مهاجرت کاری به عمان شرایط اخذ اقامت برای کار موسسه مهاجرت باما ⭐️-کمک مهاجرت

یکی دیگر از الزامات و شرایط اخذ ویزای کار پرستاری عمان و همچنین دیگر مشاغل کادر درمانی معادل‌سازی مدارک شغلی و تحصیلی فرد می‌باشد. ازجمله شرایط مهاجرت عمان برای پرستاران دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی لیسانس در این رشته، دارا بودن حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلی، تسلط به زبان انگلیسی در حد آیلتس 5.5 و محدوده سنی تا 45 سال می‌باشد. از این رو مهاجرت از این طریق، شرایط خوبی را پیش روی شما قرار نمی‌دهد. دو نوع بورسیه تحصیلی در کشور عمان وجود دارد، بورسیه تحصیلی مربوط به تمام طول تحصیلی که برای افراد نخبه و کسانی مناسب است که دارای شرایط تحصیل بهتری نسبت به سایرین هستند. این افراد در ابتدا در آزمون‌هایی که از سوی دانشگاه مشخص می‌شود شرکت می‌کنند.

پس از آن نیز کارفرما برای استخدام متقاضی غیر عمانی باید ابتداء از اداره‌ی کار و اداره‌ی پلیس تأییدیه‌ی دعوت‌نامه‌ی شغلی بگیرد تا اجازه‌ی استخدام فرد را داشته باشد. در قوانین مهاجرتی کشورهای عربی و مهاجرت به اونها بخصوص درباره ی عمان و اخذ اقامت این کشور از طریق ازدواج، این کار امری حقوقی تلقی می شود. در بحث مهاجرت و اخذ اقامت عمان یکی از شرایط مهاجرت به این کشور از طریق ازدواج این است که شخصی که تابعیت عمان رو دارد باید بالای ۲۰ سال سن داشته باشد. اخذ ویزای تحصیلی کشور عمان برای مهاجرت به عمان به هزینه های خاصی نیاز دارد. به طور کلی هزینه تحصیل در عمان بالا است و به ویژه اگر مهاجر چند فرزند داشته باشد شرایط برای او بسیار سخت می شود.

در سال جاری مشاغل مختلفی در عمان با کمبود نیروی کار روبه‌رو ده‌اند. از جمله این مشاغل می‌توان به پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری، فناوری اطلاعات، مدیریت پروژه، راه‌سازی، برق‌کاری، جوشکاری، نجاری، نیروی کار در رستوران‌ها و سرآشپزی اشاره کرد. پس از تأیید، ویزا از طریق ایمیل به آدرس درج شده در فرم درخواست شما ارسال خواهد شد. مهاجرت به عمان از طریق کار در شرکت‌ها و موسسه‌های مطرح بین‌المللی امروزه خیلی مورد استقبال قرار گرفته، می‌تونید پادکست‌های این حوزه رو بشنوید و از تجربیات متخصصین حوزه مهاجرت رداستارت بهره ببرین. بلکه تنها در صورتی به کودک متولد شده در کشور عمان تابعیت این کشور داده می شود که یکی از والدین کودک و ترجیحا پدر آن کودک فردی عمانی باشد.

طبق آخرین دستورالعمل های ارائه شده توسط بانک مسقط؛ اتباع خارجی تا 80 درصد ارزش ملک را می توانند وام دریافت نموده که باید طی حداکثر 25 سال بازپرداخت شود همچنین نرخ سود وام بستگی به ملیت، اعتبار و ملک شما دارد. در عمان ادامه دهید لازم است از طریق مدیر گذرنامه و اقامت برای تمدید مدارک خود اقدام کنید. مدت دوره ی تحصیل در مقطع فوق لیسانس نیز حدود ۳ ساله و هزینه تحصیل نیز بسته به رشته و نوع دانشگاه از سالی حدود ۱۰۰۰۰ دلار تا حدود ۱۸۰۰۰ دلار متغیر خواهد بود. تأییدیه و اعتبار برای تمدید ویزا امر مهمیه، برای یک تمدید ویزا برای ادامه تحصیل نیاز به یک نامه از موسسه آموزشی هست که نشون بده ویزا قابل تمدیده. در صورتی که درخواست توسط شخص دیگری به جز شرکا ارائه شده باشه، نماینده باید عمانی باشه و مجوز صادر شده از اداره گذرنامه و اقامت رو به عنوان درخواست ارائه بده.

با توجه به قوانین، امکان پیگیری درخواست ملیت‌های دیگر ممکن نیست. ورزشکاراران باید دارای 2 سال فعالیت ورزشی و کار و اشتغال در زمینه های ورزشی باشند. سن قابل قبول برای نیروی کار بیش از 21 سال و کمتر از 60 سال باشد.

مهاجرت به عمان از طریق ورزش؛ عمان مشتاق ورودتان است!

عمان به دلیل داشتن منابع نفتی قابل ملاحظه، رده بیست و پنجم جهان را از این نظر در اختیار دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست ارزیابی خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید. برخلاف کشور همسایه یعنی امارات متحده عربی، کشور سلطان نشین عمان، شهرت خوبی در زمینه تجارت و گردشگری ندارد. با این حال، محبوبیت عمان در حال افزایش است و تعداد گردشگران سالانه آن روند روز افزونی دارد. شما می‌توانید جهت دریافت مشاوره تخصصی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

مهم ترین منابع درآمد

در حال حاضر تقاضا برای کار پزشکی در عمان رو به افزایش کمی باشد و دلیل آن نیاز دولت عمان به پزشکان و کادر درمان می‌باشد. اما شرایط کلی مهاجرت کاری پزشکان به عمان در ذیل اشاره‌شده است. افراد هنرمندی که به‌قصد حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی کشور عمان به این کشور سفر می‌کنند باید ویزای توریستی کشور عمان را اخذ نمایند. متقاضیان مجله خبری مهاجرت تحصیل در مقطع دکترا در کشور عمان در صورت داشتن رزومه تحصیلی قوی می‌توانند بورسیه تحصیلی دریافت نمایند. مدت‌زمان تحصیل کارشناسی در عمان با توجه به رشته متغیر است اما در حالت کلی طول این دوره بین 3 الی 4 سال زمان می‌برد. زبان تدریس در دانشگاه‌های عمان اکثراً به زبان انگلیسی بوده و در بعضی موارد به زبان عربی تدریس می‌شود.

