اطلاعات اولیه درمورد مهاجرت-کمک مهاجرت

موسسه حقوقی اصطهباناتی دارای مجوزهای لازم و مربوطه برای مهاجرت آلمان است و این اطمینان خاطر را به شما عزیزان می دهد که کارهای شما به صورت شفاف و برنامه ریزی شده پیش می رود. برای مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری و ازدواج داشتن حداقل 18 سال سن الزامی است و مهاجرت افراد زیر 18 سال به آلمان منع قانونی دارد. در خصوص مهاجرت به این کشور از طریق پناهندگی، با توجه به خطرات احتمالی که برای پناهجویان وجود دارد، هیچ محدودیت سنی اعمال نمی شود. شهروندان کشورهای غیر اتحادیه اروپا که قصد دارند از طریق تخصص به آلمان مهاجرت کنند، در ابتدا برای ورود به آلمان باید ویزا دریافت کنند.

سلام وعرض خسته نباشید.من فوق دیپلم تاسیسات الکتریکی ساختمان گرایش برق قدرت هستم.23سالمم هست.4سال هم سابقه کاردر وزارت نیرو.شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ را دارا هستم میخواستم بدونم میتونم مهاجرت کنم به المان یا کشورهای دیگه. بهترین گزینه برای مهاجرت خانوادگی شما، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در کشور مقصد است. برای این اقدام شما بایستی مدارک خود را برای کارفرمای آلمانی ارسال کنید و درخواست کار نمایید، در صورتی که با درخواست شما موافقت شود و نیاز به نیروی کار وجود داشته باشد، برای شما دعوتنامه کاری ارسال میگردد. برای مهاجرت بدین روشی که شما می فرمایید نیاز است تا رزومه کاری خیلی قوی داشته باشید که منجر به اخذ ویزای کار از طریق دعوتنامه گردد. می توانید برای اخذ مدرک فنی و یا ادامه تحصیل در مقطع بالاتر به کشور آلمان سفر کنید و پس از اخذ مدرک مربوطه، وارد بازار کار شوید. بله تحصیل در کشور آلمان رایگان است و می توانید برای اخذ مدرک لیسانس خود در این کشور و سپس کاریابی درخواست دهید.

26 دانشگاه این کشور در بالاترین رتبه بندی علمی دانشگاه های جهان قرار دارند لذا مهاجرت به کانادا برای تحصیل یکی از مطلوب ترین شریط تحصیلی در دنیا به شما می رود. اگر متمایل به کسب اقامت دائم در کانادا باشید پس از دوران تحصیل می توانید در خواست مهاجرت به کانادا را از روش کار و یا سرمایه گذاری یا در برخی استان ها و رشته های خاص بدون سابقه کار مطرح کنید. کشور نیوزلند با جمعیتی کمتر از پنج میلیون نفر، یکی از شادترین کشورهای جهان به شمار آمده که همانند دیگر اکثر کشورهای محبوب برای مهاجرت، کشوری انگلیسی زبان می‌باشد. رایج‌ترین روش مهاجرت به نیوزلند، اخذ ویزای کاری و اخذ اقامت به این روش است. همچنین اگر شما در حرفه خود فردی ماهر هستید، برای مهاجرت به نیوزلند می‌توانید اقدام کرده و پیشنهاد کاری بگیرید.

مهاجرت به کانادا با مدرک فنی حرفه‌ای

برای مهاجرت تحصیلی، شما باید رزومه‌ی علمی خوبی داشته باشید، در آزمون‌های بین‌المللی شرکت کنید، معدل خوبی داشته باشید و مقالات ISI بنویسید. البته این در صورتی است که بخواهید بورسیه‌ی تحصیلی بگیرید؛ وگرنه شرایط پذیرش در برخی از دانشگاه‌ها آسان‌تر است. علاوه‌ بر این، بعد از تحصیل تا چند ماه می‌توانید کار کنید و سپس برای اخذ اقامت، اقدام نمایید. با توجه به تسهیل قوانین و ایجاد انواع روش های مهاجرت، امکان زندگی در کشور دلخواه در بین علاقه مندان مهاجرت آسان تر از قبل شده است.

  • ویزای ارزیابی دانشجویی برای دانشجویانی است که می خواهند برای پذیرش در یک مسسه آموزش عالی به فرانسه بیایند تا در یک کنکور شرکت کنند.
  • اگر در دوران کرونا اقدام به مهاجرت کنید؛ اکثر دانشگاه ها در این شرایط برای پذیرش دانشجویان بین المللی سخت گیری های کمتری را اعمال می کنند.
  • اما هزینه تحصیل دانشجویان بین المللی متفاوت از تحصیل بومیان کشور رومانی می باشد.
  • همچنین امکان اخذ اقامت دائم در مدت زمان کوتاه‌تری را برای فرد و خانواده‌اش ایجاد می‌کند.
در صورت برآورده کردن این مورد، می توانید برای ویزای جست و جوی کاری اقدام نمایید. سرمایه گذاری در آلمان یکی از روش های مهاجرت به این کشور است که با سرمایه خود می توانید از این روش اقدام نمایید. ویزای جستجوی کار آلمان و پناهندگی، از سریع‌ترین راه‌های اخذ تابعیت آلمان پس از مهاجرت به این کشور هستند. به طور کلی مهاجران در آلمان می توانند یک زندگی شهری مدرن یا زندگی آرام در حومه شهرها را تجربه کنند. امنیت، ثبات، زیر ساخت های بسیار توسعه یافته و اقتصاد قوی، زندگی در آلمان برای مهاجران را لذت بخش می کند.

