کار در عمان به همراه لیست مشاغل مورد نیاز عمان کاریابی بین المللی کاربین-کمک مهاجرت

کیفیت زندگی در کشور عمان در مقایسه با کشورهای خاورمیانه دیگر، بالا می باشد همچنین این کشور به صورت مداوم در حال رشد و توسعه است. اطلاعات خود را ثبت کنید تا مشاوران مهاجرتی ما سریعا برای مشاوره با شما تماس بگیرند. دلایل بسیاری می‌تواند عمان را به کشوری ایدئال برای مهاجرت تبدیل کند.

اما جالب اینجاست که بیشتر تلاش و مسئولیت برعهده‌ی کارفرما است تا کارمند. در واقع بیشتر مدارک را او باید تهیه کند و برای اینکه برای شما اجازه اقامت بگیرد، باید کاغذبازی‌های زیادی انجام دهد. ما در این مقاله می‌خواهیم راجع به اخذ ویزای کاری در عمان صحبت کنیم. در اصل کار در کشور عمان برای کسانی است که قصد مهاجرت به کشورهای اروپایی از طریق عمان را دارند و یا متقاضیانی که به دنبال گردآوری رزومه کاری هستند و یا تصمیم به پس‌انداز در بازه زمانی مشخص دارند.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کار در عمان

رشد اقتصادی عمان همینطور نیز باعث مدرن شدن فضا و معماری این کشور و حضور گردشگران در آن شده. همه موارد مذکور می‌تواند به شما برای ثبت شرکت در این کشور کمک شایانی کنند . آیا شما علاقه مند به شروع کسب و کار در عمان هستید؟ اگر بله، در اینجا بهترین ایده مجله خبری مهاجرت برای کسب و کار کوچک و فرصت های سرمایه گذاری … تا همین اواخر، شرایط خرید خانه در عمان برای مردم خارجی امکان پذیر نبود. متقاضیان تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در خارج از کشور به دلیل محدودیت‌هایی که برای پذیرش در دانشگاه‌های ایران وجود دارد، همواره گ…

آسان ترین راه های مهاجرت به عمان برای ایرانیان

از نکات مهم مهاجرت به عمان از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت میتوان به معافیت مالیاتی تا 10 سال و مالکیت کامل و قانونی شرکت برای افراد خارجی در مناطق آزاد اشاره نمود و این مالکیت در مناطق غیر آزاد به 49 درصد می رسد. سیلست های اقتصادی کشور عمان به سمت جذب سرمایه و سرمایه گذاران خارجی سوق پیدا نموده است که وجود مناطق آزاد فراوان، عمان را برای رسیدن به هدفش یاری نموده است. سرمایه اولیه ی مورد نیاز، از جمله نکات مهم مهاجرت به عمان در باب ثبت شرکت میباشد که میزان این سرمایه در مناطق آزاد به 20 هزار ریال میرسد که برای فرد سرمایه گذار اقامتی 2 ساله را در پی دارد که این اقامت قابل تمدید میباشد. نظرات و تصمیم گیری های حکومت پادشاهی عمان از مسائل تاثیرگذار در سرمایه گذاری نظیر مالیات می باشد. ذکر این نکته بسیار حائز اهمیت می باشد که از طریق سرمایه گذاری نمیتوانید اقامت دائم کشور عمان را بدست آورید. از جمله نکات مهم مهاجرت به عمان از طریق سرمایه گذاری میتوان به نرخ مصادره اموال اشاره نمود که این نرخ در عمان نسبت به کشورهای طراز اول دنیا بسیار بالاتر میباشد.

  • برای دریافت این نوع اقامت و مهاجرت به عمان باید به عنوان کارمند در یک شرکت خصوصی یا دولتی کشور عمان مشغول به کار شوید.
  • برای خرید ملک در عمان یک سری محدودیت ها وجود دارد، زمانی که فردی خارجی ملکی را در عمان خریداری می کند مالکیت این ملک به مدت ۹۰ سال به فرد تعلق می گیرد و تا زمانی که ملک به نام فرد باشد اقامت عمان را دارا می باشد.
  • دانش آموزان بین المللی بین 3 الی 10 هزار دلار به صورت سالانه هزینه خواهد داشت.
  • میزان دارایی شما، تاثیری در میزان حق الوکاله‌ی ما نخواهد داشت؛ اما در سنجش میزان صلاحیت شما در ادارات مهاجرت کشورهای مقصد حائز اهمیت است.