  • ولی افراد پس از جدایی اگه یک نفر رو به عنوان اسپانسر داشته باشن و با ازدواج با اون شخص، با همان ازدواج یا از راههای مختلف مهاجرتی مانند ویزای کار، تحصیل، ثبت شرکت و یا سرمایه گذاری در این کشور اقامت خودشون رو ادامه بدن.
  • مهاجرت به عمان، با توجه به مطالبی که در این نوشته خواندیم، یکی از بهترین مقاصد برای ایرانیان است.
  • شما می‌توانید جهت دریافت مشاوره تخصصی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
  • کارمند در یک مرکز پزشکی آزمایش خون می‌دهد و برای انگشت نگاری هدایت می‌شود.
  • کارفرما در عمان برای کلیه کارکنانی که شرایط و سهمیه‌های ترخیص کار را دارند دعوت نامه ارسال می‌کند.
  • بسیاری از متقاضیان مهاجرت کاری به عمان متاهل هستند و طبیعتا تلاش می‌کنند که هنگام مهاجرت به عمان، خانواده خود را به این کشور ببرند.

برای اخذ اطلاعات بیشتر در رابطه با نکات مهم مهاجرت به عمان و مقایسه آن با کشورهای اروپایی، می توانید با موسسه ملک پور، تماس بگیرید و مشاوره تخصصی و رایگان دریافت نمایید. همچنین در قسمت ثبت پرسش و دیدگاه می توانید سوالات خود را مطرح نمایید تا در اسرع وقت به آن پاسخ مطلوب داده شود. از جمله نکات مهم مهاجرت به عمان میتوان به اخذ اقامت این کشور اشاره نمود که اخذ اقامت عمان به دو طریق کاری و سرمایه گذاری امکان پذیر است. برای دریافت اقامت کاری در کشور عمان، نیازمند داشتن پیشنهاد کاری از یک کارفرمای عمانی هستید که باید توجه داشته باشید که حتما سنتان بین 21 تا 60 سال باشد. اقامت کاری کشور عمان ابتدا به صورت 2 سال میباشد که قابل تمدید نیز هست. برای دریافت اقامت از طریق سرمایه گذاری می بایست در پروژه های عمرانی کشور عمان اقدام به سرمایه گذاری نمایید که حداقل باید این میزان سرمایه گذاری 20 هزار ریال باشد.

سلام من فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک گرایش سیالات هستم نرم افزار های آفیس و اتوکد هم تسلط دارم زبان انگلیسی هم در حد متوسط بلدم.مدرک HSE از فنی حرفه ای هم دارم.ولی چون تازه فارغ التحصیل شدم سابقه کاری ندارم. شما میتونید برای افر کاری در کشورهای آلمان استرالیا و کانادا اقدام کنید. در واقع کار در این کشور مناسب افرادی است که به هر دلیلی نتوانسته اند به کشور های اروپایی مهاجرت کنند و حالا می خواهند با کار در کشوری چون عمان که شرایط اقتصادی خوبی دارد، پس انداز مالی و رزومه کاری خود را توسعه دهند. توجه داشته باشید که واحد پول کشور عمان، ریال می باشد و ما برای راحتی بیشتر شما در مقایسه با میانگین درآمد مشاغل مختلف در این کشور نسبت به سایر کشور ها، آن ها را به دلار تبدیل کرده ایم. کار در عمان به سطح زبان انگلیسی عالی و ارائه مدارک زبان پیشرفته ای نیازی ندارد. عمان، یکی از کشور های واقع شده در حاشیه خلیج فارس است که مردم آن به تواضع و فروتنی معروف هستند و پایتخت آن معروف بهعروس کشورهای عربیاست.

برای اینکه بتوانید به خوبی دنبال کار بگردید و درخواست های خود را پیگیری کنید حداقل به یک ماه زمان نیاز دارید. علاوه بر اینکه رابطه بین دو کشور ایران و عمان در حال حاضر پایدار است بالا بودن میانگین دستمزد عمان نیز سبب ترغیب بسیاری از افراد و مهیا بودن شرایط مهاجرت به عمان برای ایرانیان شده است. همچنین معاف بودن سرمایه گذاران از پرداخت مالیات نیز از دیگر مزیت های مهاجرت به این کشور محسوب می شود. از آنجا که کشور عمان اقتصاد رو به رشدی دارد و روابط سیاسی گسترده‌ ای با دیگر کشورهای جهان برقرار کرده است نیاز به افراد بیشتری به عنوان شهروند و نیروی کار دارد. زیرا در این بین موقعیت های شغلی بسیاری به وجود آمده اند که با توجه به پایین بودن نرخ زاد و ولد این کشور چه در اکنون و چه در آینده از کمبود نیروی کار رنج می برد. موسسه ملک پور افتخار دارد به عنوان معتبرترین مرکز مهاجرتی کشور، برترین محتوای فارسی در حوزه مهاجرت را از طریق این وبسایت و سایر وبسایتهای موسسه، در اختیار علاقه مندان قرار دهد.

راحت‌ترین روش مهاجرت به عمان برای ایرانیان