این گرین کارت به افرادی اعطا می‌شود که به دلیل نژاد، مذهب، ملیت، عقاید سیاسی یا عضویت در یک گروه اجتماعی خاص در کشور خود مورد آزار و شکنجه قرار گرفته‌اند. این مقاله بیشتر رو ی پروسه‌ها و حقوق مهاجرتی دائم آمریکا تمرکز داشته و سعی دارد راهنمای گام به گام آشنایی با حقوق مهاجرت به آمریکا باشد. آمریکا فرهنگ‌ها و قومیت‌های زیادی را در خود جای داده و مردم این کشور عمیقا تحت تأثیر امواج مهاجرت به این کشور از کشورهای مختلف قرار گرفته است. آمریکا آب و هوا و جغرافیای متنوعی دارد و رسماَ به عنوان یکی از 17 کشور با تنوع زیست محیطی شناخته شده است. شوید و برنامه مهاجرتی مورد نظر خود را انتخاب کرده و اکانت آنلاین بسازید.

«شانسِن‌کارته»؛ شرایط و فرصت جدید کاریابی در آلمان برای مهاجران

کیفیت بالای زندگی، تحصیلات مناسب و نرخ پایین بیکاری موجب شده تا این کشور در زمره‌ی یکی از کشورهای محبوب برای مجله خبری مهاجرت قرار گیرد. فرآیند اخذ شهروندی در این کشور 5 سال به طول می‌انجامد و از مزایای اخذ شهروندی این کشور، می‌توان به امکان ورود به استرالیا را ذکر کرد. مهاجرت تحصیلی به شرایطی اطلاق می‌شود که فردی برای یک مدتی در کشوری دیگر به تحصیل بپردازد. (برای مثال قانون استرالیا برای اخذ مجوز کاری فارغ‌التحصیلان حداقل 2 سال تحصیل است اما کشوری دیگر مانند کانادا حداقل 8 ماه تحصیل است). مهاجرت از طریق خود اشتغالی نیز روشی نوین در فرآیند‌های مهاجرتی است.

پس از آن می توانید به راحتی برای اقامت دائم در استرالیا ویزا بگیرید. بسیاری از افراد به فکر مهاجرت به استرالیا هستند اما نمی دانند از چه راهی و چطور؟ سفر به استرالیا به قصد بازدید با مهاجرت به این کشور به قصد زندگی بسیار متفاوت است. اگر می خواهید به استرالیا بروید، مراحل مختلفی وجود دارد که باید انجام دهید.

مهاجرت بدون پول به اتریش

پس با این اوصاف بسیاری از افراد از ویزاهای غیر مهاجرتی همچون ویزای توریستی، کاری و یا تحصیلی استفاده می‌کنند. ویزاهای غیر مهاجرتی اغلب قابل تمدید هستند و به شما اجازه می‌دهد تا چند سال در این کشور حضور داشته باشید. با این حال بسیاری از افراد قبل از اخذ گرین کارت، با اخذ ویزاهای غیر مهاجرتی مانند ویزا های F-1 و J-1 به این کشور مهاجرت می‌کنند و پس از ورود به این کشور برای تبدیل وضعیت و اخذ اقامت دائم اقدام می‌کنند. یا Temporary Resident Visa-TRV نوعی ویزا است که برای متقاضیانی صادر می‌شود که قصد اقامت کوتاه مدت در این کشور را دارند و نقطه مقابل ویزای اقامت دائم کانادا است.

نکته مهم در مورد برنامه ویزای استارت آپ کانادا این است که ظرفیت پذیرش آن محدود است و در سال ۲۰۲۱ فقط در حدود ۱۵۰ استارتاپ پذیرفته شد. از یکی از کارفرمایان کانادایی پیشنهاد شغلی (جاب آفر) معتبر به مدت حداقل یک سال داشته باشید یا از مسئولان مربوطه در استان یا دولت فدرال کانادا گواهی احراز صلاحیت دریافت کنید. با داشتن سوپر ویزا در هر بار ورود خود می‌توانید به مدت ۵ سال در این کشور بمانید. ابتدا باید ما شرایطتون رو بررسی کنیم و با توجه به اون بهتون کشور مناسب رو پیشنهاد بدیم. درخواست ویزا ممکن است توسط سفارت کشورها به چند دلیل ازجمله اشتباه در تکمیل فرم‌های موردنیاز، مدارک ازدست‌رفته، منابع مالی ناکافی یا عدم صلاحیت رد شود. این موضوع به جبران شوک فرهنگی کمک می‌کند و مشکلات اجتماعی را به حداقل می‌رساند.