دانش آموزان بین‌المللی بین 3 الی 10 هزار دلار به‌صورت سالانه هزینه خواهد داشت. عمان سیستم آموزشی پیشرفته‌ای دارد و درست مثل کشورهای توسعه یافته، تحصیلات در این کشور تا سطوح عالی، تقریباً رایگان است؛ البته تحصیل برای کسانی که به عمان مهاجرت می‌کنند؛ چون باید در مدارس بین‌المللی درس بخوانند، رایگان نیست. رابطه بین ایران و عمان، در وضعیت بسیار خوبی به سر می‌برد، همین روابط خوب، دلیل مناسبی برای مهاجرت ایرانیان به این کشور است. ۱-مدارک شناسایی متقاضی مهاجرت به عمان اعم از شناسنامه، پاسپورت معتبر، دو قطعه عکس رنگی سفید زمینه و اسکن صفحات آنها. «عمان»، هفتاد و یکمین کشور جهان از نظر مساحت، در شرق شبه جزیره عربستان قرار دارد. مسقط، پایتخت این کشور، از لحاظ تاریخی بندر اصلی تجارت در منطقه خلیج فارس و از جمله بنادر مهم تجاری اقیانوس هند بود.

هر یک از این موسسات دارای وب‌سایت هستند که در آن فرصت‌های شغلی موجود در عمان را منتشر می‌کنند. متقاضیان با مراجعه به این وب‌سایت‌ها به راحتی می‌توانند فرصت شغلی مورد نظر را پیدا کرده و با کارفرمای آن مکاتبه کنند. رویه حمایت مالی از یک کارگر خارجی برای کار در یک شرکت عمانی عمدتاً بر عهده کارفرما است، که اگر بخواهد کارمند برای مدت طولانی بماند، باید چندین مدرک مختلف را دریافت کند. برای مثال، کارفرما باید برای ورود به عمان ویزای کار ، کارت اقامت و اجازه اقامت را از کارمند دریافت کند. در عمان، تمام این مدارک برای کارمندانی که بین 21 تا 60 سال سن دارند و از یک شرکت عمانی پیشنهاد شغلی دریافت کرده‌اند اعمال می‌شود. کارفرما اسپانسر ویزا می‌شود و معمولاً ویزاها و مجوزهای لازم را از وزارت نیروی انسانی دریافت می‌کند.

متقاضیان برای کار در عمان حتما باید دارای پیشنهاد شغلی از سوی یک صاحب کار یا یک کمپانی عمانی باشند تا بتوانند با در دست داشتن آن برای اخذ اقامت اقدام کنند. شما اگر قصد دارید به عمان مهاجرت کنید ، باید از قبل اطلاعات جامعی از روشهای مهاجرت به عمان ، وضعیت زندگی در عمان، روشهای کسب درآمد در عمان ، هزینه های زندگی در عمانو … کشور عمان، دارای نرخ بیکاری برابر 30/3 درصد می باشد که نرخ بیکاری بسیار کمی محسوب می شود، بنابراین افراد بسیاری می توانند به کشور عمان مهاجرت کنند و در شغل مورد نظر خود مشغول به فعالیت شوند. یکی از شرایط مهاجرت به عمان از طریق ازدواج این است که شخصی که تابعیت عمان را دارد باید بالای ۲۰ سال سن داشته باشد. دانشجویان و داوطلبینی که به دنبال یک انتخاب تحصیلی خوب در این کشور هستند برای پذیرش از این دانشگاه باید در آزمون CGPA حد نصاب 2.75 الی 4 را دریافت نمایند. دارا بودن مدرک آیلتس با حداقل نمره 6.5 نیز یکی از مهم ترین پیش‌نیازهای تحصیل در مقطع ارشد کشور عمان است.

تحصیل در اوکراین