترین مراحل زندگی افراد است که استرس و نگرانی های زیادی به همراه دارد. ما در این مقاله از بلاگ گروه وکلای اصطهباناتی، شرایط و هزینه مهاجرت به کانادا و راه های مختلف آن را بررسی می کنیم.

پاسپورت این کشور علاوه بر درجه اعتبار بسیار بالا باعث می شود تا دارندگان آن راحتی و سرعت عمل زیادی را تجربه کنند و برای سفر به بسیاری از کشورهای دنیا نیازی به ویزا نداشته باشند. از دیگر مزایای دریافت پاسپورت کانادا این است که کشور کانادا موضوع دو تابعیتی را به رسمیت شناخته و به افراد اجازه می دهد که با حفظ ملیت قبلی خود پاسپورت این کشور را دریافت کنند. در واقع به عنوان مثال یک فرد ایرانی برای دریافت پاسپورت کانادا نیازی به لغو تابعیت ایرانی خود ندارد و می تواند به صورت همزمان تابعیت قبلی را در کنار تابعیت کانادایی حفظ کند.

این برنامه به شرکت‌های کانادایی این امکان را می‌دهد که نیروهای کار خارجی را که قبلاً در شرکت استخدام شده‌اند به منظور جبران جایگاه‌های شغلی خاص یا انتقال دانش تخصصی به نیروی کار کانادایی استخدام کنند. مثلاً این شرکت می‌تواند به یک ایرانی تعلق داشته باشد و نیروی کار خود را از داخل ایران تأمین کند. با سلام مهم این هست که برای کدوم دانشگاه میخواهید اقدام کنید کالج یا دانشگاه؟ مسئله ی بعدی سطح زبان هست اگر سطح زبان خوبی داشته باشند میشه اقدامات رو مدنظر قرار بدیم. از همه مهم تر برای پذیرش اگر از الان بخواین اقدام بکنید که نمره ی زبان رو به 4 هم برسونید میتونید برای سپتامبر سال بعد اقدام کنید. اگر شرایط شون بهتر بشه میتونه شانس قبولی در دانشگاه ها و کالج های بهتر رو داشته باشه. آیا با افزایش حداقل سرمایه مورد نیاز، میتوان افراد دیگری غیر از همسر و فرزند را به عنوان شریک و همراه معرفی کرد و ویزا گرفت؟ مثلا برادر و خواهر.

مهاجرت به کانادا از طریق خوداشتغالی

نرخ مالیات شرکت‌های کانادایی در مقایسه با دیگر کشورهای غربی پایین است. به همین دلایل، کانادا یکی از مقاصد جذاب برای کارآفرینان سرتاسر دنیا است. به همین دلیل بخش زیادی از نیروی کار مورد نیاز خود را از طریق مهاجران تأمین می‌کند.

خیلی از افرادی که تمایل به صرف هزینه کمی برای مهاجرت دارند، و واجد شرایط اکسپرس انتری نیز نیستند ممکن است برای دریافت نامزدی استانی یا PNP واجد شرایط باشند. اگر فرد عجله ای برای مهاجرت نداشته باشد و از طرفی تمایلی به ریسک هم نداشته باشد روش های استانی (که از فرد جاب آفر نخواهند) می توانند گزینه های مناسبی برای آنها باشد. برای راه اندازی بیزنس در کانادا هم نیازی نیست که در این زمینه سابقه کاری داشته باشید و سابقه مدیریتی کافی است.

شرایط مهاجرت به کانادا در 2023

برنامه‌ اقامت‌ از طریق حمایت خانواده شامل اقدام فرد مقیم یا شهروند کانادا برای اقامت دائم فرزندان وابسته، همسر، پدر و مادر، پدربزرگ و‌ مادربزرگ آنان می باشد. سیستم ورود سریع یا همان Express Entry، نیروی متخصص، نیروی فنی و صاحبین‌ تجربه کانادایی را تحت پوشش قرار‌می دهد. کشور کانادا یکی از بهترین مقاصد برای ادامه تحصیل دانش آموزان‌ و دانشجویان سراسر دنیا می باشد. تسهیلات فراوانی برای اقامت دائم دانش آموختگان در کانادا پیش بینی شده است.

متقاضیان برای مهاجرت به کشور کانادا از طریق خوداشتغالی باید دارای شرایط لازم باشند. ویزای خود اشتغالی در کانادا به ویزای هنرمندان و ورزشکاران نیز معروف است و متقاضیان برای اخذ این ویزا باید از طریق وکیل مهاجرت کانادا در موسسه های مهاجرتی اقدام کنند. مهاجرت به کشور کانادا از طریق خوداشتغالی Self-Employed یکی از روش های مهاجرت به کشور کانادا بدون نیاز به سرمایه گذاری است. مجله خبری مهاجرت در واقع بزرگترین مزیت مهاجرت به کشور کانادا از طریق خود اشتغالی عدم نیاز به سرمایه و بودجه برای راه اندازی کسب و کار می باشد. از دیگر مزیت های مهاجرت از طریق خوداشتغالی به کانادا امکان کار در هر شهر و استان و همچنین کوتاه بودن روند رسیدگی به این پرونده مهاجرتی از 10 ماه تا یک سال می باشد. یکی از متداول ترین روش ها برای مهاجرت به کشور کانادا تحصیل در این کشور است.