مهاجرت به استرالیا صفر تا صد اخذ ویزای استرالیا 2023-کمک مهاجرت

به عنوان مثال، در روش مهاجرت تحصیلی به استرالیا داشتن نامه پذیرش از یک دانشگاه استرالیایی شرط اصلی مهاجرت است. این ویزا کم هزینه ترین راه مهاجرت به استرالیا محسوب میشود که امکان کار و تحصیل را برای متقاضی و اعضای خانواده اش فراهم میکند. دولت استرالیا در نظر دارد که برای بهبود شرایط بازار کار پس از شیوع ویروس کرونا، نیروی کار ماهر بیشتری را از این طریق جذب نماید … اداره مهاجرت استرالیا در حال حاضر در سایت خود اعلام نموده است که حدود 12 تا 15 ماه طول خواهد کشید تا جواب اخذ اقامت را اعلام نماید، اما گاها این زمان کمتر و گاها بیشتر می شود. البته اداره مهاجرت استرالیا به افرادی که از طریق اسپانسر جهت اخذ اقامت استرالیا اقدام می نمایند سریعتر جواب می دهد. پروسه اداره مهاجرت برای این افراد بنا به مدت زمان قید شده در سایت اداره مهاجرت استرالیا در حال حاضر بین 7 تا 10 ماه خواهد بود.

ویزاهای موقت استرالیا شامل موارد زیرند:

با مشورت با یک وکیل مهاجرتی با تجربهپ، شانس خود را برای اخذ اقامت استرالیا افزایش دهید. جدید ترین مدارک لازم برای مهاجرت به استرالیا را می توانید با توجه به روش مهاجرتی خود با مشورت و راهنمایی وکلا و مشاوران مهاجرتی جویا شوید. پایتخت سیاسی استرالیا و البته بهترین شهر برای زندگی خانوادگی بدون شک کانبرا است.

استرالیا به عنوان یکی از بزرگ‌ترین اقتصادهای دنیا، یکی از مطلوب‌ترین کشورها برای سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود. این کشور برنامه‌های متعددی را به منظور جذب سرمایه‌گذاران و کارآفرینان خارجی ترتیب داده است. متقاضیان باید ابتدا برای دریافت ویزای سرمایه‌گذاری و نوآوری تجاری موقت (ساب کلس 188) درخواست داده و پس از گذشت چندین سال سابقه موفق در استرالیا ویزای خود را تبدیل به حالت دائم (ساب کلس 888) آن کنند. از طریق این دو طرح افراد می‌توانند در یکی از طرح‌های سرمایه‌گذاری کشور استرالیا شرکت کرده، به اداره یک شرکت تجاری بپردازند و یا کسب و کار خود را راه‌اندازی کنند.

📣 قوانین مهاجرت به استرالیا با ویزای پارتنر

همسر شما می‌تواند در زمان اقدام برای اخذ این ویزا به عنوان اسپانسر شخصی اعلام حضور کند. کشور استرالیا جهت ارتقای سطح بین‌المللی خود در زمینه‌های فرهنگی، هنری، علمی و ورزشی و همچنین ارزش‌آفرینی و نوآوری در صنایع مختلف، متخصصان و نخبگان سراسر دنیا را جذب می‌کند و در مقابل رفاه و امنیت آنان را تضمین می‌کند. هر کدام از این برنامه‌های مهاجرتی شرایط و مزایای منحصر به خود را دارند که در ادامه به طور مفصل به آن‌ها خواهیم پرداخت. طبق موضوع گفته شده هیچ عجیب نیست که در سال ۲۰۲۲ تعداد مهاجران استرالیا ۱۰۹۶۰۰ نفر اعلام شد. برای مشاوره و راهنمایی بیشتر فرم ارزیابی رایگان را تکمیل کنید تا کارشناسان شادا با شما تماس بگیرند.

به عنوان مثال، در ویزاهای کاری، داشتن مدرک زبان با نمره بالا اهمیت زیادی دارد. این درحالی است که متقاضیان ویزاهای سرمایه‌گذاری حتی با نمره کم زبان هم می‌توانند به راحتی برای مهاجرت اقدام کنند. مهاجرت به کشور استرالیا از طریق دریافت انواع ویزا و روش‌های مهاجرتی مختلف امکان‌پذیر است. در این نوع ویزا شخص متخصص و ماهر می تواند مجله خبری مهاجرت به استرالیا سفر کند و در شغل مورد نظرش به اشتغال بپردازد. افرادی که بتوانند سودمندی و مزیت حضور خود در استرالیا را به دولت این کشور ثابت کرده و مدارک لازم برای نخبگی خود را ارائه دهند، ویزای گلوبال تلنت را دریافت خواهند کرد. افراد دارنده این نوع ویزا حتی امکان به همراه بردن همسر و فرزندان زیر 21 سال خود را نیز خواهند داشت.

  • افراد می توانند در صورت ازدواج با تبعه و شهروند استرالیایی تابعیت این کشور را به دست آورند.
  • متقاضیان در ویزامعمولی و کارافرینیبایدحداقل ۶۵ امتیازرا به دست آورند.
  • اگر قصد مهاجرت به استرالیا از طریق کار دارید، باید بدانید که بعضی زیرمجموعه‌های مهاجرت کاری به استرالیا مانند ویزای Working Holiday در برخی از طبقه‌بندی‌ها زیرمجموعه ویزاهای توریستی هستند.
  • وضعیت اقتصاد در استرالیا مطلوب و نرخ بیکاری هم پایین است و یک نکته‌ مهم آن که بسیاری از زمینه‌های شغلیِ متنوع در استرالیا، مخصوصا پس از کرونا، نیاز به نیروهای کاری متخصص و حرفه‌ای دارند.
  • یکی از نقاط قوت تحصیل در استرالیا برای متقاضیان بین‌المللی، اجازه کار پاره‌وقت به‌صورت ۲۰ ساعت در هفته در حین تحصیل و اقامت پس از تحصیل در این کشور است.

با این کار برنامه‌های مهاجرتی منطبق با شرایط شما در اختیارتان قرار خواهد گرفت. در شهر گلد کوست هزینه زندگی بدون اجاره برای خانواده چهار نفره معادل ۳۲۰۰ دلار استرالیاست. البته برخی افراد نیز ویزای توریستی را به ویزای پناهندگی تغییر می‌دهند که قطعا ما این روش مهاجرتی را توصیه نمی‌کنیم. یا ممکن است شما طی مدتی که به عنوان توریست در استرالیا هستید، با موسسات و دانشگاه‌های مختلف در ارتباط باشید و مقدمات تبدیل ویزای توریستی به ویزای تحصیلی را فراهم کنید. فرض کنید شما برای شرکت در یک دوره آموزشی می‌خواهید به استرالیا بروید، دولت استرالیا برای شما نوع خاصی از ویزای توریستی را در نظر می‌گیرد. اگر این دوره آموزشی منجر به آشنایی با کارفرمایان استرالیایی شود، شما می‌توانید ویزای خود را از توریستی به کاری تبدیل کنید.

زمان انتظار برای دریافت ویزای ۴۹۱ استرالیا نسبت به دیگر ویزاهای مهارتی، بسیار کوتاه‌تر است. سریع ترین روش برای مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای والدین و دریافت اقامت دایم این کشور، روش پولی است. ویزای پارتنر استرلیا مختص افرادی است که هنوز ازدواج رسمی نکرده‌اند اما حداقل یک سال است که با هم زندگی می‌کنند.